@Blacky27 idd maar afwachten tot zaterdag.. Wel vreemd die afscheiding, want volgens mij hoor geen rekbaar slijm te hebben vlak voor je menstruatie.
De vraag is dan alleen of ik een hele late eisprong heb misschien een ovulatoitest doen, maar als die ook beïnvloedt word door eiwitten van Mn blaasontsteking is het ook jammer om zon test weg te gooien) of kan het horen bij zwangerschap?
Om nu een ovulatietest te doen heeft geen zin lijkt mij. Die reageert nu niet op een ei. Ik gok dat die nu niet binnen een week zou komen.
@Blacky27 je kan ook gewoon om de dag een test doen. Kan je zien of er überhaupt enigszins iets oploopt.
Nee dan denk ik dat tie al wel is geweest. Ik denk dat je of om de dag kan testen of gewoon van t weekend nog eens een testje wagen. Als die negatief is zal je lichaam je denk ik voor de gek houden en word je alsnog ongesteld. Zo niet, kan je volgende week altijd naar de huisarts om bloed te prikken.
Ik las dat ovulatietesten positief reageren op een zwangerschap. Dus dan weet je nog niet of het dan je eisprong zal zijn of toch een zwangerschap. Ik hoop natuurlijk het laatste
Hoe zit het met de afscheiding rondom je eisprong? Wanneer komt er wat vaak? Heb er nooit opgelet de vorige keer dus ben wel benieuwd
Vandaag een serieuze off-day! Zit er even door. Miskraam toch nog niet echt verwerkt. Te grote verwachting. Ik wacht al 4,5 jaar en mijn geduld is op. Al heb ik nu een nieuwe partner, het neemt de pijn en ongeduld niet weg En dan laat de mama van mijn pluszoontje nog eens duidelijk weten dat ik geen mama moet spelen, terwijl ik niets verkeerd doe, men pluszoontje alleen maar graag zie en liefde geef, en dat mag blijkbaar niet precies. Ze heeft zelfs letterlijk gezegd dat ze het niet erg zou vinden dat ik men pluszoontje minder graag zou zien en zelfs achteruit zou steken als er een mini komt , er zijn toch rare mensen in deze wereld
He meis ... wat naar zeg dat je je zo voelt ... Heb je ook iemand om mee te kunnen praten? 4,5 jaar is ook niet niks... En wat rot dat er zulke mensen bestaan ... Ik wil zeggen 'trek je er niks van aan', maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet ... Het is ook jou gegund!
Wat naar om dat te zeggen. Vast een stuk jaloezie of bang. Jammer. Hoofd naar boven, borst vooruit' zingt K3 toch?
@Dansprinsesje even een hele dikke knuffel aan jou. Erg rot dat je je zo voelt. Trek van haar niks, je plus zoontje weet heel goed dat je zielsveel van hem houdt. Ga daar alstublieft meer door ❤️❤️
@Dansprinsesje wat vervelend at je je zo voelt! Maar ook zeer begrijpelijk! Doe lekker rustig aan, hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie! En krijg je een geweldig mooie zwangerschap en een mooi gezond kindje! Ze mag blij zijn dat je zo goed om gaat met je plus zoontje(wat is een plus zoontje? ) Geniet van alle leuke kleine dingen om je heen en laat je vriend je maar lekker in de watten leggen! Dikke knuffel! Wij zijn er voor je!
Meestal heb ik doe afscheiding rond Mn eisprong, en voor Mn menstruatie ben ik altijd vrij droog. Nu had ik gister naast dat rekbare eiwitachtige slijm(sorry voor alle details hoor) ook echt heel veel vocht... Wachten duurt lang!
@San195 maar volgens mij is het wel bij iedereen wisselend hoor. Er zit wel een soort van patroon in je slijmcyclus dit kun je op internet wel terug vinden maar dat rekbare slijm = cervixslijm heb je vaak door je eisprong. Nee ik test zaterdag of zondagochtend, mits Mn blaasontsteking over is. Ik denk dat die nog niet over is dus morgen weer even langs de huisarts