Aanne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: rond 1 september (hoop ik) **** bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: rond 13 september **** Duna - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 20 augustus **** Johanna01 - 23 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23 augustus **** kokjes - 27 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23/30 augustus **** Lyl - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Mer - ? jaar - gaan voor een 4e kindje - NOD: **** Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Sanne25302 - 27 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 6 of 13 september **** Wens84 - 34 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Jolien 1986 - jaar -gaan voor 2e kindje - NOD : **** Robijn89 - 28 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 25 september **** Coortje88 - 30 jaar - gaan voor een 2e kindje- NOD 31 augustus **** Rosa5 - 37 jaar - gaan voor een 6e kindje - NOD: 24 september **** Hopeful89 -28 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD: 26 sept.
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan bedankt voor het welkom! Ik gebruik van Kruidvat merk de foliumzuur. En had al een andere multivitamine. Slik het dus nog maar een kleine week. Ze zeggen 3 maanden van te voren beginnen. Maar zo n vaart zal het vast niet lopen
Aanne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: rond 1 september (hoop ik) **** bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: rond 13 september **** Duna - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 19 september **** Johanna01 - 23 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23 augustus **** kokjes - 27 jaar - gaan voor een 3e kindje - ZWANGER! **** Lyl - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Mer - ? jaar - gaan voor een 4e kindje - NOD: **** Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Sanne25302 - 27 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 6 of 13 september **** Wens84 - 34 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Jolien 1986 - jaar -gaan voor 2e kindje - NOD : **** Robijn89 - 28 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 25 september **** Coortje88 - 30 jaar - gaan voor een 2e kindje- NOD 31 augustus **** Rosa5 - 37 jaar - gaan voor een 6e kindje - NOD: 24 september **** Hopeful89 -28 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD: 26 sept.
Bekijk bijlage 587044 Ik ben vandaag begonnen met mijn ovulatietesten. Denk dat mijn lichaam toch echt even in de war is geweest van de biochemische zwangerschap. Ben bijna 14 dgn zoet geweest met bruinverlies en echte ongesteldheid en daarna weer bruinverlies. Als ik reken vanaf het eerste echte rood dan zit ik nu op cd8 pas en op basis daarvan zou NOD 19 september zijn. Maar begin liever te vroeg met testen dan te laat . @kokjes ik heb je op zwanger gezet hoop dat dat oké is. Wanneeer gaan er weer meiden testen ?
Ik gebruik ook foliumzuur van davitamon maar als die op is ook mooi kruitvat. Flamingo : spannend! Zou ook idd vroeg beginnen dan heb je minder kans om hem te missen. Hier voorlopig nog niet testen, zit pas op cyclus dag 2.
Thanks @Flamingooo !! Ben echt mega onzeker, zo het gevoel dat het nog mis zal gaan... nog 19 dagen tot de eerste echo
Snap ik helemaal, maar komt vast goed!! Probeer er toch van te genieten. Ik weet nog dat ik idd ook zo onzeker was tot ik de echo had.
Ik gebruik ook de multi van Davitamon, als ik het niet vergeet in te nemen @Flamingooo: oh jeetje dan is je lichaam idd even van slag geweest. Toch fijn dat je het zo beetje in de gaten kan houden wat er precies gebeurd van binnen. @kokjes: blijft altijd spannend, ik duim heel hard voor je!
Ik gebruik die van de trekpleister. Verder gok ik dat ik deze week mijn eisprong heb. Maar omdat ik nog niet zolang gestopt ben met de pil is het nog ff afwachten hoe mijn cyclus verder gaat lopen. Kon mij van een tijd geleden herinneren dat ik vrij regelmatig ongesteld was en dat was toen wel handig met de gymlessen haha, maar nu vertrouw ik er niet helemaal op tenzij het gelijk raak moet zijn.. we zien wel.
Balen Ik ben vandaag ook ongesteld geworden.. voor ons gaat nu ronde 1 in. Best spannend Vind Het ook wel een beetje eng. Bij de eerste keek ik er al een jaar naar uit. Voordat we gingen starten. Nu ineens in een week beslist maar goed het kan natuurlijk nog lang duren. . En dat maakt het ook weer spannend
Aanne88 - 27 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: rond 1 september (hoop ik) **** bluedrake - 24 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: rond 13 september **** Duna - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: 19 september **** Johanna01 - 23 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 23 augustus **** kokjes - 27 jaar - gaan voor een 3e kindje - ZWANGER! **** Lyl - ? jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Mer - ? jaar - gaan voor een 4e kindje - NOD: **** Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Sanne25302 - 27 jaar - gaan voor een 1e kindje - NOD: 6 of 13 september **** Wens84 - 34 jaar - gaan voor een 2e kindje - NOD: **** Jolien 1986 - jaar -gaan voor 2e kindje - NOD : **** Robijn89 - 28 jaar - gaan voor een 3e kindje - NOD: 25 september **** Coortje88 - 30 jaar - gaan voor een 2e kindje- NOD 24 september **** Rosa5 - 37 jaar - gaan voor een 6e kindje - NOD: 24 september **** Hopeful89 -28 jaar - gaan voor 2e kindje - NOD: 26 sept.
Bedankt meiden. Het is inderdaad heel erg spannend ook bij een tweede. Coortje88 we gaan voor de maand juni dan samen .
Balen van je ongesteldheid @Aanne88 ik denk dat ik ook net in juni zou vallen als het deze maand raak is . Dus ik doe met jullie mee!
Mag ik meekletsen hier? Ik zie dat er een aantal ook in de eerste ronde zitten en net gestopt zijn met de pil, same here! Wacht alleen nu (heel ongeduldig) op mijn eerste menstruatie na stoppen van de pil. Zit nu op dag 32 en wordt er wel een beetje nerveus van moet ik zeggen!