In januari ben ik gestopt met de pil, hierna had ik meteen een regelmatige cyclus van 26-28 dagen. In april heb ik een vermoedelijke hele vroege mk gehad wat bij toeval is ontdekt omdat ik cystes in mijn eileiders had waardoor ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap moesten uitsluiten door een bloedtest. Hierbij was mijn hcg waarde 38 ofzo, te laag om nog echt zwanger te zijn maar blijkbaar had er wel iets gezeten. Twee weken later waren de cystes weg. Daarna duurde het iets langer (38 dagen) voor ik weer ongesteld werd, dat was op 4 juni. Kreeg afgelopen vrijdag ongesteldheidskrampen in mn buik dus ik dacht oke daar komt het. Maar niks... zaterdagnacht weer buikkrampen maar tot op vandaag nog steeds niet ongesteld. Ben de hele week al erg moe en heb mega last van mn borsten, vooral 'snachts ik wordt er zelfs wakker van. Dus vandaag maar een test gedaan, maar die was negatief.... (predictor) Wie heeft dit meer meegemaakt? Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Hoeveel dagen zou ik het beste kunnen wachten met nog een keer testen?
Predictor staat er volgens mij om bekend dat die pas laat positief test, dus ik zou even de kruidvat 2 voor 5 euro nemen, die zijn erg gevoelig. Ik heb bij de zwangerschap van Thirza, met extra gevoelige test, overigens pas 19 dagen overtijd positief getest, dus soms kan het ff duren! Ik had iig toen ook vanaf 2 dagen voor NOD menstruatiekrampen. Normaal werd ik dan een dag later ongesteld, maar die keer heeft dat dus vervolgens nog heeeeeeeel lang geduurd
Hoi, dankjewel voor je reactie! Ik heb inderdaad meer gelezen dat Predictor laat positief schijnt te testen, dus ik heb nog een beetjte hoop... En ik hoor ook meer mensen praten over die Kruidvat 2 voor 5 euro, maar die kan ik helemaal niet vinden! Wel eentje van kruidvat voor 7,50 (ofzo) maar verder niet... Ik had de predictor maar genomen omdat dat 2 voor 15 euro waren had ik er meteen twee en dan relatief goedkoper... Kun je die kruidvat 2 voor 5 euro ook op internet bestellen?
Weet ik niet. Het is een wit doosje, ligt meestal idd niet zo in het zicht, dus ik zou er het personeel even om vragen gewoon, want volgens mij hebben ze het overal wel!
Oke.. heb nu net via internet een van matcare besteld, was een aanbieding, alleen verzendkosten.... Ga ik die eerst proberen, heb nog een tweede van predictor liggen maar die gebruik ik dan eventueel wel pas volgende week... Heb nog steeds pijnlijke borsten en 'zwaar' gevoel onder in mn buik en nog steeds niet ongi......
Nou heb ik dus die test van Matcare gedaan vanmorgen.... Maar nou weet ik het eigenlijk nóg niet... een heeeeeeeeeeeel vaag streeepje, zo vaag dat ik twijfel of het wel een streepje is of dat het het voorgedrukte streepje is wat ik van te voren al kon zien. De controlestreep stond er binnen 1 seconde, klabbam. Kunnen ze dat niet maken dat die test streep dat ook doet?? Nu het opgedroogd is zie je wel duidelijk dat het streepje roze is, maar na die paar minuten echt nog niet, hing er vanaf hoe je het licht erop liet vallen.... Iemand ervaring met deze test of iemand die weet hoet het nu zit??
weet wel dat een indroogstreepje niet rose is maar grijsachtig... dus als jij al is het maar vaag een rose streepje ziet lijkt het mij toch dat je zwanger bent...anders even over 2 dagen weer testen (ik praat makkelijk zal zelf om het uur testen ofzo haha)
mm... het streepje wat je nu ziet is echt wel roze.. Maar er staat duidelijk in de bijsluiter; niet aflezen na 15 min.... Moest mezelf nu ook al inhouden die paar dagen. Had dinsdag een negatieve test dus had met mezelf afgesproken als ik vandaag nog niet ong was dat ik dan vanmorgen mocht testen... zal nu weer zo'n zelfde afspraak met mezelf moeten maken.... zondag of maandag....
heb dat toen 10 jaar geleden ook met mijn dochter gehad. een hele vage streep je moest hem echt alle kanten opdraaien maar je zag het wel zitten, wij hebben hem toen op de verwarming gelegd en ja toen zag je het zitten en ik was idd zwanger! Als jij binnen de minuten wel gewoon een streepje krijgt dan zal het positief zijn, als het zo dun is al een pennestreep zeg maar dan zal het wel indrooglijntje zijn....maar als het wat breder is
pfff lastig hoor, durf het gewoon niet echt te geloven... ben bang dat ik té graag een streepie wil zien... aan de andere kant ik mankeer niks aan m'n ogen.... denk dat ik mezelf toch maar in moet houden en over 2 dagen opnieuw moet doen... als ik zwanger ben ben ik het dan ook nog wel denk ik maar....