Stel dat ik nou die zondag pas m’n eisprong had, 15 juli, dan zit ik nu op 10dpo. En dan zou het zaad 4 dagen moeten hebben geleefd om het eitje te bevruchten. Het kan, maar denk het niet.
Ik zou uitgaan van je gewone cyclus en als deze test echt Omo wit was dan komt hoogstwaarschijnlijk je menstruatie deze dagen... super jammer! Hopelijk volgende ronde raak!
Pfff drama. Kind dat niet wil slapen van de warmte en ik zelf die t ook bloed heet heeft en dus geen puf om kindlief de hele dag te vermaken.
Goedemorgen! Hier terug van reis. Even terug gelezen, amai wat zijn jullie actief geweest (400 berichten ofzo ). @SophieSoHappy echt balen voor je miskraam.. @detesters hopelijk snel een positieve test in handen! Proficiat aan de zwangeren! Hier bijna mijn NOD, vrijdag of zaterdag. Ik voel wel niets speciaals, net zoals vorige maand, dus ga ervan uit dat het niets is. Ik zal ook niet meteen testen, wachten of ik ongesteld word.
Hier nog steeds geen druppel bloed te bekennen. Had vannacht toch behoorlijk wat nachtmerries, gatsie, ze leken zo echt
Spannend hoor! Mijn 2e cyclus na het stoppen de pil was 34 ik werd daar toen echt nerveus van had al meerdere testen gedaan allemaal negatief, dan zit je echt te hopen dat je ongesteld word zodat je verder kunt.. wanneer heb je voor t laatst getest?
Ja het kan alle kanten op indd. Denk dat het bij mij nu ook wat langer duurt, de warmte zal ook wel wat meespelen denk ik