Zwanger worden vanaf lente 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Muggenstift, 6 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Vandaag is mijn nod.. het streepje is niet veel donkerder dan zaterdag.. misschien traag met hcg aanmaak?

Bijgevoegde bestanden:

2. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Deze is van zaterdag 26 mei

Bijgevoegde bestanden:

3. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Toch wel ietsje duidelijker toch?

Bijgevoegde bestanden:

Blacky27 vindt dit leuk.
  4. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @Kimm24 ik vindt het al wel iets duidelijker dan zaterdag
    Hij loopt volgens mij mooi op.

5. Jojo5382

Jojo5382 Lid

14 mei 2018
    76
    66
    18
    Vrouw
    HR Manager
    Noord-Holland
    @Kimm24 Ja duidelijk verschil hoor

6. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    @Kimm24 ja echt wel duidelijker! Een streep is een streep, je bent zwanger geen twijfel over mogelijk!

7. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik moest net naar de gynaecoloog voor een check-up omdat drie maanden geleden vermoeden ontstond voor endometriose. Dat was toen niet te zien op de echo maar dat zou ook enkel zichtbaar zijn als het al heel erg was.

Ze besloot dat een kijkoperatie te riskant was met een kinderwens en dat ik een jaar ga proberen zwanger te worden en als het dan niet lukt kan ik rechtstreeks naar de gynaecoloog en hoef dus niet langs de huisarts. Volgens de gynaecoloog laat die je vaak nog een jaar langer lopen en dat is niet handig met endometriose. Dus.. afwachten! Ben blij in ieder geval dat ik nog jong ben.

8. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Dat ziet er zeker uit als een streep!

9. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Dat wordt een spannende tijd voor jullie! Hopelijk mogen jullie snel zwanger worden zonder hulp en wat fijn dat je dan niet meer langs de huisarts hoeft!

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

@Muggenstift Klinkt als een leuke zomer!

@Kimm24 Loopt zeker mooi op!

@Roodborstje2 Spannend. Hoe ben je er zelf onder?

Ik was er vanuit gegaan dat ik gewoon ongesteld was geworden, maar de manier waarop en het feit dat ik maar 2 dagen heb gebloed geeft me wel een beetje hoop dat het misschien toch innestelingsbloed is geweest. Ik ga van de week toch maar voor de zekerheid testen..

DN2017, 2009lisanne en Blacky27 vinden dit leuk.
  11. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    @Muggenstift vind je het niet vervelend om al een pauze in te lassen?

@Jazziepooh spannend! Wanneer wil je gaan testen en met welk merk?

12. Jazziepooh

@Blacky27 Donderdag zou m'n NOD zijn dus ik denk die dag. Maar waarschijnlijk kan ik toch niet wachten en zal het wel eerder zijn haha. Ik heb nog een kruidvat 2v5 liggen, maar die schijnen niet zo goed meer te zijn? Terwijl die destijds bij mijn vorige zwangerschap de beste waren haha. En heb onlangs ovulatie- en zwangerschapstesten van 2-besure online besteld. Dus ga daarmee testen denk ik. En wanneer ga jij testen? Op je NOD zelf of eerder?

DN2017 vindt dit leuk.
  13. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    @Jazziepooh ik ben optimistisch op dit moment over snel zwanger worden, heb nog genoeg tijd om me zorgen te maken mocht het niet lukken :) ze konden de vorige keer niks zien op de echo dus als ik endometriose heb is het niet heel erg. En omdat ik toen vlak na mijn eisprong zat kon hij op de echo zien dat ik blijkbaar een perfecte hoeveelheid baarmoederslijmvlies heb wat in de toekomst kon helpen met innestelen. Willekeurig feitje om over jezelf te weten maar wel leuk :roflmao:

En heel spannend dat testen! Kan beide kanten op nog met die vreemde bloedingen. Ik duim voor jullie!

14. Muggenstift

Muggenstift Actief lid

5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    @Blacky27 nee eigenlijk niet. Natuurlijk willen we heel graag zo snel mogelijk een kindje.
    Maar de tijd zoals we die nu hebben met z'n 2e komt niet meer terug.
    Toen we ons dat goed realiseerde hebben we besloten het er deze zomer nog extra van te gaan nemen.

Natuurlijk kun je in de toekomst ook nog dingen doen met vrienden of met z'n 2e. Maar iedere maand een meerdaagsfestival wordt wat teveel van het goede.

Ik denk dat het voor ons echt een soort afsluiting van een periode wordt.

15. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    @Kimm24 is toch opgelopen. Bloed laten nemen, dan weet je het zeker en weet je hoe je waarde ligt. Maar zwanger ben je zowiezo

16. Jazziepooh

Goed van je dat je er zo in staat :) En inderdaad tijd zat. Haha, nou altijd fijn om dat te weten toch :D Thanks!

17. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Ppfff sinds vanmorgen iedere keer pijnlijke steken linksonderin mijn buik
    Borsten doen nog steeds pijn net alsof er erg hard in is geknepen. Al sinds vorige week zaterdag.
    Weet niet wat ik er van moet denken.

@Muggenstift blij dat je toch hier blijft mee kletsen verder. Lekker extra van genieten nu het inderdaad nog kan

@Jazziepooh spannend, hopelijk is het inderdaad een innesteling geweest.

Muggenstift en Jazziepooh vinden dit leuk.
  18. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hey dames, mag ik meekletsen?

Ik ben net gestopt met de pil, moet nog ongesteld worden hihi :p En ik denk dat we dan langzaam gaan beginnen voor een tweede, we hebben al een zoon van 3,5.
    Ik zie er niet tegenop, maar ik ben toch ergens wel nerveus om te beginnen, en hoe zal zoonlief erop reageren.

Wat was jullie besluit om voor een volgende te gaan?

19. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik durf het bijna niet neer te schrijven, bang dat het mss een beetje ongeluk brengt. Maar omdat het hier nog vrij anoniem is durf ik het toch.
    Gisteren hebben men man en ik het euhm gezellig gemaakt in de tuin en daarna keken we elkaar aan en toen kreeg ik ineens een warm gevoel en de gedachte: we gaan een kindje krijgen samen .

Maar of daar werkelijk kans op is weten we pas over 2 weken hahahaha :roflmao::D

Jazziepooh, Jojo5382, Witvlindertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Muggenstift

Muggenstift Actief lid

5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    @2009lisanne Het zijn maar drie maanden van pauze gelukkig, dat scheelt:).

@Lalaatje90 natuurlijk, voeg jezelf maar toe aan de lijst!

@Dansprinsesje Hahaha goed bezig, had ik ook kunnen zijn die dat gedaan had. Helaas niet genoeg privacy.

2009lisanne en DN2017 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina