Zwanger worden vanaf November/December 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessicaw, 20 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ahhhh shit ik heb verkeerd gekeken in mn app XD!!!!! Eisprong is morgen pas hahaha wat dom!

Jessicaw, LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @RobinBird Dat wordt dan toch nog even 'klussen' morgen voor de zekerheid :roflmao:;)

Jessicaw vindt dit leuk.
  3. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Hahaha ja na het klussen (trap schilderen) inderdaad maar vrijen :p!

Jessicaw, LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ik was vanavond op een verjaardag met 2 baby's.. O M G ik wilde ze mee naar huis nemen!!

LaQueen, Jessicaw, RobinBird en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Gisteren echt de hele dag zoveel buikpijn, zere borsten... en nu..... spotting! Yeah, ik hoop dat mijn cyclus vandaag op gang komt! (Gisteren nog een beetje zielig doen bij mijn man dat ik zoooo’n buikpijn had en echt echt echt hoopte dat ik dan ongesteld zou worden. :roflmao:) Nouja, dan is mijn WOD (wel ongesteldheids dag) in dit geval denk ik 24/25 november. Dus dan denk ik dat we vervolgens tot een maand later moeten wachten 22/23 december voor we er echt voor kunnen gaan. Als het namelijk gelijk raak zou zijn, dan komen we op 31 augustus als bevaldatum en dat is i.v.m. verhuizing eigenlijk net te vroeg als we rekening houden met eerder geboren worden etc. Dus dan is starten vanaf december (leuk... met de kerstdagen extra veel chocola eten, want dan ongesteld. :roflmao:)

Vogeltje90, Jessicaw en RobinBird vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @LaQueen Jaaaaa super!! Hoe blij kun je zijn met ongesteld worden?! :roflmao:
    Hm ja als je zo rekent is 31 aug idd te vroeg... maar denk je dat je, omdat je het zo graag wilt, de verleiding (;)) van toch proberen in november kunt weerstaan? (Puur gewetensvraag hoor haha!)

LaQueen en RobinBird vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Sta ik net bij de Etos 1 dorp verderop (expres al daarheen gereden) mijn Davitamon Mama vitamines af te rekenen, staat er ineens een moeder van een van mijn leerlingen achter me en komt mijn nicht net binnen lopen! :eek::|

Heb ze snel in m'n tas gepropt, nu hopen dat het niet is opgevallen :roflmao:

8. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    347
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Oh echt :eek::roflmao:

9. roever

roever Niet meer actief

Nou ik geef het op....
    1 niet zwanger
    2 geen menstruatie ergens te bekennen! Haha
    Dat is laaaang geleden dat dit me weer gebeurd! :/
    Naja.... prima dan!
    Sta de hele dag al in de keuken voor straks, visite...
    En hele dag al beide kindjes die niet super mee werken natuurlijk...
    Iets met achter het behang plakken ofzo??

10. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, belofte aan mijn man om nu 2 rondes te wachten. Wat hem betreft wachten we nog tot februari ofzo, maar dat wil ik echt niet, dus december is toen het compromis geworden. Helaas kan eerder echt niet, want het tijdelijke huis die we nu even huren heeft helaas geen ruimte voor een 2e kindje. Niet bij ons, maar ook niet bij dochter. Zijn de kamers te klein voor hier, maar voor tijdelijk is het te doen met z’n 3en. Ik ben wat dat betreft echt den controlefreak, dus ik wil wel graag bij de verhuizing enzo kunnen zijn en letterlijk bevallen tijdens de verhuizing lijkt me echt vreselijk. Dus kan ik het weerstaan... NEE. :D moet het echt.... ja.:rolleyes:

11. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hahaha zo jammer weer! Hoop ook dat ze het niet zagen! Ik heb net dus 25km verderop alvast zwangerschapstesten bij de Action gekocht.

Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal gelijk zwanger zijn, maar dan blijven jullie hier nog wel met mij schrijven hè? Ergens wil ik graag samen zwanger zijn... maar dat zou richting jullie heel egoïstisch zijn, want dan moeten jullie er meer rondes over doen, haha.

Een vriendin van mij gaat ook in december beginnen! Tenzij ze (of haar man) geprikt wordt door de Zika mug, ze gaat halverwege november eerst nog op vakantie. Dan zal ze tot februari/maar moeten wachten. Ik zou het echt leuk vinden om ongeveer tegelijk uitgerekend te zijn.

12. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Maar je cyclus gaat vast snel komen! Of misschien heb je wel een cyclus overgeslagen?

En dat van achter het behang plakken.. de momenten waarop je heel even denkt... WAAROM wil ik nog 1?! En zodra ze weer lief zijn, weet je weer waarom je hormonen een loopje met je nemen. :D

13. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    347
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Hier ook : -niet zwanger (nog een test gedaan) -geen menstruatie.. het zal wel uitgesteld zijn, of een cyclus over slaan, geen idee, wat ik wel weet is dat je lichaam je helemaal voor de gek houd.

En de kids, tjah.. dat behang heb ik ook nodig , zijn vanochtend gaan winkelen, maar zoonlief luisterde gewoon niet, en zelfs zo het schreeuwen en het huilen.(want hij kreeg zijn zin niet) dat mensen echt na ons het kijken waren, en ik echt dacht (ja jammer dan wat ze denken, hij hoort te luisteren)

LaQueen vindt dit leuk.
  14. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ik zou het ook echt leuk vinden als dit clubje een beetje tegelijk zwanger raakt :)! Wat mij betreft blijven we gewoon in dit topic hoor, zwanger of niet.
    Kan me wel voorstellen dat het op een gegeven moment pijnlijk gaat worden als iedereen 1 voor 1 zwanger raakt maar er een paar leden achterblijven ofzo.... niet aan denken....

Meiden ik heb net een klein bloedinkje gehad. Ik heb wel vaker tussentijds bloedverlies (heb al een uitstrijkje gehad en geen afwijkende cellen). Maar nu valt het me op dat het deze keer precies op mn ovulatiedag is. Zou het een ovulatiebloedinkje zijn? Het zijn maar 3 ministipjes hoor. Eerdere bloedingen zijn niet altijd op ovulatiedag geweest overigens. Volgens mij.

15. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    347
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Haha dat heb ik als klanten met die schattige baby’s in de winkel zijn. Dan is het echt aahhhhh :roflmao::rolleyes: die wil ik hebben

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  16. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ik heb trouwens net vast de geboortekaartjes ontworpen hahahahah!

17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ja, kan wel! Zijn meiden die wel een ovulatiebloeding hebben. En sommige een innestelingsbloeding. Zelf beide nooit gehad.

18. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    347
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Ik koop me de testen gewoon online via sensitest.nl

Zou leuk zijn als we allemaal beetje rond de zelfde periode zwanger zijn, maar we gaan het zien;)
    En ik blijf gewoon in dit forumclubje zwanger of niet.. :)

LaQueen vindt dit leuk.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Zou geweldig zijn om allemaal ongeveer tegelijk zwanger te zijn❤

Mocht dit niet het geval zijn; ik blijf hier in ieder geval gezellig typen !

@RobinBird Hoop dat het idd een ovulatie bloeding is! Spannend hoor!

LaQueen vindt dit leuk.
  20. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Heel voorzichtig gezegd dat we misschien ook wel 1 cyclus kunnen wachten i.p.v. 2... jullie zijn ook zo bezig met mij beïnvloeden.:roflmao: Heb nog eens gerekend en als we de sleutel daadwerkelijk in juni krijgen, dan kunnen we in juli verhuizen en kan ik best eind augustus bevallen. Maar ja, dat is een ALS. Ergens heb ik het gevoel dat we de sleutel (als het weer meezit de komende maanden) al wel in mei zelfs kunnen krijgen.:rolleyes:

Weet je wat zijn reactie was?:roflmao: “Jij en je hormonen.. hou maar gauw je mond, anders ben ik nog een tijdje langer beste vrienden met die rubbers”... hij moet altijd een nachtje slapen over grote beslissingen, het is nog lang geen 24 november. :p Ik ben de 23e jarig en we doen niet echt aan een cadeau dit jaar. Misschien kan ik nog ergens tussen verjaardag en eisprong zeggen dat ik het echt een super leuk cadeautje zou vinden.. of is dat te manipulatief. :oops::roflmao:

Jessicaw vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina