Hè wat vervelend zeg ... heb je al eens gekeken naar teunisbloemolie? Ik hoor daar wel eens positieve verhalen over dat het je cyclus wat korter kan maken!
Jeetje, ellendig! Hier wel aardig. Afscheiding nu weer heel veel. M’n ei zal binnenkort wel weer komen. Nog even paar dagen geduld. Zit nu op cd 10
Gelijk vanmiddag maar gehaald en we gaan het eens proberen. Hopelijk helpt dit een beetje. Het maakt je zo onzeker. Testen die negatief blijven en je ongi die uit blijft.
He wat balen ... Hopelijk komt tie snel en is je cyclus niet te lang! Met mij gaat het goed! Eindelijk ietsje minder vermoeid. Oh en we weten sinds vrijdag dat we een 2e jongetje krijgen!!
Leuk @San195. Hier nog steeds niet ongesteld, dag 67 vandaag. Vanmorgen bloed laten prikken bij huisarts. Hcg, suiker en schildklier. Woensdagmiddag kan ik bellen voor de uitslag.
Als er niks uit komt, dan moet ik gewoon menstruatie afwachten. Ze zei meestal komt het wel weer op gang. Maar voor nu afwachten wat hcg zegt.
@2009lisanne heb je al gebeld voor de uitslag? Hier nog steeds geen positieve ovutest. Dag 27, kan me gewoon niet voorstellen dat het zo lang moet duren. Mijn cyclus is echt compleet in de war. Waarom nou na een half jaar. Ging zo goed en nu zo’n lange cyclus
Ja uitslag binnen. Geen afwijkende waarden. Hcg normaal. Dus dat kunnen we uitsluiten. Nu maar gewoon afwachten. In elk geval wel zekerheid.
Nou, je hebt in ieder geval zekerheid. Nu maar wachten op die rooie duivels, of gewoon lekker gezellig maken...
Hier nog niet zwanger Zit nu op dag 14, dag 12 weer begonnen met ovutestjes, 22 februari NOD denk ik. Hoe gaat het bij jou? Al bijna op de helft zie ik