Ik hoop dat ik mijzelf zo goed op de lijst heb gezet. Ik ben dus San195, 23 jaar en wij hebben besloten om voor ons 2e kindje te gaan. Gisteren de laatste pil genomen en nu wachten tot ik ongesteld word. Ik gok dat die donderdag of vrijdag komt. Daarna ga ik direct bezig met ovulatietesten, omdat ik het fijn vind om een beetje 'controle' te hebben en een idee te hebben wanneer en of ik mijn eisprong heb. Heel erg spannend weer allemaal, maar ik heb er zo'n zin in! Bij mijn zoontje was het in de 1e ronde direct raak, maar was ik al 3 maanden van te voren gestopt met de pil.
pff, zit hier thuis weg te zweten. Het is hier nu aan het onweren en regenen dus kan ook niet echt goed iets open zetten om af te koelen. Maar ja, hopelijk koelt het zo wel af. Morgen is mijn NOD en durf het echt niet te gokken. Mijn ovulatie was een dag later dan de vorige keer dus misschien dat mijn ongesteldheid dan ook pas donderdag zou komen (hopelijk niet natuurlijk). Voel wel weer van alles maar vrees dat ik mijzelf weer lekker voor de gek zit te houden: hoofdpijn in vlagen, kramp in mn kuiten, vanochtend een beetje weëig/misselijk. Had ik vorige maand niet maar ja, dat zegt ook niks. Mn borsten zijn al dagen gevoelig maar dat is ook zo als ik ongesteld moet worden. Ik hou me in (hoop ik) en probeer niet te testen. Mocht ik donderdag nog niet ongesteld zijn doe ik die avond een test. Denk ik Het stomme met testen vind ik: zolang je het niet doet heb je nog de optie dat je misschien zwanger bent. Zodra je het wel doet weet je meteen hoe het zit en heb je wellicht de teleurstelling. Ik weet het: lekkere struisvogel techniek.... Dus daarom, nog even wachten dus
Oh wat een spanning altijd hè die aankomende NOD. Hopen dat het raak is voor je! Ik herken dat gek maken nog zo bij mijn vorige zwangerschap. Je voelt dan ineens van alles ... zo lastig! Hier ook veel regen en onweer, maar het lijkt nu weer rustig gelukkig.
@San195 welkom! Hopelijk zijn jullie snel zwanger! @Jojo5382 spannend! Ik duim voor jullie! Bij ons was het vandaag ook erg heet (oud gebouw, geen airco alleen arko(alle ramen kunnen open)) Maar we hebben het weer overleefd en hopelijk blijft het door de flinke bui nu even wat koeler! Afgelopen weken nergens kast van gehad en ik ben er ook helemaal niet zo mee bezig(ondanks de ovulatietesten waar ik al een poosje mee gestopt ben) dus ik kan mezelf nu toch niet gek maken? Gister die steken en twee druppels rood bloedverlies, maar echt heeeeeel kleine druppels, dus haast niet te zien. Nu al de hele avond ongesteldheidskrampen , niet zo erg als normaal, ze zijn milder maar niet prettig en met afvegen telkens een beetje roze slijm (sorry voor de details), maar ik heb pas volgende week Mn NOD... ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken, dus ik wacht maar weer op Mn NOD en dat van het niet testen, omdat je dan misschien zwanger kunt zijn, daar herken ik me nu wel een beetje in. Ik ben bang dat ik alleen maar negatieve testen krijg... maar als je niet test wordt ie natuurlijk ook nooit positief. Hoe gaat het bij de rest?
Dat was van 4 jaar geleden hihi Ik ben net weer gestopt met de pil, hopelijk blijft m'n cyclus dit keer ook zo stabiel
Voor de mensen die aan de pil zaten. Hebben jullie eerst ‘ontpilt’ of gewoon gestopt en eerst volgende keer je eisprong opgezocht?
Ik heb na de ontrekkingsbloeding mijn eerste natuurlijke menstruatie afgewacht daarna met ovulatietesten begonnen
@Dansprinsesje goh wat vervelend zeg! Ik wist niet dat daar zon vervelende bijwerkingen bij zaten. Lekker rustig aan doen (op het klussen na dan )
Eerste ronde na miskraam En in februari van eerste keer zwanger (Wel al een hele geschiedenis met men ex)
Ik ben vorig jaar mei gestopt met de pil, toen heb ik in 80 dagen tijd 2 cyclussen gehad waarin we dus hebben geprobeerd, tevergeefs. Toen een probeer-stop ingelast in verband met werk tot april 2018. En nu gelijk de eerste ronde in 2018 zwanger. Ik denk dat ik dus echt heb moeten ontpillen vorig jaar.
De eerste keer moest ik stoppen met de pil vanwege hoge bloeddruk/hoofdpijn verhaal en paar maanden later zwanger. Nu ben ik eigenlijk gestopt om zwanger te raken, ga er vanuit dat Mn cyclus stabiel blijft, maar ik heb nooit een eisprong opgezocht, die voelde ik wel duidelijk op de helft van mentruatie.
Ik gebruikte de Kruidvat testjes, maar ik had ook alle keren dat ik testte geen knaller. Blijkbaar HCG niet heel hoog ofZo?