@San195 jaaaaa ik zie hem wel, nu die is opgedroogd. Hopelijk geen indroog lijntje, en loopt hij mooi op.
@San195 ik ben heel slecht in turen, dus ik zie weer niks, maar ik zag in eerste instantie ook niets bij andere die wel zwanger bleken...
Nou ik weet niet hoe ik aan die duidelijke ovutest van van het weekend kwam, maar ik ben net ongesteld geworden! Super kut dat het zo lang heeft geduurd maar ik ben blij dat het zo is, dan kunnen we eindelijk weer verder! Dat de rode duivels maar snel weer weg mogen zijn!
Heb maar even nieuwe testen gehaald. Zou die morgen dan al dikker moeten zijn of kan ik beter overmorgen testen?
Even een vraagje hier zaterdagnacht voor het laatst gezellig gemaakt en zondag middag had ik pas die knaller op mn ovulatietest heb ik nu nog wel een goede kans om zwanger te worden deze rode? Of heeft vanavond nog zin of is dat al te laat?
ik zou overmorgen doen. Als je het niet kan laten kun je morgen ook doen Dan zal ie misschien iets beter zichtbaar moeten zijn denk ik
Zaterdag. Je bent 't meest vruchtbaar de dag voor je eisprong en de dag van je piek, dus je hebt hartstikke goed getimed.