Ik ga strakjes in Kruidvat een voorraadje halen haha. In het echt zie je vage streep die even dik is als controle streep. Maar zal zowiezo pas blij zijn na 12 weken Wel terug wat mottig hier en borsten zijn gevoelig
Ik loop tegen het einde van m'n menstruatie, maar ik heb ook hetzelfde gevoel rechts als bij een eisprong. Kan een ei ook al springen als je ongesteld bent?
Ik heb me toch iets raars! Een soort spierpijn in Mn bovenbenen, billen en liezen... nog nooit gehad maar misschien maak ik mezelf wel weer gek! Ik heb gister niets raars gedaan ofzo
Ik herken dat van het rekken van mijn banden maar dat zou zo 1 dag overtijd misschien een beetje vroeg zijn... geen idee wat het dan kan zijn!
Hoi allemaal, sorry voor de late reactie! Het was een hele drukke week. Ik heb alles bijgelezen maar het was nogal een hoop, dus vergeef me. Hopelijk gaat het met jullie allemaal oké!! Wat de nieuwe leden betreft zou ik het bij het huidige groepje willen houden. We hebben tenslotte niet voor niks een ledenstop... Misschien net zoals ik toen gedaan heb ook een eigen topic aanmaken? Mijn vriend en ik verheugen ons heel erg op het moment dat de pauze voorbij is. We zijn er echt aan toe!
Let op! LEDENSTOP Wachtbankje: Naam - hoeveelste kindje - NOD *** Hobbs: 33 jaar - 1e kindje - NOD +/- 17 mei *** Jojo5382: 36 jaar - 1e kindje - NOD 30 mei *** Blacky27: 25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juni *** Dansprinsesje: 29 jaar - 1e kindje NOD+/- 10 juni ronde 1 na MA 10w *** Lizzie13579: 26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 12 juni *** Sophiesohappy: 25 jaar - 1e kindje - NOD +/-13 juni *** MAB87: 30 jaar - 2e kindje - NOD 14 juni - ronde 1 *** Witvlindertje: 28 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Roodborstje2: 22 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Jazziepooh: 27 jaar - 2e kindje - NOD 20 juni San195: 23 jaar - 2e kindje - NOD 28 juni - 1e ronde *** 2009lisanne: 31 jaar - 3de kindje - NOD 3 juli Ronde 2 *** Mom86 - 4e kindje - NOD 3 juli - ronde 3 *** Start in juni/juli/augustus: Naam - hoeveelste kindje - maand van starten *** Minniej: 36 jaar - 4e kindje - juni *** Noortje88: 29 jaar - 2e kindje - juni *** Lalaatje90: 28 jaar - 2e kindje - juni/juli *** *** Muggenstift: 27 jaar - 1e kindje - pauze t/m augustus ivm festivals *** _____________________________ Zwanger Naam - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde zwanger - uitgerekend - geslacht *** DN2017: 1e kindje - zwanger in 1e ronde van 2018 - 29 januari 2019 *** Kimm24 : 2e kindje - zwanger 1e ronde - 4 Februari 2019 - ? WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan of vraag het aan een van ons als het je niet lukt. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Let op! LEDENSTOP Wachtbankje: Naam - hoeveelste kindje - NOD *** Hobbs: 33 jaar - 1e kindje - NOD +/- 17 mei *** Jojo5382: 36 jaar - 1e kindje - NOD 30 mei *** Blacky27: 25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juni *** Dansprinsesje: 29 jaar - 1e kindje NOD+/- 10 juni ronde 1 na MA 10w *** Lizzie13579: 26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 12 juni *** Sophiesohappy: 25 jaar - 1e kindje - NOD +/-13 juni *** MAB87: 30 jaar - 2e kindje - NOD 14 juni - ronde 1 *** Witvlindertje: 28 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Roodborstje2: 22 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Jazziepooh: 27 jaar - 2e kindje - NOD 20 juni San195: 23 jaar - 2e kindje - NOD 28 juni - 1e ronde *** 2009lisanne: 31 jaar - 3de kindje - NOD 1 juli Ronde 2 *** Mom86 - 4e kindje - NOD 3 juli - ronde 3 *** Start in juni/juli/augustus: Naam - hoeveelste kindje - maand van starten *** Minniej: 36 jaar - 4e kindje - juni *** Noortje88: 29 jaar - 2e kindje - juni *** Lalaatje90: 28 jaar - 2e kindje - juni/juli *** *** Muggenstift: 27 jaar - 1e kindje - pauze t/m augustus ivm festivals *** _____________________________ Zwanger Naam - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde zwanger - uitgerekend - geslacht *** DN2017: 1e kindje - zwanger in 1e ronde van 2018 - 29 januari 2019 *** Kimm24 : 2e kindje - zwanger 1e ronde - 4 Februari 2019 - ? WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan of vraag het aan een van ons als het je niet lukt. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ff aangepast, de mijne stond op 3 juli, maar moest 1 juli zijn. Nou hier is mijn menstruatie goed aan gekomen, ppfff buikpijn. Ik gok dat mijn eisprong toch eerder is geweest. Iemand enig idee. 1 mei laatste pil 6 mei ontrekkingsbloeding 15 mei buikkrampen 16 mei buikkrampen en gelig slijm verlies. 18 mei gemeenschap 20 mei gemeenschap 23 mei gemeenschap 2 juni gemeenschap 3 juni menstruatie volgens cyclus 28 dagen. Volgens app zou 20 mei mijn eisprong zijn geweest, maar ik gok toch dat hij dus eerder is geweest. Ook mijn buikkrampen rond die 2 dagen. Hier zo jongste ophalen en controle kinderarts voor haar astma.
De eerste cyclus na de pilstop is een beetje een warboel, dan kan je niet echt van een app uitgaan tot je helemaal bent ontpilt. Als je het dan zeker wil weten kan je dan beter ovutesten gebruiken denk ik. Ik ben al een aantal jaar van de pil af en het kostte mij toen wel een paar maanden voor er weer een lijn op te trekken viel.
Let op! LEDENSTOP Wachtbankje: Naam - hoeveelste kindje - NOD *** Hobbs: 33 jaar - 1e kindje - NOD +/- 17 mei *** Jojo5382: 36 jaar - 1e kindje - NOD 30 mei *** Blacky27: 25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juni *** Dansprinsesje: 29 jaar - 1e kindje NOD+/- 10 juni ronde 1 na MA 10w *** Lizzie13579: 26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 12 juni *** Sophiesohappy: 25 jaar - 1e kindje - NOD +/-13 juni *** MAB87: 30 jaar - 2e kindje - NOD 14 juni - ronde 1 *** Witvlindertje: 28 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Roodborstje2: 22 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Jazziepooh: 27 jaar - 2e kindje - NOD 20 juni *** San195: 23 jaar - 2e kindje - NOD 28 juni - 1e ronde *** 2009lisanne: 31 jaar - 3de kindje - NOD 1 juli Ronde 2 *** Mom86 - 4e kindje - NOD 3 juli - ronde 3 *** Nog niet gestart/pauze: Naam - hoeveelste kindje - maand van starten *** Minniej: 36 jaar - 4e kindje - juni *** Noortje88: 29 jaar - 2e kindje - juni *** Lalaatje90: 28 jaar - 2e kindje - juni/juli *** Muggenstift: 27 jaar - 1e kindje - pauze t/m augustus ivm festivals *** _____________________________ Zwanger Naam - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde zwanger - uitgerekend - geslacht *** DN2017: 1e kindje - zwanger in 1e ronde van 2018 - 29 januari 2019 *** Kimm24 : 2e kindje - zwanger 1e ronde - 4 Februari 2019 - ? Iets veranderen? Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ja top! Poeh dat is denk ik niet zo te zeggen. Zeker na je 1e ronde na de pil kan je cyclus nog zo schommelen. Zoals roodborstje ook al zegt, als je het zeker wil weten zou je ovu testen kunnen gebruiken.
Ovutesten heb ik ff gedaan, maar werd ik erg kriebelig van, want wanneer is hij nou positief. Ik weet je hebt ook die met de smiley. Maar heb gezegt laat het op zijn beloop. Maar vroeg me meer af of het inderdaad rond 15/16 mei is geweest en dat ik hem toch heb gevoeld. Volgens de ovutesten die ik vanaf 15 mei heb gedaan niet. Want had dit meestal ook in de voorgaande maanden, maar dan let je er niet zo op zoals nu. Controle van dochtertje was goed en mag proberen te stoppen met haar pufjes.
Zie ovutesten. We hebben verder alle tijd hoor. Maar als ik hem inderdaad heb gevoeld is het makkelijker natuurlijk hihi