*** Sienna96 - 22 jaar - Zwanger eerste kindje - uitgerekend: 3 juni *** Zwanger Nog niet zwanger/wachtbankje Als iedereen zichzelf erop wil zetten die nog mee kletst zich er even opnieuw wil bij zetten,is het lijstje straks weer goed haha! Ik heb geen rood erbij gedaan voor als je menstruatie is gekomen, dan wordt het denk ik te onhandig. Wat denken jullie ervan?
*** Sienna96 - 22 jaar - Zwanger eerste kindje - uitgerekend: 3 juni *** 1986mom - 32 jaar - Zwanger derde kindje - uitgerekend: 22 juni *** Nina007 - ? - Zwanger tweede kindje - uitgerekend: *** Duna - ? - ? - NOD: 5 november *** Loes33 - ? - ? - NOD: ? *** *** Zwanger Nog niet zwanger/wachtbankje Je kunt jezelf op het lijstje erbij zetten door op reageer te drukken onder het bericht en de [/Quote] voor en na het bericht weg te halen en de tekst aan te passen.
*** Sienna96 - 22 jaar - Zwanger eerste kindje - uitgerekend: 3 juni *** 1986mom - 32 jaar - Zwanger derde kindje - uitgerekend: 22 juni *** Nina007 - 29 jaar- Zwanger tweede kindje - uitgerekend: 9 juli *** Duna - ? - ? - NOD: 5 november *** Loes33 - ? - ? - NOD: ? *** *** Zwanger Nog niet zwanger/wachtbankje Je kunt jezelf op het lijstje erbij zetten door op reageer te drukken onder het bericht en de [/Quote] voor en na het bericht weg te halen en de tekst aan te passen.
*** Sienna96 - 22 jaar - Zwanger eerste kindje - uitgerekend: 3 juni *** 1986mom - 32 jaar - Zwanger derde kindje - uitgerekend: 22 juni *** Nina007 - 29 jaar- Zwanger tweede kindje - uitgerekend: 9 juli *** Duna - ? - ? - NOD: 5 november *** Loes33 - ? - ? - NOD: ? *** Jolien1986-32 jaar - gaat voor 2e kindje - wacht op cyclus /1e menstruatie NOD? *** Zwanger Nog niet zwanger/wachtbankje Je kunt jezelf op het lijstje erbij zetten door op reageer te drukken onder het bericht en de [/Quote] voor en na het bericht weg te halen en de tekst aan te passen.[/QUOTE]
Wauw wat gaat het hard zoveel zwangere al. Hier verre van tekenen van vruchtbaarheid. Dus gaan we ter afleiding andere plannen maken in februari waarschijnlijk naar Thailand Leuke camping voor de zomer uitzoeken Lekker veel werken voor wat financiële ruimte Ondertussen wachten we rustig af wanneer mijn lijf "ontpilt" is.
Vanaf wanneer was jij ook alweer gestopt met de pil? Wel leuke plannen !! Lijkt me echt super om naar Thailand te gaan. Willen jullie rondreizen of naar 1 plek?
Begin mei mijn laatste prikpil gehad (heeft werking van 3mnd) sommige zijn direct vruchtbaar, andere pas na een jaar. Wij willen beetje combineren. (zijn al vaker geweest... Laatste keer toen onze dochter 14 mnd was ) wil igg naar National Park kao Yai, Bangkok, koh Chang, koh kood, en Kanchanaburi.
Lekker onduidelijk dus en veel verschil... Hopelijk is je cyclus snel weer in orde. Super gaaf zon reis! Hopelijk zijn jullie dan met zn 4e
*** Sienna96 - 22 jaar - Zwanger eerste kindje - uitgerekend: 3 juni *** 1986mom - 32 jaar - Zwanger derde kindje - uitgerekend: 22 juni *** Nina007 - 29 jaar- Zwanger tweede kindje - uitgerekend: 9 juli *** Duna - ? - ? - NOD: 5 november *** Loes33 - 35 jaar - 2e kindje - NOD: 13 november *** Jolien1986-32 jaar - gaat voor 2e kindje - wacht op cyclus /1e menstruatie NOD? *** Zwanger Nog niet zwanger/wachtbankje Je kunt jezelf op het lijstje erbij zetten door op reageer te drukken onder het bericht en de [/Quote] voor en na het bericht weg te halen en de tekst aan te passen.
Hopelijk snel een hele roze lijst! Gaaf zo’n reis naar Thailand en stoer dat je dat ook met een klein kindje doet/durft! Wij hebben een paar jaar geleden ook gereisd in Thailand en Maleisië, wil ook zeker een keer terug. Nina, mooie test hoor! Echt gefeliciteerd dan nu! Voel je je goed? En de rest van de zwangeren? Last van kwaaltjes?
@Sienna96 Ik heb mezelf al zo vaak voor de gek gehouden met alles wat ik kan voelen dat ik er niet meer in geloof. Ik wacht gewoon af... hoewel ik deze ronde toch wel diep teleurgesteld zal zijn als het niet gelukt is. Wil iemand mijn gegevens aanvullen op de lijst? 2e kindje, 33 jaar
Vanmiddag had ik eindelijk een licht streepje op mijn ovutest, zou die dan eindelijk oplopen?? Ik hoop morgen nog een duidelijker streepje te zien. Ik denk dat ik ook niet echt goed getest heb, elke dag uit mijn werk om 18:00 uur gedaan, maar dan na best veel gedronken te hebben en niet na 4 uur niet plassen. Dus zou het kunnen dat mijn urine dan niet geconcentreerd genoeg is en ik daarom witte testen krijg?
Goed blijven door testen nu ,kan best zijn dat hij gaat oplopen. Je kunt het beste testen tussen 10:00 en 16:00! Als je veel hebt gedronken is je urine sowies niet geconcentreerd!
Dankje!! Voel me eigenlijk hartstikke goed! Beetje soort vab spierpijn bij mijn liezen, veel moe maar mag verder nog niet klagen . En jij ? Hoe voel jij je?