Zwanger worden vanaf augustus 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miesjella, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Oh wat fijn en super leuk!

Hier net terug van vakantie en gelijk menstruatie.. Ach mijn cyclus wordt igg wat normaler.

Sienna96 vindt dit leuk.
  2. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Fijn dat je je wat beter voelt nu! En gefeliciteerd met de goede uitslag :) Wel echt een opluchting he om te horen dat dat iig goed is.
    Ben benieuwd wat je krijgt!! Heb je een voorgevoel of idee??

Met mij gaat het goed. Wij zijn dit weekend lekker een weekend naar Utrecht, carnaval ontsnapt haha. Afgelopen week wel heel ziek geweest dus was blij dat ik toch nog op het weekend kon.

3. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Hoi dames,

Een hele tijd geleden dat ik van me heb laten horen... Maar ik kan ook zeggen dat ik zwanger ben! Nu als het goed is 8 weken zwanger, morgen de eerste echo. Super spannend. Ben om onduidelijke reden super bang dat het mis gaat... Morgen horen we dus meer!
    Wat leuk om te lezen dat sommigen van jullie al zo ver onderweg zijn in de zwangerschap!

Sienna96 en jolien 1986 vinden dit leuk.
  4. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Oh wat leuk!!! Gefeliciteerd !!
    Heel veel plezier morgen bij de eerste echo.

Ik ben de eerste weken ook bizar angstig geweest en had echt het voorgevoel dat het mis zou gaan (zonder enige aanleiding).
    En ben nu alweer bijna 28 weekjes dus hopelijk geeft je dat wat vertrouwen. Zal ook wel fijn zijn morgen te zien dat het kindje in je baarmoeder zit en het hartje klopt enzo.

5. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Dank voor je bericht. Vandaag een kloppend hartje gezien! Het blijft onwerkelijk en blijf wel wat angstig, maar nu ik een hartje heb gezien heb ik al iets meer vertrouwen! Volgens de echo ben ik nu 7 weken... :)

Hopelijk kan ik nu snel gaan genieten van het feit dat het gelukt is :)

28 weken vind ik ook zo'n mijlpaal... stel dat de bevalling dan te vroeg zou zijn dan worden de kansen van overleven ook steeds groter... ik vond dat bij de vorige zwangerschap wel een geruststellende gedachte!
    Tijd gaat dan toch wel snel hè?!

6. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ahh wat fijn dat alles goed was ! Wanneer heb je nu de termijnecho? Hoop het oook voor je!

Ja de kans van overleven vanaf deze week, mocht hij komen is 95% geloof ik. Dus dat geeft zeker vertrouwen! Heel fijn dat het nu lekker opschiet. Kan niet meer wachten haha

7. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Hoe is jouw 20 weken echo gegaan? @Nina007

8. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Wat fijn voor je! Gefeliciteerd en lekker genieten! Hopelijk heb je niet al te veel kwaaltjes?

Mijn misselijkheid en vermoeidheid is wel afgenomen nu, dus voel me een stuk lekkerder. Over 2 weken geslachtsbepaling en dan kan ik lekker gaan shoppen ;)

Sienna96 vindt dit leuk.
  9. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Enig voorgevoel voor een jongetje of meisje ??
    Leuk strakjes lekker shoppen!!

10. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Geen idee, misschien een licht voorgevoel voor een meisje. Maar bij mijn dochter was ik sterk overtuigd van een jongen, dus mijn voorgevoel is niet zoveel waard;). Het maakt ook ook echt niet uit! 2 meiden lijkt me erg leuk, maar een koningskoppel is ook wel erg leuk!

Sienna96 vindt dit leuk.
  11. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Hahaha ja ik was overtuigd van een meisje en het is een jongen dus ik snap wat je bedoelt. Ik vertrouw ook niet meer op mn gevoel haha.

Ben heel benieuwd!!

12. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Termijnecho staat nog niet gepland. Moet maandag eerst op intake. Dan wordt bepaald of ik bij de verkoskundige mag of dat ik naar het zh moet. Dat laatste hoop ik echt niet, is te onpersoonlijk. Denk dat dan ook evt de termijnecho gepland zal worden.
    Tot nu toe eigenlijk geen kwaaltjes... had enorme aambeien (denk als gevokg van vorige zwangerschap in combinatie met de hormonen van nu), maar daar ben ik mee aan de slag gegaan en die zijn gelukkig veel minder geworden. Verder af en toe wat last van mijn darmen, maar dat is het dan ook. Ben echt verbaasd, vorige keer was ik meteen super misselijk. Dit is fijner :)

@Loes33 fijn dat je je wat beter voelt. En super spannend de geslachtsbepaling! Ik kijk ook uit naar de voorbereidingen en het shoppen. Dus wens je alvast heel veel plezier!!

Sienna96 vindt dit leuk.
  13. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Hi dames,

Wij hebben de geslachtsbepaling gehad en krijgen een zoontje!!! Helemaal blij zijn we!

14. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Wat leuk een piemeltje in je buik
    :D

Loes33 vindt dit leuk.
  15. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw