@Jessicaw geniet ervan!! Lekker alles eten en drinken nu het nog kan hier is het steenkoud mis je niks aan!! Vanmiddag lekker uitgebreid naar de kapper geweest. Denk bij heel veel dingen: "oh ja hoe zou ik dat straks doen met een kleine erbij? Oppas regelen maar of een kapper aan huis" ... of over mijn ene hond, die is nogal krankzinnig, "straks moet hij in ieder geval niet meer trekken dan kan ik lekker met de kinderwagen erbij de honden uitlaten!"... sowieso gaat het met die ene hond afwachten zijn hoe t gaat met een kind. Over de andere maak ik me totaal geen zorgen. Hebben jullie huisdieren eigenlijk?
Wij hier twee pony’s, 2 konijntjes twee koppels kippen en een hondje... die niet met de kinderen kan, mega angstbijtertje.... T is dat we binnenkort naar grotere huis/tuin verhuizen anders hadden we een serieuse keuze moeten maken...
@roever daar ben ik ook wel eens bang voor... Hoe doe je dat nu?? Wel grappig, wij hebben ook paarden aan huis wel nog iets waarvan ik denk: hoe straks... ik denk in de ochtend mesten voordat mijn man gaat werken. Hoe doe jij dat?
Hier heeft hij al eens in gezichtje van oudste zoontje gebeten toen hij per ongeluk op m viel Nu ben ik dag en nacht politieagente tussen kids en hond, zeker nu jongste van 8 maand hem heeeeel interessant vind! Straks komt er denk ik een soort splitsing in huis ofzo, dat ik echt met een gerust hart even naar wc kan. :/ Ha grappig! Ik heb ze afgelopen twee jaar gewoon heel simpel in een land staan... en af en toe eens een ritje. Ze staan momenteel ook nog eens bijna 30km van huis! Vanaf vorige maand heb ik er 1 in kleine paddock staan aan het huis waar we straks komen te wonen. Ik ga er dagelijks 1x heen als mijn vriend thuis is, en anders neem ik beide kids mee. Oudste vermaalt zichzelf , jongste in draagzak, maxi cosi of buggy oid. Ook daar ben ik makkelijk in haha Toen de oudste een maand of 8/9 was lag hij languit in het land te tijgeren/plukken etc en kon ik gauw mijn dingetje doen! Let wel op; kreeg m altijd weer lekker zwart terug! Haha en nooit ziek!! Het is verre van ideaal!! Maar ik denk dat we er straks een heel stuk op vooruit gaan... dan kan ik alles bijna lopend af!!
Huisdieren: Wij hebben geen huisdieren,wel gehad, maar nu al een tijd niet meer, hebben een konijn, papagaai en kippen gehad, paar weken geleden nog een loge hamster gehad omdat schoonzus op vakantie was. We hebben vandaag 14 km gelopen hahah zijn nu kapot.. ja dat drinken komt helemaal goed hier, kregen zelfs vanmiddag opeens een fles brut gebracht op de kamer..die gaat vanavond open
Wij hadden twee katten in mijn eerste zwangerschap. Alsof ze konden ruiken waren ze ineens zo vreselijk! Stoute dingen doen zodat ik met die dikke buik weer op kon staan en als ik misselijk was gingen hun onder de bank kotsen. Hahaha. Nu kan ik er om lachen. Toen kon ik wel janken!! Maar toen M er was ging alles goed. De ene pakte soms wat speelgoed af. We hebben nu nog maar een katje. Een nieuwe. Ben heel benieuwd hoe dat gaat!
Vanmiddag een koffiedate gehad met mijn hoogzwangere vriendin. Ohhhh die buik he... die mis ik zo! Zo bijzonder dat gevoel dat je een kindje draagt en het later ook voelt. Ohhh ik kan mij gelukkig inhouden maar gebeurd meerdere keren per week dat ik perongeluk opeens op de site van prenatal/hema/zara zit en dan ook nog tussen de babykleertjes kijk Ik voel trouwens elke maand over duidelijk mijn eisprong. Als het goed is 29 dec mijn eisprong. En dan hoop ik op 12 jan positief te testen. Ik gebruikte altijd de app womanlog. Maar daar klopte geen reet van! Dus nu period tracker en echt hele fijne app!
Daarom vroeg ik ook hoe @RobinBird weet dat ze dan eisprong had, want... app is maar een gemiddelde en ni5 bij iedereen gelijk. Haha @Summer1991 herken het.. babykleertjes bekijken, pffff. Mijn nichtje is nu ook zwanger, zoooo mooi! Ik had altijd een cyclus van 28 dagen. Hier verwacht ik dan een eisprong rond 5 januari te hebben en hoop ik op 19 januari, een week na jou, ook positief te testen. @roever zal ik dan je NOD op 30 november zetten?
Ovulatietesten Ik gebruik geen ovulatietesten nog Wil ik vanaf volgende maand gaan gebruiken. Maar.... die ovulatietesten hoe dat werkt snap ik nog niet helemaal... Ze geven dus niet aan wanneer je ei springt? Dus juist nog vóórdat ie springt krijg je een start-seintje doordat die ovulatietesten positief zijn? Handig ! App Thanks voor jullie informatie over dat die apps misschien niet betrouwbaar zijn of niet synchroon lopen met hoe het in mijn lichaam loopt ! Ik besefte wel al dat het geen 100% betrouwbaar iets is, zo een app. Maar voor de eerste maand wilde ik het wel uitproberen zegmaar... Ik gebruik zelf de app FLO. Opzich een fijne app, om bij te houden hoe je cyclussen verlopen. Daarnaast kun je ook allerlei lichamelijke symptomen in de app invoeren (buikpijn, emotioneel, vrolijk, tussentijdsbloedverlies etc.etc.) en de app geeft dan aan waar die symptomen mee te maken kunnen hebben en maken een voorspelling voor je volgende cyclus. Mede door de app ben ik bijvoorbeeld gaan beseffen dat tussentijdsbloedverlies iets is om alert op te zijn. Ik dacht namelijk altijd dat dat normaal was, maar het kan dus een signaal zijn van bijvoorbeeld een voorstadium van baarmoederhalskanker of chlamydia. Huisdieren Twee heerlijke kattenkinderen
Ohhh dames! Ik slik vanavond mijn laatste pil, woehoeeeee . Ben echt zo benieuwd of mijn cyclus meteen weer begint zoals bij N.
Wat ik me nou af vroeg he, als ik nu ergens deze week me ongi heb, van welke cyclus ga ik dan uit bij de nieuwe ronde?? Zit nu op dag 50..
Hoe het vroeger was, dus als het goed is 28 tot 35 dagen! Als je om de 1/2 dagen seks hebt op dag 8 t/m 22 dan zit je wel safe.
Ha, dat vroeg ik mij ook n beetje af... Maar heb me voorgenomen om t gewoon sowieso maar vaker gezelliger te gaan maken zodra menstruatie voorbij is! Kan nooit geen kwaad Ook niet t gespannen zijn omtrent ovulatie testen etc Maar jeetje pffffffff ik begin nu ineens toch wel heel erg opgewonden te raken over het feit dat we er straks echt al voor gaan!!!! En als we echt al binnen 1 of 2 maand zwanger zouden raken (waar ik niet van uit ga) dan zit er Weer zo weinig leeftijds verschil tussen! Hihi
Over opgewonden gesproken.... ik merk dat de hormonen van de implanon uit mijn lijf zijn. Wat een verschil, bizar hoe erg dat rommel iets kan onderdrukken. Eigenlijk zou je gewoon altijd het condoom als A-C moeten gebruiken.. maar ja, is ook zo’n gedoe.