Zo nu snap ik je, haha, dit is inderdaad een knaller! Have fun Dus hij was een soort van positief, toen zakte het en nu deze knaller?
Omdat ik nog niet heel lang ben gestopt met de pil, en mijn eisprong pas afgelopen donderdag was. @Nina007 ja spannend he, vandaag 6dpo woehoe
Bekijk bijlage 591810 Dit lijstje is eerst zaterdagochtend. Zaterdagavond staat er niet op maar die was lichter. Dan zondagochtend en zondagavond. Maandagochtend niet getest en maandagavond de knaller. Terwijl los bekeken die andere testen strikt formeel ook positief lijken. Maar goed ik heb nu twee maanden op rij zo’n mega knaller dus weet dat ik daar op moet wachten! Ik werd onzeker omdat hij vorige maand op CD15 was en nu op CD18. Maar wisselende ovulatiedag is voor mij niet onbekend. Wanneer begin jij met testen?
Hallooo meiden. Mag ik hier ook mee schrijven? Wij gaan binnenkort waarschijnlijk starten voor onze derde spruit ♥ Ml heeft nog wat twijfels, vandaar dat ik zeg waarschijnlijk. Maar eigenlijk weet ik wel zeker dat hij diep van binnen wel wil Iets met mannen en praktische zaken hihi
Wooooow Flamingooo wat een knaller zeg niet normaal gewoon!! Hopelijk over 2 weken ook zo'n knaller in je handen. Ik had vanmorgen een smiley. Ik dacht ga toch eens die dure proberen en had deze week weinig tijd om te testen dus in de ochtend is fijn en vanmorgen dus een knaller! Spannend weer.
Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat, nog niet eerder getest. Morgenavond komen we thuis van vakantie, dus start maandag met testen. Ben dan, als het allemaal klopt qua menstruatie etc, op cd11
Ik zie nu dat ik schrijf dat ik maandag begin met testen, maar bedoel donderdag, hihi, vakantie modus!
Wat fijn dat je een smiley had! Ze zijn inderdaad prijzig maar wel heel duidelijk. Geen getwijfel enzo. Lopen we bijna gelijk! Spannend . Wanneer wil jij gaan testen op een zwangerschap? Ik weet toch al dat ik op 9DPO bezwijk onder testdrang
Spannend de ovulatie testen!! @bluedrake hoe is het nu?? Hier vandaag cd5 mijn eerste echte menstruatie is sinds vandaag voorbij. Welkom dames die hier nieuw zijn! Vind wel dat het hier beetje druk gaat worden haha, zullen we vanaf nu een ledenstop houden? Anders is het echt niet meer bij te houden. Hoe staat de rest hierin?
@Sienna96 hoe gaat het met jou?? Hoe voel jij je?? Ik zal even een zwanger kopje aan maken voor jou haha!
@Nina007 ik ben vandaag een beetje duizelig. Even in de tuin gewerkt en de hond uitgelaten, maar toen werd ik ff niet goed. Misschien omdat ik te weinig gegeten had vanmorgen? Verder nog geen bruinverlies gezien. Zit nu op CD24 .. 7DPO De ledenstop vind ik wel een goed idee.
Loes33 - 35 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD 24 oktober? *** Nina007 - 29 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 31 oktober *** Bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 9 oktober? *** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 12 oktober *** 1986mom -32 jaar gaan voor 3e kindje- NOD: 13 oktober *** duitshollandsmeisje - 29 jaar - gaan voor een eerste kindje - NOD: ? *** Jolien1986 - 32 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD: ? *** Duna- 33 jaar- gaan voor 2e kindje - NOD: 1 oktober? *** Anne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje (ronde 3) - NOD: ? Zwanger *** Sienna96 - ? - zwanger van eerste kindje - in ronde 2 ***
Ja spannend he! Ik ga vrijdag afwachten, en dan testen..dan ben ik 9dpo en over m'n andere cyclus heen. Dat vind ik wel een mooie dag wachten tot nod ga ik niet redden