Ik heb mijn laatste spuit gehad op 10 april dit jaar.. deze is nu dus 2 weken verlopen, overal lees ik dat het tijden kan duren voordat je ongie word na die stomme prikken.. Nu zag ik 2 dagen geleden opeens een zwangerschapslijn lopen op mijn buik, krampjes in mijn buik, af en toe wat misselijk en duizelig, rommelende darmen en opgezette buik. En nu vanmiddag heb ik opeens wat bloedverlies wat ook gespaart gaat met wat lichte krampjes in de onderbuik. zal ik nu al weer ongie worden? zou wel super zijn natuurlijk of niet Maar die lijn op mijn buik, lees overal dat je die krijg als je zwanger bent groetjes
Je kan er een testje tegenaan gooien. En als je zwanger wilt worden zie je opeens van alles! Het hoeft dus niets te betekenen.
Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou kunnen zijn omdat het dan wel door de prikpil heen gegaan moet zijn... Je kunt zelf ook idd zwanger denken volgens mij maar die lijn zit er wel, zelf mijn vriend viel het op, of zal het ook kunnen komen van het ontpillen van de prikpil.. : We kunnen een testje wagen