De kans is idd klein maar het kan wel. Bij mij heeft er 3 cyclussen een klein stukje restweefsel gezeten. Witte testen en wel eisprong en menstruatie. Uit een bloedtest bleek dat mijn hcg op 2 stond. Bij de laatste menstruatie is het meegekomen. Ik merkte verschil in de eerdere menstruaties, toen het er nog zat. Zeer lichte menstruaties en veel bruin. De laatste was normaal en toen was het dus weg. Bij een vriendin heeft er ook 3 maanden een restje gezeten, zij had geen eisprong maar wel iedere maand een (lichte) menstruatie. Nacontrole kan geen kwaad, kan je voor de zekerheid even doen.
Precies dit!! Eerste kindje meteen zwanger toen we er echt voor gingen en nu al weer ruim 3 jaar bezig.
Bedankt voor je reactie. Ik ga deze maand nog 1x afwachten. Anders ga ik alsnog een nacontrole vragen. Mijn menstruatie is wel normaal. Eerste dagen heftig en na 3 dagen kleine beetjes....wat dat betreft lijkt alles bij mij wel normaal. Cyclus zit ook regelmatig op 31/32 dagen. Denk haast dat het bij mijmwel langzaam aan weer goed zit. Mijn man begon vorige week wel weer te klagen dat hij wat pijntjes had daar. Misschien dat hij toch nog ff tijd nodig heeft om te herstellen. We wachten het maar "geduldig" af.