Ja dan kan je duidelijk zien wanneer je piek is. En daarna tel je 2 dagen na je piek dpo. Aangezien vaak 24-48 uur na je piek je ei springt.
Had ik ook. 1ste ronde heb ik hem echt gevoeld rond dag 14/15 en afgelopen ronde 5dagen later. Ben benieuwd wat aankomende ronde gaat doen.
Frustratie ik voel nog steeds pijn aan de linkerkant, dag 4. Zolang heb ik nog nooit eipijn gehad. Naar mijn idee heb ik nu pas ook rekbaar slijm
Vervelend hè ... zo irritant als je denkt dat tie er al had moeten zijn.. eipijn kan echt best ver van te voren ontstaan. Vorige cyclus 9 dagen last van gehad.
Ah super rot! Kan goed zeer doen inderdaad. Ik heb het altijd maar voor 24 uur gelukkig. Misschien heb je gewoon een heel groot ei? Of twee
@San195 kan het zijn dat je een cyclus zonder ei hebt? Ik had ergens gelezen dat de gemiddelde vrouw dat ong een keer per jaar heeft. Dat zou je normaal niet weten als je niet ovulatie test.
Nee, maar had net echt wel heel gevoelige pijn in mijn buik tijdens ‘t gezellig maken. Dus misschien dat de eipijn er is ....
Ik lijk sinds 2 dagen wel echt eipijn te zijn. Maar of dit echt eipijn is weet ik niet. Ik voel het tijdens ‘t lopen en als ik ga zitten vooral boven mijn rechterlies. Ook tijdens gezellig maken echt heeeel gevoelig tot zelfs bijna pijn. Maar vanochtend nog steeds negatief ..