Niet? Ik word ook helemaal gek van mezelf hoor! Kan nu toch niets anders doen dan afwachten i know. Ik dacht alleen niet dat een innestelingsbloeding er zo uitzag. Lees namelijk dat dat of alleen wat roze of bruin is. Pfff spannend nog dan..
@Witvlindertje Zeker niet opgeven. Er kan nog van alles gebeuren! @2009lisanne Succes deze ronde! Hopelijk vind jij je ei! @Lalaatje90 Hopelijk zet het snel door ... Dan kan je weer verder! Hier cd12 vandaag. Deze week om de dag klussen.
@Muggenstift wat fijn. Dat moet een heerlijk gevoel zijn. En hop terug op je wolkje ❤️ @San195 dank je, ik hoop ook dat ik mijn ei vindt. Jij ook succes met klussen. @Lalaatje90 hopelijk volgende ronde meer geluk. @Witvlindertje ik hoop inderdaad een innesteling, afwachten meer kun je niet. Zo mijn vakantie zit er bijna op. Vandaag de meiden weer naar school geweest en morgen begin ik zelf weer met werken.
Was vanmorgen al heel vroeg wakker. Durfde bijna niet naar de wc.. wie weet is de menstruatie begonnen. Maar nee! Helemaal niets. Gisterochtend begon de dag met bruinverlies vandaar mijn angst. Hopen dat het zo blijft!
Ik testte positief terwijl ik zeer licht bloedverlies had van de innesteling. Heeft 3 dagen geduurd. Op dag 2 testte ik positief.
Je bent dan 11dpo. Ik denk dat je dan al wel wat kan zien. Maar als je zelf zekerheid wil kan je ook wachten tot 14dpo.
Zo hier begon mijn dag ook vroeg 5.00 op geschrikt door invallen hier in de wijk. Ppfff, gelukkig hebben de meiden overal door heen geslapen. Eerste werkdag zit er ook weer op. @Witvlindertje spannend. Hopelijk blijft je menstruatie lekker weg
Moet ik nu weer een cyclus van 37 dagen aanhouden? Nou ja, zodra ik deze ronde weer pijn ga voelen van m’n ei, dan weet ik ook wel wanneer ik weer ongesteld moet worden.
Ja zou gewoon je langste cyclus aanhouden. En misschien toch ovu testen gebruiken als je je ei niet goed voelt. Als je wel goed voelt kan je ongeveer 14 dagen aanhouden.