hallo allemaal, Ik lees en schrijf graag mee hier! Wij zijn bezig met proberen voor nummer 2. Zl is nu 2,5 en ik ben sinds een jaar gestopt met de prikpil. Helaas ben ik nogsteeds niet ongesteld. We hebben geen haast dus hebben het lang zo gelaten maar deze keer kreeg ik wat leek op een innestelingsbloeding (donker koper kleurige afscheiding) een week geleden en heb ik ontzettend veel zwangerschaps symtomen die ik bij mijn zoon ook had en verder eigenlijk nooit. Nu heb ik vandaag een etos test gedaan wel niet met ochtend urine maar die is dus negatief. En nu ben ik toch wel een beetje teleurgesteld en weet ik niet zo goed meer wat ik nu moet doen. Op de een of andere manier dacht ik exht dat het raak was! Ik heb constant honger, coel me ziek en misselijk en heb rare tintelende handen en voeten wat ik alleen maar bij mijn vorige zwangerschap had.
@Blacky27 Heb je vanochtend nog getest? @2009lisanne Jij ook nog getest vanochtend of wacht je je cyclus af?
@San195 ja wel getest, maar negatief. Ook sinds gister beetje menstruatiekrampen. Gok dat mijn menstruatie er aan komt. Als dat zo is, is mijn cyclus wel gelijk normaal. Zit vandaag op cyclus dag 27
@Lalaatje90 ja 1 mei gestopt met de pil en 6 mei menstruatie gehad. Dus dan is het wel fijn dat hij gelijk normaal begint. We zullen zien, menstruatiekrampen zegt natuurlijk ook niet altijd alles.
Vele lieve groetjes uit Dijon. We mogen een weekendje logeren in het huisje van men schoonouders. Zalig. Sinds gisteren terug een beetje misselijk, zou het dan toch raak kunnen zijn hihi? Weet iemand een leuke aftel banner?
Dus je ontrekkingsbloeding was 6 mei? Hopen dat je cyclus direct weer normaal is. Hier 28 mei gestopt en 31 ontrekkingsbloeding. Vorige zwangerschap cyclus van 30 dagen dus hopelijk straks ook..
@San195 ja ontrekkingsbloeding was 6 mei. Dus ben heel benieuwd. @Dansprinsesje veel plezier, geniet ervan. Misselijk heb ik ook een paar dagen gehad vorige week. Kan ook te wijden zijn aan het warme weer natuurlijk. @Kimm24 inderdaad hoe is het bij jou. @Blacky27 en al getest??
@2009lisanne ik heb ontzettend last van pijnlijke tepels ..liefst doe ik geen bh aan haha.. Gelukkig na woensdag avond geen bloedverlies meer gehad ben positief dat ik donderdag goed beeld zie op de echo
Ai dat is heel erg vervelend ... herkenbaar ook wel! Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! Hopen op een goede echo donderdag!
Hallo allemaal, Ik hoop dat ik mee mag kletsen met jullie. Om eerlijk te zijn hebben mijn man en ik geen kinderwens gehad samen. Dit kwam door ons verleden, ik onze vorige relaties zijn we in het ziekenhuis beland. Dit stond ons tegen en dat was de reden dat we ervoor gekozen hadden daar niet aan te beginnen. Het bizarre gebeurde bijna 3 jaar geleden. Ik werd zwanger, wat eigenlijk niet zou kunnen. Miskraam gehad met 10 weken maar toen veranderde er niets voor ons, we wilden geen ouders worden. Sinds een paar maanden zijn we beide aan het twijfelen en vele gesprekken later hebben we besloten toch voor een kindje te gaan. Ik heb op 21 mei de laatste pil ingenomen en hoewel er nog steeds twijfel in de lucht hangt (aan mijn kant) heb ik er ook veel zin in. Ik vind het erg spannend allemaal..
Twee nieuwe leden zie ik! Van mij zijn jullie welkom hoor maar we hebben wel officieel een ledenstop geloof ik ik weet niet wie dit verder beheert dus ik bemoei me er niet mee Ik heb last van mijn ovulatie, dat heb ik normaal niet zo maar ik ben nu dus erg aan het opletten. Sinds gisteravond zeurende onderbuikpijn, humeurig, warm en gevoelige baarmoedermond. Ik heb er nog steeds last van. Iemand enig idee hoe lang zoiets duurt, voor als je wel vaker last hebt van ovulatiepijn? Betekent in ieder geval dat we klaar zijn met proberen en dat het tijd is om op het wachtbankje te gaan!
Let op! LEDENSTOP Wachtbankje: Naam - hoeveelste kindje - NOD *** Hobbs: 33 jaar - 1e kindje - NOD +/- 17 mei *** Mom86: 31 jaar - 4e kindje - NOD 23 mei *** Jojo5382: 36 jaar - 1e kindje - NOD 30 mei *** Jazziepooh: 27 jaar - 2e kindje - NOD 31 mei *** Blacky27: 25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juni *** 2009lisanne: 31 jaar - 3de kindje - NOD +/- 03 juni *** Sophiesohappy: 25 jaar - 1e kindje - NOD +/-13 juni *** Lizzie13579: 26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 12 juni *** Witvlindertje: 28 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Roodborstje2: 22 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Start in juni/juli/augustus: Naam - hoeveelste kindje - maand van starten *** Minniej: 36 jaar - 4e kindje - juni *** Noortje88: 29 jaar - 2e kindje - juni *** Dansprinsesje: 29 jaar - 1e kindje NOD+/- 10 juni ronde 1 na MA 10w *** MAB87: 30 jaar - 2e kindje - NOD 14 juni - ronde 1 *** Lalaatje90: 28 jaar - 2e kindje - juni/juli *** San195 23 jaar - 2e kindje - juni *** Muggenstift: 27 jaar - 1e kindje - pauze t/m augustus ivm festivals *** _____________________________ Zwanger Naam - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde zwanger - uitgerekend - geslacht *** DN2017: 1e kindje - zwanger in 1e ronde van 2018 - 29 januari 2019 *** Kimm24 : 2e kindje - zwanger 1e ronde - 4 Februari 2019 - ? WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan of vraag het aan een van ons als het je niet lukt. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Vaak verdwijnt dat als het eitje is gesprongen. Ik zou het dus juist nu gezellig gaan maken. Grote kans dat je ei eraan zit te komen.
Nou lekker dan. Ga ik net mijn nieuwe "voorraad" bestellen blijkt de wetgeving in Denemarken te wijzigen per 1 juli waardoor thuisinseminatie niet meer mogelijk is. Ze mogen alleen nog verzenden naar klinieken. Echt balen, wilde liever zolang mogelijk buiten het medische gebeuren blijven. Nu dus nog 1x thuis proberen in juni en als dat niet lukt moet ik er aan geloven. Echt balen. Heel hard hopen/duimen dat juni dan maar dé maand gaat worden dat het lukt..