Zwanger worden vanaf lente 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Muggenstift, 6 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAB87

MAB87 Lid

28 apr 2017
    26
    17
    3
    Vrouw
    Thanx :) jaa was super! lekker relaxt en leuke dingen gedaan en ff quality time met ons 3tjes :)

Jazziepooh, Lalaatje90 en 2009lisanne vinden dit leuk.
  2. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @MAB87 ook jij gefeliciteerd, superrrrr. Gaat hard hier. Hopelijk volgen we allemaal snel

MAB87 vindt dit leuk.
  3. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Hey dames!

Ik ben even afwezig geweest zoals ik al had aangegeven wil ik proberen de druk eraf te halen en ik moet zeggen dat dat zonder te lezen en me te focussen op dingen in het dagelijkse leven (werk, vriend) goed lukt!

Ik moet nogal wat bijlezen en ga dan proberen zoveel mogelijk te reageren om eventuele vragen van jullie te beantwoorden. Ik ben in ieder geval niet zwanger en ook nog niet ongesteld.

Mochten er in de tussentijd nog wat van jullie zwanger zijn geworden, dan van harte gefeliciteerd!
    Ben wel heel bang dat ik als laatste van de groep overblijf...

2009lisanne vindt dit leuk.
  4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh even denken hoor, 1 of 2 juli moet ik het worden... en over die krampen ja ik had daar voor het eerst nu dus op gelet. En toevallig kreeg ik vandaag een smiley op de ovulatietest van clearblue dus klopte toch wel dat t in aantocht was

gefeliciteerd roodborstje, wat geweldig, geniet ervan!

5. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @MinnieJ hier nog geen positieve ovulatietest, inmiddels ook geen krampjes ofzo, alleen iets in de ochtend gehad,daarna ook niet meer. We zullen zien. Voor jullie dus spannende dagen hihi.

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja heel spannend weer he, ik ben benieuwd of mn ei dan vandaag springt of morgen, ik zal morgen nog een keer die test doen, ik neem aan dat als de test dan negatief is dat het eitje gesprongen is

7. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Wat naar die onduidelijkheid.. maar jij gaat ook snel zwanger worden hoor! Statistisch gezien is de grote meerderheid niet zwanger in de eerste twee rondes, maak je nog geen zorgen!

8. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @Blacky27 vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Frustrerend lijkt me ook.
    Fijn dat je door wat afstand te nemen je toch iets fijner voelt.
    Vooral doen waar jij je prettig bij voelt.

9. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Wat fijn dat je een manier hebt gevonden om de druk er vanaf te halen! Ah frustrerend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden zeg.. En hee daar valt op dit moment helemaal niets over te zeggen, grote kans dat je de aankomende ronde zwanger bent!

10. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    @Roodborstje2 gefeliciteerd

Hier een verschrikkelijke kutweek achter de rug.
    Voel me weer verschrikkelijk (mentaal) wegzakken . Heb men miskraam nog niet verwerkt.
    De onverwachte zwangerschap van men schoonzus, men menstruatie , hormoonschommelingen , het is me allemaal te veel momenteel.
    Ik hoop dat het volgende week beter is

11. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Het wisselt elke dag. Zo kan het zijn dat de streep helemaal weg is en een dag erna knal positief.

12. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@Roodborstje2 , @MAB87 , gefeliciteerd meiden!!

Hier in afwachting op m'n ei...
    Vandaar ook wat minder actief met schrijven. Maar lees wel mee hoor ;)

13. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Nee hoor. T is heel normaal dat er soms een lichtere test tussen zit. Zegt helaas niks ..

Wauw gefeliciteerd!

MAB87 vindt dit leuk.
  14. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Hier lekker een weekendje weg. Nu 2dpo. Hopelijk gaat de week een beetje snel. :p

15. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Hoi allemaal.. ik heb een hele tijd niets kunnen lezen en al helemaal niet kunnen reageren. Eind mei kregen ik en mijn vriend de sleutel van t nieuwe huis en sindsdien zijn we alleen maar bezig met verbouwen haha.

Ik ben op cyclus gebied redelijk in de war geweest de afgelopen week. 18 mei kreeg ik mijn laatste onttrekkingsbloeding na het stoppen met de pil. So far so good. Volgens de app zou ik 2 juni de eisprong krijgen op het moment van een normale cyclus. Prima. En ineens kreeg ik 8 juni een beetje bloed. Ik was ervan overtuigd dat het een innestelingsbloeding moest zijn want t was rozig. Goed teken. Maar helaas zette de bloeding door. Uiteindelijk toch een testje gewaagd op 14 juni tegen beter weten in eigenlijk. Hartstikke negatief. Beetje jammer. Want dat betekent dat mijn eerste 'normale' zonder pil cyclus in 13 jaar maar 20 dagen heeft geduurd. En dat zou dan weer te kort zijn om een eisprong te kunnen krijgen. Ik zit inmiddels op dag 10 van de 2e cyclus en hoop dat deze dus langer duurt.

Heeft er iemand anders nog ervaring met een korte cyclus na stoppen met de pil? En is dat goedgekomen vanzelf?

Ik ga trouwens proberen meer te lezen en te reageren. Heb wél meegkregen dat er al zwangeren zijn onder ons. Gefeliciteerd en chapeau ;)

Jazziepooh, 2009lisanne en Roodborstje2 vinden dit leuk.
  16. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Neem de tijd! Zoek afleiding..

Ik snap je helemaal ik heb op 4 juni een miskraam gehad en dat deed ontzettend veel pijn zowel emotioneel als lichamelijk..

Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het deze keer blijft plakken
    X

17. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Zo, daar ben ik weer!

Een week afwezig geweest geloof ik, maar zoals vermeldt, heeft het me wel de rust gebracht die ik nodig heb, ik wil dit graag volhouden, maar nu weer wat actiever bezig zijn met het forum! Bedankt dat jullie mij de ruimte hebben gegeven om mezelf weer even te herpakken!

Ik gok erop dat dit een lang bericht gaat worden, dus alvast sorry voor mij gespam!

Ik ga eerst even jullie vragen beantwoorden!

@Muggenstift ik keek gelukkig niet ieder uur haha maar wel vaak, dat wil ik nu terugbrengen naar 1 keer Pfaff in de avond zodat ik ook meteen kan reageren.

@San195 ik had ook een gevoeligere baarmoeder tijdens het gezellig maken, maar wellicht omdat we ons er bewust mee bezig houden met wat we allemaal voelen. Ik heb nu de rust weer terug en nu heb ik er bijna geen last meer van.
    Jij hebt mooie ovulatietesten zie ik!

@Jojo5382 wat vervelend van de uitslag op je torso! Hoe gaat het nu met je?

@Jazziepooh ik heb helaas nog geen menstruatie gehad! Jij gaat morgen testen lees ik! Spannend... laten we hopen dat het de volgende ronde is... misschien lukt het nu de druk eraf is!

@Witvlindertje geen idee of ik de vorige ronde wel een ei heb gehad. Ik maak hieronder zo nog een uitgebreid verslag van mijn afwezigheid

@Roodborstje2 nog steeds geen duidelijkheid helaas. Ik zie dat jij wel zwanger bent! Wat ongelofelijk fijn! Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap toe! Op naar jullie mooie wondertje!

@Kimm24 hopelijk krijg je snel een plakbaby!

@DN2017 wat dijn om te lezen dat jullie een goede echo hebben gehad! Lukt het nog een beetje geheim te houden voor iedereen? En hoe is het met de kwaaltjes?

@MAB87 ook super fijn voor jou! Van harte gefeliciteerd! Uiteraard wens ik jou hetzelfde als roodborstje

@Dansprinsesje hopelijk zit jij aankomende week beter in je vel! Ik gun het je zo! Hopelijk ben je snel zwanger!

Dan nu over naar een kort verslagje van mijn afwezigheid:

Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, maar mijn blaasontsteking is gelukkig over! Ik heb gelukkig weer de rust gevonden en ga nu dus 1 keer per dag hier lezen en antwoorden. Ik zit echt stukken beter in mijn vel (voordat ik op het forum kwam zijn er nogal wat dingen op het werk en in de familie gebeurd vandaar dat ik niet lekker in Mn vel zat) maar ik ben nu weer op en top mijn vrolijke zelf! Hopelijk is het nu snel raak nu de druk eraf is en ik weer vrolijk ben. Lastige is nu dat ik niet ongesteld ben geweest en dus niet weet wanneer Mn ei is(als die er is)... wat zouden jullie in mijn geval doen.
    Op aanraden van ik geloof @San195 heb ik bij 2besure een pakket gekocht met ovulatietesten en zwangerschapstesten de eerste twee heb ik gedaan (ovulatie) en ik plaats zometeen de foto’s. Woensdag was ik 2 weken overtijd geloof ik (nog steeds negatief) en heb ik de huisartsassistent gebeld, ik mocht van haar geen afspraak maken... ze gaf aan dat ik wellicht innesteling had gehad (ivm bloed) en dat het daarna alsnog is afgebroken (ivm hoeveelheid bloed, het was niet veel maar zou toch kunnen) ik mag terug bellen als ik een maand of anderhalve maand overtijd ben. Ik blijf dus nu maar gewoon testen en hoor graag jullie mening! Ik heb jullie wel gemist hoor!

18. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Gisteren

Bijgevoegde bestanden:

19. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Vandaag. We hadden verjaardag en ik heb best veel frisdrank op, kan de test daarom lichter zijn dan gisteren? Of heeft dit een andere reden? Zeker lastig nu ik niet weet wanneer Mn ei is, maar hopelijk kom ik er door het testen achter. Blijft de uitslag (ongeveer) hetzelfde als hij opdroogt?

Bijgevoegde bestanden:

20. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Wachtbankje:
    Naam - hoeveelste kindje - NOD
    Hobbs:
    33 jaar - 1e kindje - NOD +/- 17 mei
    Blacky27:
    25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juni
    Lizzie13579:
    26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 12 juni
    Sophiesohappy:
    25 jaar - 1e kindje - NOD 6 juli - ronde 2
    MAB87:
    30 jaar - 2e kindje - NOD 14 juni - ronde 1
    Witvlindertje:
    28 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni
    Jazziepooh:
    27 jaar - 2e kindje - NOD 18 juni
    Lalaatje90:
    28 jaar - 2e kindje - NOD 26 juni
    San195:
    23 jaar - 2e kindje - NOD 28 juni - Ronde 1
    Jojo5382:
    36 jaar - 1e kindje - NOD 28 Juni
    2009lisanne:
    31 jaar - 3de kindje - NOD 2 juli Ronde 2
    Minniej:
    36 jaar - 4e kindje - NOD juli Ronde 1
    Mom86 - 4e kindje - NOD 3 juli - ronde 3
    Dansprinsesje:
    29 jaar - 1e kindje NOD+/- 8 juli ronde 2 na MA 10w
    Nog niet gestart/pauze:
    Naam - hoeveelste kindje - maand van starten
    Muggenstift:
    27 jaar - 1e kindje - pauze t/m augustus ivm festivals
    DN2017:
    1e kindje - zwanger in 1e ronde van 2018 - 29 januari 2019
    Roodborstje2:
    22 jaar - 1e kindje - ronde 1 - 24 februari 2019

Iets veranderen?
    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

Deel Deze Pagina