Hoi, op dag 22 (dinsdag) meen ik mijn eisprong te hebben gehad. Ik had in de ochtend slijm wat op eiwit leek en ik had maandag een positieve ovulatie test. Zondag heb ik niet getest. Dinsdag was ie ook nog vrij donker, maar net iets minder dan maandag. Mijn temperatuur heb ik ook bijgehouden en sinds donderdag (dag 24) is deze een paar tienden omhoog gegaan. Nu vanmorgen had ik bij het afvegen best veel oud roze/licht bruin slijm, dat heb ik nooit eerder gehad. Natuurlijk wel als mijn menstruatie begon maar sinds vanmorgen heb ik niets meer gehad en neem aan dat het ook nog vrij vroeg is om nu al ongesteld te worden. Ik denk ook niet dat het nu al een innesteling is (want het is waarschijnlijk pas 4/5 dpo..).. Zou dit toch kunnen?? Ik lees overal dat het meestal pas plaatsvindt na 6 dagen..Het is allemaal vrij nieuw omdat ik niet eerder met ovutestjes gewerkt heb en ik het gevoel had dat ik uberhaupt nog nooit een eisprong heb gehad!
hmm lijkt me vrij vroeg maar goed omdat je het ook niet zeker weet wanneer je eisprong is geweest kan natuurlijk alles mogelijk zijn! succes met afwachten!
de meeste innestelingen vinden plaats op 8/9 dpo. gewoon is dag 6/7 en 10/11 dpo, en minder gebruikelijk 5 en 12/13 dpo, maar het komt wel voor. afwachten dus. je hebt niet net daarvoor gevreeen? je zou daar ook wat bloedverlies van kunnen hebben.
Ja ik denk dat ik op 5 dpo zat vandaag of eventueel 6.. Nee heb zon 3 dagen geleden voor het laatst gevreeën. Vond t wel apart want heb nooit eerder zoiets gehad, misschien komt over een paar dagen m'n menstruatie er wel aan en dat dit vast een voorbode was? Geen idee