Ziet er goed uit! Welke ovu testen zijn dit? Wie heeft er nog meer Action gebruikt? Zijn die altijd een paar dagen voor eisprong helemaal wit? Of is er bij jullie altijd wel iets van een streepje te bespeuren?
Jaaaaa. Van harte gefeliciteerd ook!!!! Wat gek, heb nu een beetje zon gevoel van een de eerste te zijn die dit nieuws weet. Hahaha terwijl ik je niet echt ken.. Dus blij voor je!!!! Heb het toch allemaal een beetje gevolgd..De steken zijn dus een teken geweest en een innesteling dip in de temperatuur? ?? Meen dat je een dip had toch Hoe voel je je nu?
Jaaaaa zooo blij!!! Jaa ik voelde me vanochtend in vlagen misselijk. Maar wel echt extreem moe!! Niet normaal! En hoe is het bij jou?
Wooooow dit zijn nog eens mooie testen! Geweldig meid. Dit herken ik van mijn eerste zwangerschap, die steek!! Zo fijn. Gefeliciteerd en geniet ervan!!
Heel goed. Vandaag feest gehad. En wilde het zooo graag zeggen. Enkele die net zwanger zijn en verteld hebben .iedereen vanalles vragen en er over hebben. Ik denk ik wil zo graag ook vertellen!!! Haha
Jeeeej gefeliciteerd!! Ik was toevallig net aan het teruglezen en wilde al op je vorige berichtjes reageren. Als je ovulatietesten weer op beginnen te lopen na een tijdje ben je meestal zwanger!! Wat super !! Heel blij voor je
Die ik gebruikte van sensitest waren gewoon echt wit, tot ik 2 dagen hele lichte streepjes had en toen een knaller. Volgende dag ook meteen weer helemaal wit. Heb helaas geen foto er meer van voor je
Hoe is het met jou @bluedrake ? Al een piek gezien op je ovulatietesten ? Wie heeft nu als eerstvolgende haar NOD? Is er eigenlijk nog ergens een lijstje?
Ja ! Ik heb vandaag de echo gehad Alles was helemaal goed en het hartje klopte snel en duidelijk. Zelfs nog een dagje vooruit gezet, naar 3 juni voorlopig. Was wel ff een opluchting om te weten dat alles op dit moment er goed uitzien. Nu 15 november termijnecho en 6 december de geslachtsbepaling. Lief dat je het vraagt !!
Goed om te weten dat dat dus kan! Ben benieuwd wanneer die van mij gaan oplopen. Nu cd13 en nog steeds minimale streepjes... Gisteren wel wat menstruatie achtig krampen gehad of rommelende darmen. Vandaag weer niks...