Zwanger worden vanaf lente 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Muggenstift, 6 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Ooooooh oké! Het was nu nog echt een wazig streepje! Heb geen idee hoe snel dat op loopt. En wanneer we nu het beste kunnen klussen.

2. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Ik ken je verhaal nog niet helemaal denk ik.. Heb je normaal geen eisprong? Of zit je al ver in je cyclus?

3. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Ik kwam dit bericht tegen en wou hier nog even op reageren!
    Ik heb zelf B12 te kort (of nou, nu niet meer als 't goed is) en krijg hiervoor om de 3 maanden injectie's. Dit kreeg ik ook al voor mijn 1e zwangerschap en daarbij was het in 1e ronde raak.

Ik weet wel dat als je B12 te kort hebt en je hier niks aan doet dat het dan moeilijker kan zijn om zwanger te worden. Maar zolang je dat opkrikt met injectie's of tabletten hoeft er niks aan te hand te zijn dacht ik.

Witvlindertje vindt dit leuk.
  4. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Dankje voor je reactie. Ik heb een jaar lang injecties gehad. Probeer het nu op peil te houden met tabletten. Laatste controle was het gezakt (maar dat is logisch) maar had nog genoeg aan voorraad. Fijn om te lezen dat het bij jou ondanks dat de 1e ronde raak is. Ik hoor uit omgeving echt horror verhalen ivm b12. En omdat het nog niet is gelukt ben ik wel gaan denken dat het mss daaraan kan liggen.

5. Jojo5382

Jojo5382 Lid

14 mei 2018
    76
    66
    18
    Vrouw
    HR Manager
    Noord-Holland
    In ieder geval ongeveer 12 uur na de smiley. Dat is wanneer ik moest insemineren. Alles wat je daarvoor nog doet is mooi meegenomen:)
    Dat oplopen is echt bij iedereen verschillend. Hij kan van wazig naar smiley gaan de volgende dag. Bij mij liep het echt per dag op.

6. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Ik weet wel dat als je b12 te kort hebt en je dit aangevuld krijgt met injecties, dat aanvullen met tabletten vaak niet helpt en je het dus beter op peil kan houden met injecties.

7. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Beter. Ik ben de ergste dip wel over en het bloeden is bijna opgehouden. Mijn test was gisteren ook helemaal negatief dus ik hoop dat mijn gewone cyclus snel weer op gang komt en dat we het dan weer kunnen proberen. Het blijft natuurlijk heel verdrietig, ik had een hele toekomst bedacht in mijn hoofd. Ik heb een kettinkje gehaald met een ster eraan als herinnering.

Voor gisteren had ik al een jaar concertkaartjes, ik ben gewoon gegaan en geen spijt van gehad. Even je gedachten ergens anders. Ook kwam er een luiertas binnen van AliExpress die ik de week ervoor heel optimistisch had besteld (ook bizar snel binnen trouwens). Ik verwachtte dat ik dan weer heel verdrietig zou worden maar ik word steeds meer optimistisch voor de toekomst. Ik weet nu in ieder geval dat ik natuurlijk zwanger kan worden, omdat ik vermoedelijk endometriose heb was dat ook niet vanzelfsprekend. Dus dat lucht ook op :)

Muggenstift, Blacky27 en Jojo5382 vinden dit leuk.
  8. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Van harte gefeliciteerd!

Jojo5382 vindt dit leuk.
  9. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Yessss!!
    Wel een knipperende smiley maar heee het is er een!! Wie weet hoe het zit met een knipperende?

10. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
  11. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
  12. Jojo5382

Jojo5382 Lid

14 mei 2018
    76
    66
    18
    Vrouw
    HR Manager
    Noord-Holland
    Heb je dan die tests die 4 dagen aangeven? Die had ik niet, ik had de gewone, die heeft volgens mij geen knipperende smiley. Heb ik iig nooit gehad.
    Als ik google lees ik dat dat betekent dat de LH waarde oploopt.

13. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Ja die heb ik. Gekregen hoor, koop zelf niet van die duren testen!

14. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Pfff krijg een brok ik mijn keel van het verhaal van je kettinkje. Mooi hoor! Fijn dat je de toekomst wel optimistisch ziet. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

15. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Buikje vol sushi (en baby?)
    Ik let nog niet echt op men eten en drinken ben dat wat beu na 4,5 jaar (niet met zelfde partner)
    Vanaf positieve test wel alles gezond 9B128B1E-BAC8-4D7D-8B3B-5BC8F0540420.jpeg hahaha

Muggenstift, San195 en Witvlindertje vinden dit leuk.
  16. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat je alweer zo snel positief bent! Knap hoor! Wat mooi dat van dat kettinkje! Ook hier kippenvel...

17. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Vervelend dat je daar allemaal horrorverhalen over leest!
    Ik begrijp je onzekerheid over het zwanger worden heel goed! Bij mij werkt het wel echt dat ik weer de rust heb gevonden door afstand te nemen van onze kinderwens en me te focussen op onze relatie, mijn werk en de leuke mensen en hobby’s daarnaast! Wellicht heb je daar ook wat aan? Ik had in het begin ook dat we het kindje in bepaalde maanden geboren wilden laten worden terwijl we nu allebei blij zijn als het er mag komen. Mocht ik deze ronde zwanger worden zou ik tegelijkertijd uitgerekend zijn met de eerste verjaardag van mijn neefje... maar we hebben nu wek zoiets, als we zwanger mogen worden is dat super mooi! Zo niet dan proberen we gewoon weer verder.

18. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Wachtbankje:
    Naam - hoeveelste kindje - NOD
    Lalaatje90:
    28 jaar - 2e kindje - NOD 24 juli
    San195:
    23 jaar - 2e kindje - NOD 28 juni - Ronde 1

Jojo5382:
    36 jaar - 1e kindje - NOD 28 Juni
    Minniej:
    36 jaar - 4e kindje - Nod 2/3 juli - Ronde 1
    Mom86:
    4e kindje - NOD 3 juli - ronde 3

Kimm24:
    2e kindje - NOD 4 juli - ronde 2 ( ronde 1 vmk met 5 weken )

Sophiesohappy:
    25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juli - ronde 2
    Lisanne2009:
    31 jaar - 3de kindje - NOD 5 juli -ronde 2

Dansprinsesje:
    29 jaar - 1e kindje NOD+/- 8 juli ronde 2 na MA 10w
    Blacky27:
    25 jaar - 1e kindje - NOD 11 juli - ronde 3

Witvlindertje:
    28 jaar - 1e kindje - NOD 13 juli - ronde 5
    Lizzie13579:
    26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 28 juli
    Nog niet gestart/pauze:
    Naam - hoeveelste kindje - maand van starten
    Roodborstje2
    22 jaar - 1e kindje - pauze tot eind juli/begin augustus wanneer cyclus weer op gang is na miskraam
    Muggenstift:
    27 jaar - 1e kindje - pauze t/m augustus ivm festivals
    DN2017:
    1e kindje - zwanger in 1e ronde van 2018 - 29 januari 2019

MAB87:
    30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 19 februari 2019

Jazziepooh:
    27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 25 februari 2019

Wachtbankje (6), Zwanger (3), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Iets veranderen?
    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

De rode duivels zijn vertrokken! Yes! Ook mijn NOD aangepast. Ik ben er nu vanuitgegaan dat die rara kleine bloeding van de vorige keer toch ook mijn ongesteldheid is geweest, waardoor mijn NOD nu wat eerder is. Ik ga nu weer verder met de ovulatietesten twee keer per dag.
    Hebben jullie tips voor het zwanger worden? Hoe vaak klussen? Iedere dag of om de dag? Welk standje kun je het best gebruiken? En nog een rare vraag: ik lees verschillende dingen over de vrouw. Op de ene site zeggen ze dat ze moet klaarkomen voor de man en op de andere site zeggen ze na de man. Oftewel graag jullie reacties hoe succesvol zwanger te worden! Alvast bedankt allemaal!

Hoe gaat het verder met jullie?
    En hoe houden de dames op het Wachtbankje het uit? Vanaf wanneer ga je op het Wachtbankje? Na je NOD?

19. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Hier op het wachtbankje sinds positieve ovulatietest. 5 juli is als het goed is mijn nod. Dus vandaag dpo 8
    Gisteren en eergisteren iets last gehad van krampen net als bij mijn eipijn.
    Voor de rest nog nergens last van.
    Ik wil na het weekend een testje wagen. Bewust nu geen testen in huis gehaald, anders maak ik mezelf gek er mee.
    Maar geef het weinig kans, alleen de dag voor positieve ovulatietest geklust.

20. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Ik zou vanaf dag 10 tot 20 (ligt er ook aan wanneer je ei is) gewoon om de dag seks hebben en dan extra op de dag van je positieve ovulatie test.
    Je gaat op het wachtbankje na je positieve ovu test.
    Wbt klaarkomen maakt dat geloof ik echt geen drol uit. En missionaris zeggen ze dat dat t beste is om te daad te laten gebeuren. :p

Blacky27 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina