Oh spannend! En dan zit je vast goed toch voor deze cyclus? Ik ga duimen voor je. Nee nog niet. Ik heb een CB met een + teken gekocht voor morgenvroeg en 2 digitale. Eens kijken wat een ander merk doet en wat de digitale laat zien. Heb nog 1 k2v5 en wil die vanavond nog proberen om te zien of ik later op de dag wellicht beter test. Hoe moet ik dat aanpakken? 2 uur niks drinken of langer?
Even goed uitplassen, en dan niet drinken. Dan na 2-3 testje wagen. Wel handig als je dan vooraf ook niet veel gedronken hebt.
Heb net om 18:40 voor het laatst gedronken en net om 19:00 nog geplast. Nu hopen dat ik de komende 2-3 uur niet hoef te plassen pff
nou 2 uur is al een mooie tijd! Als er hcg is moet er hoe dan ook wel een steep komen. Ik duim heel hard voor jou
Vandaag toch al een kleine overwinning! Ik was gestart met kruiden van de acupunctuur om mijn menstruatie te verkorten. En ja hoor ik ben van 10 dagen menstruatie naar 7 dagen gegaan!!
Wat fijn @Newbie123 Spannend @Finca ben heel benieuwd! Als gisteren mijn eisprong zat zaten we perfect qua seks, maar het is afwachten wanneer ie geweest is.. heb nu net ineens ook weer vruchtbaar slijm, dus ben weer wat in de war maar om nou 4 dagen op rij te seksen.. hmm nee dat wordt hem niet denk ik
Ach een beetje marathon seksen kan geen kwaad, goed voor de conditie haha! Nee spannend meid, afwachten dan maar!
hmm ik zou toch echt eens zo’n digitale proberen! Denk dat je nu zo’n 13 dpo bent?? Dan zou je wel wat meer verwachten maar goed bij iedereen anders!!