5 weken alweer @San195 wat gaat dat toch snel voor mijn gevoel Haha Vandaag de dag van eisprong, waarschijnlijk al geweest, vannacht ofZo, nu geen pijn meer. Vrijdagavond alleen sex gehad en vanavond maar weer als we nog op tijd zijn
Geen idee wanneer mijn ovulatie is. Heb hem een keer op dag 11 gehad, maar ook op dag 19. Moet zeggen dat ik vaker rond de 16-18 dagen zit qua eisprong. Zit nu op dag 19, en de afgelopen 3 dagen het gezellig gemaakt . Benieuwd... zou ik zo goed zitten.
@San195 gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees nog steeds mee hoor Maar heb weinig tijd om te reageren, ook in het uitgerekend groepje Onze dochter is goedgekeurd bij de 20 weken echo voor zo ver ze alles konden zien want ze lag niet ideaal dus mag volgende week nog even terugkomen voor de laatste metingen
Dames, hier even een vraagje. Ik heb sinds gister heel licht bloedverlies. Zit nu op CD 21. Kan toch bijna niet dat mijn ovulatie op CD6 al was?
Thanx @Lalaatje90 ! Kan idd van alles zijn. Maar vind het best wel lijken op een beginnende menstruatie. Wij liepen volgens mij best gelijk toch?
Klopt, vorige ronde Haha, ik zit nu op 2 dpo.... 11 november testen als ik geen naderende ongi krijg van te voren