Wachtbankje: Naam - hoeveelste kindje - NOD *** Lalaatje90: 28 jaar - 2e kindje - NOD 24 juli *** San195: 23 jaar - 2e kindje - NOD 28 juni - Ronde 1 *** Jojo5382: 36 jaar - 1e kindje - NOD 28 Juni *** Minniej: 36 jaar - 4e kindje - Nod 2/3 juli - Ronde 1 *** Mom86: 4e kindje - NOD 3 juli - ronde 3 *** Kimm24: 2e kindje - NOD 4 juli - ronde 2 ( ronde 1 vmk met 5 weken ) *** Sophiesohappy: 25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juli - ronde 2 *** Lisanne2009: 31 jaar - 3de kindje - NOD 5 juli -ronde 2 *** Dansprinsesje: 29 jaar - 1e kindje NOD+/- 8 juli ronde 2 na MA 10w *** Witvlindertje: 28 jaar - 1e kindje - NOD 13 juli - ronde 5 *** Blacky27: 25 jaar - 1e kindje - NOD 14 juli - ronde 3 *** Lizzie13579: 26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 28 juli *** Nog niet gestart/pauze: Naam - hoeveelste kindje - maand van starten *** Roodborstje2 22 jaar - 1e kindje - pauze tot eind juli/begin augustus wanneer cyclus weer op gang is na miskraam *** Muggenstift: 27 jaar - 1e kindje - pauze t/m augustus ivm festivals *** _____________________________ ZWANGER ❤️ Naam - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde zwanger - uitgerekend - geslacht *** DN2017: 1e kindje - zwanger in 1e ronde van 2018 - 29 januari 2019 *** MAB87: 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 19 februari 2019 *** Jazziepooh: 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 25 februari 2019 *** Wachtbankje (6), Zwanger (3), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Iets veranderen? Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). Mij zelf op rood gezet want ben vanavond ongesteld geworden.
Hé bah @San195 en @Lalaatje90 hopelijk volgende ronde beter. @Roodborstje2 hopelijk snel een plekje kunnen geven en dat he cyclus ook gauw weer normaal is. Sterkte Hier nog niks te bekennen. Wel sinds gisteren mijn Borsten iets gevoeliger en vanaf zaterdag al iedere keer wat menstruatieachtige krampjes gedurende de dag Vanuit gaande donderdag positieve ovulatietest, vrijdag eisprong. Geteld vanaf zaterdag dpo1, dus vandaag op dpo 5. Nog veelste vroeg natuurlijk. Ga er ook nog niet vanuit hoor deze ronde.
Na even wat afstand super goed nieuws! In het echt is hij een stuk duidelijker. Zo blij! Ondanks de verschrikkelijke uitslag en prednison toch zwanger. En nu hoef ik via de kliniek!
@Jojo5382 wat fijn! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Dat je een zorgeloze zwangerschap mag hebben! Hoe gaat het met de andere zwangere dames?
@Jojo5382 super!! Gefeliciteerd! Wat gaat bijna iedereen hier als een speer. Echt heel fijn voor jullie. Ik heb een cb ovulatietest gedaan vandaag. Zou morgen mijn ovulatie hebben. Maar geen smiley. Toen ik het staafje eruit haalde zag ik wel 2 streepjes. Iemand hier ervaring mee?
De digital clear blue.. ik lees wel dat je alleen naar de smiley mag kijken maar lees ook dat er mensen zijn waarbij die streepjes toch echt opliepen..
Lijkt mij ook dat de smiley dan het werk moet doen. Als je het niet vertrouwt zou ik testen halen met streepjes. Maar gewoon nog even doortesten en dan komt de smiley vast!
Ik gebruikte de CB testen ook. Loopt idd gewoon net zo op als andere testen. Hij leest die streepjes af en bepaalt dan of dat genoeg is en dan zet hij dat om in een smiley of niet. Nog even doortesten dus.