Wie zegt dt wij geen kinderen willen? Alleen is/was het niet gepland... maar mocht dat zo zijn dan is het van harte welkom hoor... Maar denk dat ik vandaag of morgen ongesteld moet worden, had een beetje rozige/gelige afscheiding en mijn temperatuur is 1 graad lager als gister
PixiePrincess, dat jullie niet zwanger wil worden zou zo over kunnen komen omdat je 'voor het zingen de kerk uit ging'. Dan lijkt het alsof je niet zwanger wil worden, omdat, als je dat wel wilt, je manntje wel in jou klaar zou komen. Geen kritiek hoor, maar het is behoorlijk logosch dat die conclusie getrokken wordt als je zegt dat je mannetje niet in jou klaar komt. Snap je? We kunnen 't ook anders vragen, waarom gingen jullie 'voor 't zingen de kerk uit'?
Omdat we zonder condooms zaten Maar goed... ik ben inmiddels ongesteld en hou mijn cyclus vanaf nu bij... Misschien dat 2008 ons jaartje wordt dat ligt een beetje aan onze situatie ...
Dat bedoel ik dus.. Als je zwanger wilt worden.. gebruik je toch geen voorbehoedsmiddelen. Ik zal t niet goed begrijpen denk ik..
Ze willen wel zwanger worden, alleen nu nog niet. Dus in tussentijd gebruiken ze voorbehoedsmiddelen (tenzij de condoom op zijn ). Maar misschien dat ze in 2008 echt voor een kindje gaan, als de situatie het toelaat. Zo heb ik het begrepen, ze proberen dus nog niet zwanger te worden
Kijk jij snapt het jah dat is het precies joh.... Ik snap dat dat voor sommige niet logisch overkomt en boos worden op mij maar jah daar kan ik niks aan veranderen.
Ik ben niet boos ofzo maar vind t tegenstrijdig wat je schrijft, sorry. Je bent bang om ongie te worden maar wilt nu eigenlijk nog niet zwanger worden? Leg t me dan s goed uit als je wilt?
Ik wil dolgraag kinderen alleen heb nu nog ff wat finacieële probleempjes hier, nu weet ik dat dat geen reden is om niet zonder condoom te vrijen, maar er zijn weken waar ik gewoon heel bewust met mijn geld moet omgaan. Zo dus ook afgelopen maand dat ik maar 1 klein doosje condooms kon kopen wat dus niet genoeg is voor de hele maand, maar ik moet kiezen wat is nu belangrijker condooms kopen of eten.... dus jah... snap je nu een beetje hoe ik ermee zat? Ik wil dolgraag kinderen maar wil ze wel wat bieden en niet dat als ik zelf al geld tekort kom mijn kind al helemaal niks kan krijgen. Nu is het zo dat we er wel zeker binnen een half jaartje uit de problemen zijn, dus denk dat het dan beter is om nu flink te gaan sparen en uit de problemen komen en dan aan een kind te beginnen dan dat ik nu zwanger geweest was....maar dan was het ook zeker welkom ondanks mijn problemen.
Ik hoop dat de financiële problemen snel opgelost zijn of dat je in ieder geval toch niet meer bij iedere euro moet overwegen of je hem wel kunt uitgeven. Het moet erg moeilijk zijn om financiën ook je vrijen te laten bepalen: geen geld voor condooms is niet vrijen... Ik begrijp heel goed dat je dan toch wilt vrijen en voor het zingen de kerk uitgaat. Het is niet de beste oplossing natuurlijk, maar jullie hebben weinig andere oplossingen nu. Ik hoop dat het allemaal snel in orde komt en jullie echt voor een kindje kunnen gaan! Succes!