Zwanger worden vanaf augustus 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miesjella, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    ***
    Sienna96 - 22 jaar - Zwanger eerste kindje - uitgerekend: 3 juni
    ***
    1986mom - 32 jaar - Zwanger derde kindje - uitgerekend: 22 juni
    ***
    Nina007 - 29 jaar- Zwanger tweede kindje - uitgerekend: 9 juli
    ***
    Duna - 33 jaar - 2e kindje - NOD: 5 november
    ***
    Loes33 - 35 jaar - 2e kindje - NOD: 13 november
    ***
    Jolien1986-32 jaar - gaat voor 2e kindje - wacht op cyclus /1e menstruatie NOD?
    ***



    Zwanger
    Nog niet zwanger/wachtbankje

    Je kunt jezelf op het lijstje erbij zetten door op reageer te drukken onder het bericht en de [/Quote] voor en na het bericht weg te halen en de tekst aan te passen.
     
  2. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ik ben gelukkig alleen erg moe en smorgens een half uurtje misselijk. Heb eigenlijk het meeste last gehad van mn borsten haha. Dus mag echt niet klagen :)
    Ik hoop dat je testen vanaf nu beginnen op te lopen! Zou fijn zijn. Was je niet vanaf morgen een paar dagen weg? Dat zou wel zuur zijn.

    @Duna ik heb je erbij gezet. Ga je maandag pas testen?
     
  3. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Wanneer begon dat bij jou de misselijkheid?
    Tot nu toe nog niet echt misselijk geweest. Alleen erg moe hahah. Weet dag bij mijn eerste dat nu ongeveer denk wel begon. Voel me echt nog njet zwanger hahah! Behalve dat ik het idee heb dat het daar beneden hard groeit want heb het idee dat ik daar uit elkaar wordt getrokken haha. Voor de zekerheid nog een testje gedaan vanochtend, lekkere knaller hoor!
     
  4. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Hahaha heb ik ook de eerste twee weken gedaan. Goed gevoel he!
    Bij mij kwam de misselijkheid pas eind week 7, begin week 8. :( Daarvoor nergens last van.. dus wie weet moet je er ook nog aan geloven haha
     
  5. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Meiden sorry voor de afwezigheid...

    Er is privé heel veel gaande waardoor werkveranderingen en nog meer van dat soort dingen. Ben even helemaal niet meer bezig met zwanger worden omdat er misschien een mooie werk kans in het verschiet zit, en ik nu met een aflopend werk zit wat weer onzekerheid betreft.

    Ik was hier voor het zwanger worden al mee bezig zonder positief resultaat en ineens zie ik weer een sprankje hoop op hopelijk een mooie baan.

    In combinatie met wat privé dingen die veranderd zijn, zijn we er nu even niet mee bezig.

    Zag dat er weer een aantal meiden zwanger zijn, van harte hoor!!!

    Ik wacht even alle privekwesties af om te kijken hoe het loopt...

    Liefs, van mij
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  6. Duna

    Duna Bekend lid

    14 aug 2015
    673
    24
    18
    Hier is zojuist de ongesteldheid aangekomen :( baal echt enorm op een of andere manier. Had echt hoop deze ronde. Weet weer even waarom ik zwanger worden helemaal niet leuk vond...
    Maar ja... pas de 4e ronde die ik in beeld breng en de 2e ronde dat we écht proberen. De andere rondes ook wel, maar niet goed genoeg mijn eisprong gemonitord... dus moet niet zeuren denk ik...
     
  7. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    ***
    Sienna96 - 22 jaar - Zwanger eerste kindje - uitgerekend: 3 juni
    ***
    1986mom - 32 jaar - Zwanger derde kindje - uitgerekend: 22 juni
    ***
    Nina007 - 29 jaar - Zwanger tweede kindje - uitgerekend: 9 juli
    ***
    Duna - 33 jaar - 2e kindje - NOD: 5 november
    ***
    Loes33 - 35 jaar - 2e kindje - NOD: 13 november
    ***
    Jolien1986 - 32 jaar - gaat voor 2e kindje - wacht op cyclus /1e menstruatie NOD?
    ***
    Aanne88 - 27 jaar - gaat voor 2e kindje - Ronde 4 - NOD: 20/21 november 2018


    Zwanger
    Nog niet zwanger/wachtbankje

    Je kunt jezelf op het lijstje erbij zetten door op reageer te drukken onder het bericht en de [/Quote] voor en na het bericht weg te halen en de tekst aan te passen.
     
  8. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    Sorry meiden. Hier een week ziek geweest en daarom weinig bij gelezen. Nu ben ik weer helemaal terug.

    Hoe voel je je Nina007? Al gebeld voor een echo?

    Bluedrake, wat spannend zeg. Veel succes en hopelijk gaat het lukken.

    Duna, neee meid wat balen. Snap hoe je je voelt!
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  9. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    @bluedrake aah meid, wat ontzettend rot allemaal zeg! Snap wel dat je er ff niet mee bezig bent. Duim dat je eventuele nieuwe baan iets wordt!

    @Duna maakt niks uit hoeveel of hoeveel weinig rondes je bezig bent. Die rode duivels blijven een teleurstelling ook al had je nu wat meer hoop! Ik duim voor je Voor de volgende ronde! Dikke digitale knuff

    @Sienna96 heb nu 1 x boven de wc gehangen hahah! Ben benieuwd! Hoe voel jij je ??

    @Aanne88 fijn dat je weer beter bent! Leuk dat je er weer bent! Voel me tot nu toe nog goed haha! 26 NOv eerste echo!
     
    bluedrake en Aanne88 vinden dit leuk.
  10. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Aanne88 bedankt, heb er weinig vertrouwen in hoor maar hoop toch op iets..

    @Nina007 ja enorm zuur. Kon ook ff niet op dit forum kijken, er speelt zoveel momenteel en kan ook niet alles delen.. hoop toch echt op betere tijden maar momenteel zie ik die even nog niet
     
  11. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Aah meid toch! Dat begrijp ik! Hier lees je nu dingen die je gewoon even niet wil lezen. Wat er ook allemaal speelt, eb begrijp dat je niet alles kunt en wilt delen. Maar hoop dat de zon gauw weer voor je gaat schijnen! Knuff!
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  12. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte en succes in ieder geval. Als we wat advies of iets kunnen geven, horen we het wel! :) zou fijn zijn als we je kunnen helpen maar dat gaat vast niet.

    @Nina007 ik voel me eigenlijk nog best goed. Sinds mijn vriend elke ochtend meteen een boterhammetje op bed brengt voor ik opsta ben ik ook niet meer misselijk. Eind van de dag wel echt kapot.. maar dat is ook logisch :)
    En jij? Is het mooie nieuws echt al helemaal doorgedrongen :)??

    @Aanne88 fijn dat je beter bent, en gezellig dat je er weer bent !
     
    bluedrake en Aanne88 vinden dit leuk.
  13. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Wat lief!!! Dankjewel, ik hoop het ook echt hoor, moet gewoon ff alles plaatsen weer geloof ik...
    Dankjewel! Ik vind jullie status updates echt leuk hoor, ik moet nog een hoop terug lezen, maar wilde eerst even zelf de tijd nemen om alles op een rijtje te zetten...

    Mijn man heeft een tijdelijk contract en een opleiding nog af te ronden naast zijn baan. Die opleiding loopt helaas uit, niet door zijn toedoen maar nu is hij sowieso later pas klaar dan gepland. Dat is sowieso een domper.

    Ik ben ondernemer momenteel en ik weet even niet wat verstandig is. Er moeten natuurlijk rekeningen betaald worden en de onzekerheid is nu gewoon heel erg groot. We willen heel graag een kind en als ik nu zwanger was geweest dan was het zo, maar toen kwam er ineens een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

    Heb trouwens het gevoel dat ik m'n sollicitatie verknald heb, maar dat is afwachten....
     
  14. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Dat gevoel had ik ook! Maar inmiddels is het mijn vaste baan geworden ;).
    Begrijp heel goed dat je nu voor een moeilijke keuze staat. Je hart volgen eb doen wat jou eb je man het beste lijkt. Maar ook dat je wat je ook kiest, leuk werk is!
     
  15. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Hoi dames,

    ik was even een paar dagen in het buitenland, dus vandaar even niet gereageerd.
    @bluedrake sterkte meid, hopelijk komt het snel voor je allemaal weer op een rijtje!

    Ik heb volgens mij nog steeds niet mijn ei gevonden, maar twijfel ook weer. Zal straks even een foto maken van de testen, als jullie mee willen kijken graag!
     
  16. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Ik weet dus niet of ik knallers kan hebben, dit is de eerste ronde met testen. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.

    Die van 02/11 lijkt het donkerst, maar wel een dunne lijn, maakt dat uit? En die van gisteren lijkt ook weer op te lopen.... moet vandaag nog testen hoor, maar wat denken jullie hier van?
     
  17. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Die van 2-11 vind ik indd tot nu toe het duidelijkste. Jammer dat je 3-11 niet hebt getest. En nu loopt ie inderdaad weer op.. zou even door blijven testen. Als ze donker blijven even een zwangerschapstestje doen :)

    Fijne vakantie gehad ??
     
  18. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Thanks! Ja die van 03/11 mislukte dus en had niet genoeg mee om ‘m over te doen, balen!
    Ik was voor mijn werk op reis, helaas geen vakantie... Maar was evengoed leuk hoor! ;)
     
  19. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Ik denk dat je ei nog niet is geweest! Zou door blijven testen :)
     
  20. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Net mn test voor vandaag gedaan, maar die is helemaal wit.... zou het dan toch 2 of 3 november geweest zijn? Balen dat die test op 3/11 misging...
     

Deel Deze Pagina