Jammer Nina, van de nieuwe ronde. Hopelijk deze ronde meer geluk! Hopelijk was je wijntje lekker! @Flamingooo die lijkt positief... maar als het normaal zo knalt dan snap ik je verwarring... Die lange cyclussen zijn irritant. Ben het helemaal met jullie eens. Het geeft ook zo veel onzekerheid. Hier inmiddels CD36. Ik dacht mijn ei 13 dagen geleden gehad te hebben, maar weet het niet zeker wamt de ovulatietest knalde niet helemaal. Kon voor het eerst in alle maanden (met 1e kindje mee gerekend) niet wachten met testen... helaas omo wit. Het was te vroeg, maar denk nu toch dat het hem niet gaat worden deze maand... nog een beetje verder wachten... Wil iemand mij aan de lijst toevoegen? Duna 33 jaar 2e kindje 1e échte ronde (andere twee niet om de dag seks gehad rond eisprong) NOD 1 oktober?
Loes33 - 35 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD 24 oktober? *** Nina007 - 29 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 31 oktober *** Bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 9 oktober? *** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 12 oktober *** 1986mom -32 jaar gaan voor 3e kindje- NOD: 13 oktober *** duitshollandsmeisje - 29 jaar - gaan voor een eerste kindje - NOD: ? *** Jolien1986 - 32 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD? *** Duna- 33 jaar- gaan voor 2e kindje - NOD 1 oktober? ***
Gedaan Balen dat je test wit was! Maar geen bloed is goed! Mijn wijntje en gerookte zalm en carpaccio was lekker hahah!
Met mij gaat het ook nog steeds slecht, misselijk, koppijn, duizelig.. nog steeds niet ongesteld en zit al op dag 41 dacht ik... maar eisprong was rond de 14/15de dus ben benieuwd...
@Nina007 ja een beginnend griepje denk ik... Hartstikke verkouden en veel hoesten zoals de rest van Nederland geloof ik momenteel. Ik ben trouwens gestopt met ovulatietesten. Streepje werd steeds vager en ik steeds gefrustreeder. Ook geen zin meer gehad in seks dus dan maar afwachten hoor. Zit nu op cd22 en op cd21 was er bijna geen streepje meer te zien. Heb wel op mijn cervixslijm gelet maar dat was geen vruchtbaar slijm in iedergeval. Dus ik blijf nog lekker zitten op het wachtbankje
Menn hier ook al! Stront verkouden en dan ook nog ongesteld blehh. Zoontje net naar peuter school gebracht, lekker ff met dekentje op de bank hoor. Beterschap ook jij! Oh nou dan is ie geweest hoor je ei! @duitshollandsmeisje wat frustrerend zeg! Apart dat je lf zolang is. Innesteling is toch tot vaak ongeveer 12 dagen? Zei ze dat ie het was gesprongen of dat het eraan ziet te komen?
Ik heb geen idee... alles is zo nieuw en anders.. toen ik aan de pil was was alles zo simpel maar nu vind ik er niks simpels meer aan! Nog steeds niet ongesteld, heb nu ook nergens last van eigenlijk.. dag 42. De arts zei dat hij rond de 14/15de gesprongen is.. maar ik begin daar bijna aan te twijfelen. We zijn nu 15/16 dagen verder na die sprong..
Loes33 - 35 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD 24 oktober? *** Nina007 - 29 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 31 oktober *** Bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 9 oktober? *** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 12 oktober *** 1986mom -32 jaar gaan voor 3e kindje- NOD: 13 oktober *** duitshollandsmeisje - 29 jaar - gaan voor een eerste kindje - NOD: ? *** Jolien1986 - 32 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD: ? *** Duna- 33 jaar- gaan voor 2e kindje - NOD: 1 oktober? *** Anne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje (ronde 3) - NOD: ?
Flamingooo, ik vind het een prachtige test! Hopelijk hebben jullie het gezellig gemaakt samen. Ik ben begonnen met de ovulatietesten van clearblue. Krijg mijn piek nooit echt gevonden dus hopelijk hiermee wel een smiley. Pff die dingen kosten wel een hoop geld, maar hopelijk is het maar eenmalig . Meiden wat vervelend dat sommige nog steeds op hun ongesteldheid zitten te wachten. Ik duim dat het snel komt en daarna niet meer !
Haha dat hoop ik ook, ff een normale menstruatie en dan niet meer weet nu helemaal niet meer wat ik moet verwachten. Ik heb weer nieuwe ovulatie testen besteld van sensitest, krijg je er gelijk veel en zijn niet zo duur Ik baal gewoon echt een beetje want voor ik op vakantie ging had ik steeds een licht oplopend streepje en mn knaller was op vakantie met 3 vriendinnen, niet zo praktisch dus helaas!
Beterschap! Hoop dat het goed genoeg was rond je ei. Dan zit je nu iets van 5 of 6 dpo? Wanneer wil je testen? @Nina007 jij ook beterschap! Sensitest schijnt ook wel goed en betaalbaar te zijn toch? Ik heb nu action gehaald, omdat ik het deze maand gewoon eens wil proberen. Lees er wisselende verhalen over. Kijken of ik mijn ei kan achterhalen, anders bestel ik de volgende rond ook sensitest denk ik.
Ik zit nu op 5dpo denk ik. Ben uitgegaan van maandag piek en dan woensdag eisprong dus donderdag 1dpo. Het liefst gooi ik er nu al 10 testen tegen aan maar dat heeft geen zin..het vroegst vrijdag of zaterdag hoor.. Bedankt, hoop dat m'n oor gauw open gaat. Daar word ik echt gek van.
Loes33 - 35 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD 24 oktober? *** Nina007 - 29 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 31 oktober *** Bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 9 oktober? *** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 12 oktober *** 1986mom -32 jaar gaan voor 3e kindje- NOD: 13 oktober *** duitshollandsmeisje - 29 jaar - gaan voor een eerste kindje - NOD: ? *** Jolien1986 - 32 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD: ? *** Duna- 33 jaar- gaan voor 2e kindje - NOD: 1 oktober? *** Anne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje (ronde 3) - NOD: ? *** Gerdia - 26 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD 28 okt
Bekijk bijlage 591764 Zat mijn gevoel toch goed dat het mijn knaller nog niet was . Test van net en vandaag ook de hele dag vruchtbaar slijm. Deze gaan we vanavond en morgenavond even benutten . En dan hopen dat mijn LF langer is dan die 8 dgn van vorige maand (bij voorkeur zo’n 8 maanden hehe)
De vorige ronde begon het bloedverlies op dag 23 ineens.. daarna het bruinverlies. Nu ben ik morgen cd23 dus spannend... Ondanks dat ik een langere cyclus verwacht vind ik het toch spannend