Zwanger worden van (nog) een kindje begin 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Soturi, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.579
    972
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hoe gaat hier met iedereen?
     
  2. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik ben nog ongesteld. Dus het is hier wachten en verder niks.
     
  3. Danielle1987

    Danielle1987 Fanatiek lid

    13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Hier gaat het goed... ik zit weer oo het wachtbankje.... duimen dat het deze week wel raak is
     
    nosilla vindt dit leuk.
  4. Danielle1987

    Danielle1987 Fanatiek lid

    13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Welkom nieuwe dames!!!
     
  5. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Hallo iedereen, ik doe ook mee voor ronde 1. Spannend! Mijn verwachte nod is pas op 17 februari. Dus ik zit nu net rond mijn eisprong. Wij gaan voor ons tweede kindje. Ik was even vergeten hoe vervelend dat afwachten weer was, haha :) Succes iedereen!
     
    Danielle1987 vindt dit leuk.
  6. Olifantje92

    Olifantje92 Fanatiek lid

    16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Leuk! Welkom
    Hier nog wachten op een positieve ovulatietest. Ben ook wel een beetje te enthousiast dat ik nu al temp en ovutesten doe terwijl ik net gestopt ben maar goed, niet geschoten is altijd mis toch :roflmao:
     
  7. Olifantje92

    Olifantje92 Fanatiek lid

    16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Jammer :(


    Spannend hoor! Die 2 weken voelen altijd veel langer hè.
     
  8. Olifantje92

    Olifantje92 Fanatiek lid

    16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Hier nu andere afscheiding, was eerder plakkerig en nu crème achtig... nou ben benieuwd of het ergens deze dagen doorzichtig wordt.
     
  9. Danielle1987

    Danielle1987 Fanatiek lid

    13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
  10. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Welkom nieuwe meiden!

    @Elvira5 gefeliciteerd! Hoe gaat t met je ?
    @Soturi balen zeg. Hopelijk snel weer van je ongesteldheid af.
    @Olifantje92 en lopen de testen al wat op of ?
    @Burb1988 ook fijn om het zo vrij te laten. Geen druk te leggen.
    @Danielle1987 spannend!

    Hier vorige week oproep gekregen voor uitstrijkje. Dus dat maar een keer laten maken.
    Mijn gevoelens voor een 3e kindje vliegen op dit moment ook van hot naar her. De ene keer denk ik Jaa zo leuk nog een keer, andere keer is het ook wel prima met de 2 lieve jongens die we nu hebben.
     
    Elvira5 vindt dit leuk.
  11. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    @Eerstewondertje : ik snap je gevoel, dat ervaar ik zelf ook zo momenteel. Ik ben op sommige momenten ook niet echt zeker of ik nu ‘al’ (dochter is al drie jaar, haha!) een tweede kindje wil of dat ik er toch nog niet helemaal aan toe ben. Gek hè. Ik ben er ook nog niet van overtuigd dat ik de vermoeidheid en de zwangerschapskwaaltjes wel goed ga kunnen combineren met de oudste. Maar soms dan denk ik weer...beter nu doorzetten dan nog een jaar afwachten en zelf weer een jaartje ouder zijn, het zal er toch niet op beteren :) Het is het uiteindelijk wel waard. Maar ik geef eerlijk toe dat ik naar de zwangerschap op zich niet uitkijk. Toch blijft het zo spannend! Ik ben er wel van overtuigd dat op het moment dat ik weet dat ik zwanger ben, al die twijfels onmiddellijk zullen wegvallen.
     
  12. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    Heb ik ook hoor, en dat is helemaal niet erg...als het zover is, dan heb je het gevoel niet meer...dan is het tastbaar...zo denk ik erover.;)
     
  13. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    Bij mij was mijn dichter net 2 toen ik zwanger was van nummer 2. Was goed te doen met een peuterpuber...ik kreeg wel veel last van mijn bekken. Maar met weinig tilwerk en hulp van manlief , hebben we het overleefd. En ongeacht de kwaaltjes...verlang ik nu naar nummer 3.
     
    moby123 vindt dit leuk.
  14. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Het is ook niet dat ik opzie tegen de zwangerschap ofzo. Bevalling wordt sowieso een geplande KS. Dus dat is al allemaal "geregeld".
    Mijn man is ook nog niet zeker of ie een derde wil. We hebben start daarom ook op zomer 2020 gezet. Ben nu nog aan de pil dus die stap van wel/niet stoppen moeten we dan wel een keer maken een dezer maanden.
    Zoontje gaat over 2 wk naar school. Jongste is nu 16 mnd. Baby zou dan lente/zomer 2021 komen als t allemaal goed mag gaan. Dan is de oudste 5 en jongste bijna 3.
     
  15. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Letten jullie eigenlijk al echt op je voeding in de periode tussen eisprong en nod? Ik vind dat altijd zo een twijfelgevalletje.
     
  16. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Nee, ik niet. Maar wij hebben dan ook een tijdje over dochter gedaan. Als ik al van alles ging vermijden, dan werd ik helemaal gek ervan.
    Al moet ik zeggen dat ik al eigenlijk nooit alcohol drink bijvoorbeeld. En als ik al drink, zuip ik me niet lam. Dus zolang het niet bewezen is dat ik zwanger ben, ga ik het niet allemaal vermijden.

    Stel dat je rookt ofzo, dan is daarmee stoppen wel een goed idee. Al is het maar omdat het voor jezelf een stuk beter is. Maar ook voor je kans op zwanger raken dacht ik.

    Foliumzuur slik ik al wel.
     
  17. Olifantje92

    Olifantje92 Fanatiek lid

    16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Tussen eisprong en nod drink ik geen alcohol en geen rauw vlees. Moet ik wel eerst een eisprong krijgen:rolleyes:
     
  18. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Ik was deze groep even kwijt. Hoe gaat het nu met iedereen hier?

    Hier dpo 12 en geen symptomen gehad alleen vanacht wakker geworden omdat ik het zo warm had en vanavond soms een steekje dus ik verwacht weinig goeds.
     
  19. Daphne1002

    Daphne1002 Bekend lid

    17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Goedemorgen!

    Is het goed dat ik hier mee klets?

    Wij hebben al twee prachtkinderen. Nu willen we graag voor een 3e kindje gaan. Maar, en misschien herkennen jullie dat wel, we zitten nu op het punt dat we dus willen beginnen, maar wanneer begin je dan daadwerkelijk?

    We krijgen dit voorjaar de sleutel van ons nieuwe huis en ons werk is stabiel. Ik heb een koperspiraal en ik moet dus echt een afspraak maken bij de HA alvorens we kunnen beginnen ;) Het voelt een beetje als een soort van koud watervrees, maar ik heb er ook heel erg veel zin in. Mijn vriend heeft mij de controle gegeven en alle vrijheid. Ik mag bepalen wanneer de spiraal eruit gaat.

    Het enige waar ik eigenlijk mee zit is het feit dat ik een extreme sport beoefen (zo zie ik dat niet maar de risico's zijn gewoon groter dan bij tafeltennis) en ik durf dat met een zwangere buik niet aan. We weten natuurlijk niet hoe lang het duurt voordat ik zwanger ben, maar er zijn nog wel wedstrijden deze zomer die ik per se mee wil doen. Aan de andere kant dringt voor mijn gevoel de tijd, want in november tik ik de 35 aan.

    Iemand die hier ervaring mee heeft? :p
     
  20. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Welkom, gezellig!
    Toch weer spannend er weer voor te gaan. Zelf ( hier motorsport) zou ik dan wachten tot eind van de zomer omdat wanneer het eenmaal zover is je er toch wel meer mee bezig bent en het je misschien soms onzeker maakt mocht er in de sport toch iets gebeuren.
     

Deel Deze Pagina