Ik heb gelezen dat je in de laatste week van je cyclus, dus wanneer je ongi nadert, je last van je borsten kunt krijgen.... Dat zijn nou eenmaal van die kwaaltjes... Maar ik hoop voor je dat het niet doorzet. Gewoon afwachten, meer kan je niet doen helaas.
Inderdaad ik zou even afwachten tot woensdag zoals je zelf ook al zei. Misschien is het niks of toch je menstruatie. Meer kun je denk ik niet doen.
Is het geen innestelingsbloeding? Even afwachten of dit het was of dat er nog meer komt. Meer kan je helaas niet doen. Wanneer is je NOD? Mss kan je alvast een testje doen?
Ik had voordat ik positief testte ook bruinige afscheiding gehad en dacht ook dat het begin was van mijn menstruatie. Bij mij was dit 2/3 dagen voor NOD (uit mijn hoofd donderdag en zaterdag een positieve test). Ik zou wachten tot je NOD er is en dan testen.
Ik zou nu een test doen. Dan is ‘t wel duidelijk of je zwanger bent of niet. Als je namelijk last van je borsten hebt door HCG zal dit al wel op een test te zien zijn. Zeker de Early predictor. Ik hoop dat je zwanger bent!
Nogmaals super bedankt voor jullie berichtjes! Ik haal er echt steun uit! Jullie zijn echt top! Ik heb gister toch maar gebruik gemaakt van tampons (mocht je er niet tegen kunnen lees het volgende dan maar niet) Ze zaten niet vol, alleen op de buitenkant zat wat slijm met bloedslierten afwisselend met bruine afscheiding. Ik was gister nogal verdrietig maar jullie en mijn vriend hebben me goed opgevangen. Door jullie berichtjes ben ik toch wat positiever! We gaan ervan uit dat het mislukt is, maar ik ga woensdag testen voor de zekerheid. Dit is zo weinig dat het misschien toch innesteling kan zijn, dan zou het mooi zijn. Heb normaal gesproken wel dat het echt doorloopt als ik echt ongi ben. Dus uitgaan van niet en we zien woensdag wel verder! Bedankt voor al jullie liefde en steun!
@Blacky27 een digitale knuffel voor jou! Het is gelukkig al bijna woensdag. Duurt nog maar eventjes! Hoop op het beste voor jou. Hier flink aan de klus geweest en nu wachten, wachten en nog eens wachten tot het weekend van 8 september. Duurt nu al lang!
@Blacky27 liefs voor jou! Het is bijna woensdag . @Witvlindertje nog even spannend dus! Dit was mijn foto van zojuist (puur voor het fotoalbum).
Zou hier dan eindelijk mijn menstruatie door breken?? Net met afvegen wat slijm en beetje roze achtig bloed?? Zou wel fijn zijn na 21 dagen. Ik houd jullie op de hoogte ervan haha
Zit vandaag op cyclusdag 54. Ook verder nog geen positieve ovulatietest gezien nu 8 dagen aan het testen. Gisteren wel 1 die best duidelijk is maar niet direct. Dus hopelijk breekt het nu door. Hoe blij kan je zijn met een menstruatie
Ja, fijn is dat he als het dan toch doorbreekt. Kan je weer lekker verder! Ik hoop dat dit het begin is van je menstruatie!