Is iemand bekend met kleine steekjes in de eileiders tijdens de prille zwangerschap ? Zou dit een zwangerschapssymptoon kunnen zijn?
Hoi Jessa. Ik heb mijn eisprong op dag 11 van mijn cyclus gehad. Aangezien mijn menstruatie achtige buikpijn. En ik heb sinds gisteren ook af en toe erge steken in mijn eileiders dus twijfel erg of dit nu pas mijn eisprong is geweest of ook evt zwangerschap kan zijn., groetjes
Misschien een suffe vraag.... maar hoe weet je of je steken in je eileiders hebt??? Ik voel genoeg steekjes in dat gebied, maar of het nou mijn baarmoeder is (ok dat herken ik nog redelijk), eileiders, blaas, darmen en wat daar allemaal nog meer zit... ik kan het onderscheid niet maken hoor!
je voelt het helemaal door trekken naar je lies en je been. heel raar is het maar 'ik' voel dat tenminste wel. Ik weet niet hoe dat bij andere meiden is.
Hallo Esmeraldaa, Ik voel dat ook zo inderdaad, helemaal onderin je buik links en rechts op de plek waar je lies zit. Ik ken mijn lichaam door en door, dus het valt me gewoon op als er iets opeens anders voelt. Een zwangerschapstest brandt in mijn handen , maar ik kan inprincipe pas zaterdag testen. Ga je voor de eerste Esmeraldaa of de tweede , of derde
Ik voel het zelfde als jullie ook die steekjes............. zaterdag is me nod..............maar ik teste vanmorgen negatief met kv 2 voor5
Die steken bij mn lies had ik gister de hele dag door.. Weet niet of het dezelfde plek was als bij jullie, alleen bij mij deed het lopen echt heel erg zeer! Missillie, hoop dat je zaterdag of zondag toch positief mag testen.. een test kan voor je nod natuurlijk positief uitslaan, maar dat ligt gewoon aan je hcg gehalte, bij de één gaat dit veel sneller als bij de ander. Zal voor je duimen!!
Ik ken het gevoel inderdaad van een zwangerschap, maar ook van de afgelopen 2 cyclussen, waarin ik dus niet zwanger bleek te zijn....
Nog steeds niet mijn menstruatie , had het zondag wel het gevoel heel sterk maar was weer na 2uur weg.. Deze week denk ik toch maar testje doen.