Wachtbankje: Naam - hoeveelste kindje - NOD *** Hobbs: 33 jaar - 1e kindje - NOD +/- 17 mei *** Blacky27: 25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juni *** Lizzie13579: 26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 12 juni *** Witvlindertje: 28 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Jazziepooh: 27 jaar - 2e kindje - NOD 18 juni *** Lalaatje90: 28 jaar - 2e kindje - NOD 26 juni *** San195: 23 jaar - 2e kindje - NOD 28 juni - Ronde 1 *** Jojo5382: 36 jaar - 1e kindje - NOD 28 Juni *** 2009lisanne: 31 jaar - 3de kindje - NOD 2 juli - Ronde 2 *** Minniej: 36 jaar - 4e kindje - NOD juli - Ronde 1 *** Mom86 - 4e kindje - NOD 3 juli - ronde 3 *** Sophiesohappy: 25 jaar - 1e kindje - Nod 6 juli - ronde 2 *** Dansprinsesje: 29 jaar - 1e kindje NOD+/- 8 juli ronde 2 na MA 10w *** Nog niet gestart/pauze: Naam - hoeveelste kindje - maand van starten *** Muggenstift: 27 jaar - 1e kindje - pauze t/m augustus ivm festivals *** _____________________________ ZWANGER ❤️ Naam - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde zwanger - uitgerekend - geslacht *** DN2017: 1e kindje - zwanger in 1e ronde van 2018 - 29 januari 2019 *** MAB87: 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 19 februari 2019 *** Roodborstje2: 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 - 24 februari 2019 *** Iets veranderen? Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Wel vervelend. Fijn dat je weer beter in je vel zit, is ook erg belangrijk. En we hebben jou ook gemist
@Blacky27 de testen moet je echt even laten opdrogen. Dan zie je goed het resultaat. Ze kunnen wel gewoon schommelen. De ene dag donkerder dan de andere dag. Maar ze knallen echt heel er goed. Op welke dag ben je nu?
@San195 op de instructie staat dat je tussen de 3-5 minuten het resultaat moet aflezen, maar ik wil ze graag bewaren om het verloop te kunnen zien. Vandaar mijn vraag of ze als ze droog zijn de juiste kleur/resultaat behouden, maar dit zou toch hetzelfde resultaat moeten zijn als tussen de 3-5 minuten? Of heb ik dat mis? Bedoel je dat ze in het algemeen goed knallen? Als je rond je ei zit? Op mijn fitis valt het wel mee hè... Ik heb geen idee op welke dag ik zit omdat ik niet ongesteld ben geweest. Daarom probeer ik nu grip te krijgen op mijn cyclus door de ovulatietesten. Ik heb er 75 dus ik kan even vooruit haha
Mijn ovulatietesten tot nu toe. Volgens berekening zou ik morgen mijn eisprong hebben. Tot nu toe worden ze alleen maar lichter. Hier zie je pas na een half uurtje ongeveer dat hij duidelijker wordt @Blacky27.
@2009lisanne maakt het uit als het tijdstip verschilt? Ik doe ze rond dezelfde tijd, maar ik zie dat je er een paar sochtends hebt gedaan en eentje pas savonds
@Blacky27 ik probeer vanaf gisteren 2 keer per dag te doen. Sochtends en savonds. Wel zoveel mogelijk rond zelfde tijdstip. Maar hier nog geen positieve gezien. @Jazziepooh gefeliciteerd!!! Geniet ervan.
Ze zeggen dat je misschien je piek mist als je alleen sochtends test. Hoeft niet natuurlijk. Maar tussen de testen zit dan inprincipe 24 uur verschil. Mocht hij sochtends nog negatief zijn en bijvoorbeeld 12uur later wel positief dan heb je de volgende ochtend kans dat hij dan alweer minder knal is. Dus negatief. Zo kun je bijvoorbeeld je piek dus missen.
Wachtbankje: Naam - hoeveelste kindje - NOD *** Hobbs: 33 jaar - 1e kindje - NOD +/- 17 mei *** Blacky27: 25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juni *** Lizzie13579: 26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 12 juni *** Witvlindertje: 28 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni *** Lalaatje90: 28 jaar - 2e kindje - NOD 26 juni *** San195: 23 jaar - 2e kindje - NOD 28 juni - Ronde 1 *** Jojo5382: 36 jaar - 1e kindje - NOD 28 Juni *** 2009lisanne: 31 jaar - 3de kindje - NOD 2 juli - Ronde 2 *** Minniej: 36 jaar - 4e kindje - NOD juli - Ronde 1 *** Mom86 - 4e kindje - NOD 3 juli - ronde 3 *** Sophiesohappy: 25 jaar - 1e kindje - Nod 6 juli - ronde 2 *** Dansprinsesje: 29 jaar - 1e kindje NOD+/- 8 juli ronde 2 na MA 10w *** Nog niet gestart/pauze: Naam - hoeveelste kindje - maand van starten *** Muggenstift: 27 jaar - 1e kindje - pauze t/m augustus ivm festivals *** _____________________________ ZWANGER ❤️ Naam - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde zwanger - uitgerekend - geslacht *** DN2017: 1e kindje - zwanger in 1e ronde van 2018 - 29 januari 2019 *** MAB87: 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 19 februari 2019 *** Roodborstje2: 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 - 24 februari 2019 *** Jazziepooh: 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 25 februari 2019 *** Iets veranderen? Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hier net weer ovulatietest gedaan maar haast geen streep te zien. Wel ontzettend veel slijm, sorry voor het onsmakelijke. Kon er echt een draad van trekken tussen mijn vingers. En doorzichtig als water tussen mijn vingers. Wie weet wat dit nu zegt? We hebben tot nu toe de 10de,14de,16de geklust.