Nou nu kan ik ook definitief mee kletsen! Sorry dat ik even niets meer liet horen. Druk bezig met huwelijk voorbereidingen Ben nu ook gestopt met de pil, nu menstruatie ( ontrekkingsbloeding) en dan gaan we er voor! Vind het weer mega spannend! heb een zoontje van bijna 3. Die was meteen in de 1e ronde, was toen niet eens ongesteld geworden. Dus ik weet ook niet hoe mijn cyclus beetje zal kunnen zijn. Mooie test kokjes! Gefeliciteerd!! Miesjella: spannend op het wachtbankje !!
@Coortje88 en @Rosa5 : Welkom allebei! Hahaha nee de meeste vrouwen zijn niet goed in wachten/ geduld hebben inderdaad . Ik ga er ook vanuit dat het nu de eerste ronde raak zal zijn, wat natuurlijk hartstikke stom is.
Bedankt voor het welkom! Over geduld; ongeduld is min of meer mijn tweede naam. Gisteren even mijn oude berichten gelezen hier op zp rondom mijn nod bij de vorige poging tot zwanger worden, ik heb 5 kinderen, en jeetje werd er spontaan weer ongeduldig van. Maar goed ronde 1 weer voor mij en mijn eisprong is nog niet eens in de buurt hah dus dat worden weer veel ongeduldige wachtdagen. Uiteraard hoop ik ook stiekem op puur geluk in de eerste ronde, absoluut niet reëel maar hoop doet leven toch?
Aanne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: rond 1 september (hoop ik) **** bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: **** Duna - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 20 augustus **** Johanna01 - 23 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23 augustus **** kokjes - 27 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23/30 augustus **** Lyl - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Mer - ? jaar - gaan voor een 4e kindje - NOD: **** Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Sanne25302 - 27 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 6 of 13 september **** Wens84 - 34 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Jolien 1986 - jaar -gaan voor 2e kindje - NOD : **** Robijn89 - 28 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 25 augustus (en daarna starten) **** Coortje88 - ? jaar - gaan voor een 2e kindje- NOD **** Rosa5 - 37 jaar - gaan voor een 6e kindje - NOD: 24 september
Ik heb de lijst aangepast, @Coortje88 heb jou er ook bij gezet maar misschien kan jij hem zelf nog even aanpassen?
Haha ik ken het! Bij mij was de eerste ook in ronde 1! Hoop dat het nu ook zo snel gaat lukken.. maar je weet maar nooit
Kan iemand mij er ook bij zetten? Ik weet niet hoe die dingen werken.. 28 jaar - gaan voor 2e kindje - nod 26 sept.
Ja precies je weet maar nooit. Mijn jongste is vorige week 6 geworden en ik ben zelf inmiddels 37 dus ben benieuwd of mijn leeftijd me nu niet tegen gaat zitten. Maar goed, we gaan gewoon ons best doen.
Aanne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: rond 1 september (hoop ik) **** bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: **** Duna - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 20 augustus **** Johanna01 - 23 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23 augustus **** kokjes - 27 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23/30 augustus **** Lyl - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Mer - ? jaar - gaan voor een 4e kindje - NOD: **** Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Sanne25302 - 27 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 6 of 13 september **** Wens84 - 34 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Jolien 1986 - jaar -gaan voor 2e kindje - NOD : **** Robijn89 - 28 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 25 augustus (en daarna starten) **** Coortje88 - ? jaar - gaan voor een 2e kindje- NOD **** Rosa5 - 37 jaar - gaan voor een 6e kindje - NOD: 24 september **** Hopeful89 -28 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD: 26 sept.
Welkom meiden! Wauw Rosa5 5 kinderen wat gaaf zeg. Hoeveel meisjes en hoeveel jongens? Of allemaal van hetzelfde geslacht . Ik wou dat het weekend was. Slaap zo slecht van de spannend
Aanne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: rond 1 september (hoop ik) **** bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: rond 13 september **** Duna - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 20 augustus **** Johanna01 - 23 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23 augustus **** kokjes - 27 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23/30 augustus **** Lyl - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Mer - ? jaar - gaan voor een 4e kindje - NOD: **** Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Sanne25302 - 27 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 6 of 13 september **** Wens84 - 34 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Jolien 1986 - jaar -gaan voor 2e kindje - NOD : **** Robijn89 - 28 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 25 augustus (en daarna starten) **** Coortje88 - ? jaar - gaan voor een 2e kindje- NOD **** Rosa5 - 37 jaar - gaan voor een 6e kindje - NOD: 24 september **** Hopeful89 -28 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD: 26 sept.
Aanne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: rond 1 september (hoop ik) **** bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: rond 13 september **** Duna - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 20 augustus **** Johanna01 - 23 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23 augustus **** kokjes - 27 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23/30 augustus **** Lyl - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Mer - ? jaar - gaan voor een 4e kindje - NOD: **** Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Sanne25302 - 27 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 6 of 13 september **** Wens84 - 34 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Jolien 1986 - jaar -gaan voor 2e kindje - NOD : **** Robijn89 - 28 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 25 september **** Coortje88 - ? jaar - gaan voor een 2e kindje- NOD **** Rosa5 - 37 jaar - gaan voor een 6e kindje - NOD: 24 september **** Hopeful89 -28 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD: 26 sept.