Zwanger worden vanaf November/December 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessicaw, 20 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    348
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Vandaag heeft B een oefen ochtend gehad op school, en morgen ook en dan gelijk oefenen op de BSO.. nu heeft die me net alles ondergespuugd.. zou het mee kunnen spelen omdat alles nu nieuw word en zijn verjaardag eraan komt, heeft geen verhoging(35,4)

2. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    35,4 is best laag! Maar kan idd de stress van alles zijn.. of hij is gewoon niet lekker. Het heerst wel... Hoop dat ie vannacht lekker slaapt en morgen niks aan de hand is!

3. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @Summer1991 wat voor medicijnen gebruik je dan? Klinkt heftig.

@Jessicaw ik denk wel dat dat kan :) ik had dat vroeger ook als kind, zo lichamelijk reageren op spanning. Maar aan de andere kant heerst er momenteel ook van alles.

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Goede morgen

Veel beterschap aan de zieken en goed om na lange tijd toch de ha te raadplegen met je knie. Dan vraag je je nadien af waarom je toch zo lang gewacht hebt he... ik heb dat ook vaak. Of met de tandarts ofzo. Ben onlangs ook geweest, zorgen dat alles goed is voor ik zwanger ben en dan geen fotos of verdoving hoef.

Hier geen nieuws. Bijna 2 weken van de minipil af, geen ontrekkingbloeding, niet ongie, niks. een week terug wat bruine en rode vegen. Nu en dan een steek aan mn linker eier stok, dan weer een kramp in mijn bm. Ik wacht gewoon af, ben geen cyclus dagen aan het tellen want weet niet wat ik als dag 1 of nod kan aanhouden. Stiekem mag een zwangerschap wel op zich laten wachten tot dec/jan/feb. Uitgerekende datum komt dan beter uit voor mij persoonlijk. Verder ook rommelende darmen waar door ik n baby van 20-25 weken voel "schoppen" verwarrend allemaal :p ik maak me voor nu nog geen zorgen.

De meesten op een ei aan het wachten?

5. roever

roever Niet meer actief

Haha ik wacht ook op Mn eerste kippen ei, maar die bedoel je vast kort!!! :D hihi

Hier een dezer dagen ook ei denk ik? We proberen t af en toe wT gezellig te maken maar valt nog niet mee hahaha
    Ben niet helemaal fit laatste dagen en lig ik kleine 10 minuten eerder in bed dan manlief en lig gewoon al op apegapen als hij zn bed in stapt haha

Naja we zullen t wel meemaken eind vd maand!

Jullie al heerlijke winter/kerst kriebels??:D

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ja haha das niet echt bevorderlijk dat in slaap vallen

Jjjaaaaa. Ik hou van koude, herfst, etentjes met de feestdagen

7. roever

roever Niet meer actief

Pfff nee idd!
    Maar ik val noooit snel in slaap en nu dus echt binnen 5 minuten weg, bizar! Haha
    Naja vanmorgen gauw nog even gezellig gemaakt voor de kids wakker werden :/

Ooooh hier ook een enorme winter kerstfreak!!!!
    Heerlijk weer dat donkere weer savonds (na een mega mooie zomer!) kaarsjes aan, wijntje, stamppotjes en vooral kerst!!!!! <3

8. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik moet ook per sé nog even wachten, helaas. Dus ik wacht nog even wat langer met je mee! Waarom momt het voor jou qua uitgerekende datum beter uit als je later zwanger raakt?

9. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, hier kan dat niet. Dochter is eerder wakker dan de wekker haha.

10. roever

roever Niet meer actief

Hier normaliter ook niet! Hahaha
    We kunnen de jongste in de ochtend nog net een half uurtje rekken met een speentje :oops::roflmao:

Dus was een “toevalstreffer” deze ochtend! Ghehe

LaQueen vindt dit leuk.
  11. roever

roever Niet meer actief

Jeujjj...
    Volgens mij voel ik Mn ei op knappen ofzo!:|

Voel je dan de aanloop naar t springen of t springen zelf van die verrekte ei?!:rolleyes:

Tot wanneer heb je nog kans om zwanger te worden eigenlijk?
    Nog nooit echt in verdiept haha

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  12. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    @Fee89 nog niet aan het wachten op een ei.. hier een cyclus van 32 dagen en zit pas op dag 11..nog ongeveer 9 dagen wachten dus :rolleyes:
    Waarom zou het wat later beter voor je uitkomen dan? :)

@roever hier ook een enorme kerst freak.. En winter ook! Heerlijk in jogging pak op de bank. Knusse tijd!
    Ik voel altijd de aanloop na mn eisprong! Hoelang jr daarna vruchtbaar bent weet ik ook niet precies.. Ik dacht 24 uur daarna nog maar echt geen idee. Als ik m aan voel komen is het klustijd haha:roflmao:

13. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @roever volgens mij tot 24 uur na je eisprong kun je zwanger worden? Ikzelf voel mijn eisprong nooit, maar ik merk het wel aan een hoger libido:p

14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @LaQueen @Fee89 zou hier ook beter zijn om nog even te wachten, maar denk dat mijn rammelende eierstokken graag deze maand al willen benutten :roflmao:

LaQueen vindt dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @roever @kly073 Jaaaaa kerst ❤ Het liefst zet ik de boom nu al op, maar dat is verwarrend voor N en Sinterklaas ;)

16. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    Wij vieren al jaren sinterkerst haha! Heb vandeweek versierd voor Sint.. En me zoontje vroeg vandaag of ik dit weekend alsjeblieft de kerstboom weer wilde zetten. Nouja.. dan doen we dat weer haha! Maar hij weet niet beter en sommige vinden me een ontaarde moeder.. Nouja, dat mag :rolleyes:

Summer1991, LaQueen, roever en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. roever

roever Niet meer actief

Hmm..... ik zit hier nog gauw ff aan een wijntje hoor!!! Voor t geval dat whaha:D

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    ik zet ook wel graag versiering en kerstboom.. maar we hebben een puppy. Dus misschien dit jaar niet :p
    Hier vandaag ook een wijntje..

En haha, wij proberen voor een meisje :p Dus ik probeer wat uit :p ik ben benieuwd of t een geslaagd experiment wordt :p Wou dat ik nu al kon testen, helaas pas mogelijk in december :p

LaQueen en roever vinden dit leuk.
  19. roever

roever Niet meer actief

Hahaha
    Ben benieuwd!

Geloof er zelf niet echt in hihi
    Natuur kun je nier beïnvloeden toch?

Mag ik vragen wT je ervoor doet of laat? Haha
    Succes ! Hihi en ben heeel benieuwd

20. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Nu de dagen voor mijn ei klussen, niet klaarkomen, meer melk en minder banaan/zout :p En Oja man van boven :p

Vogeltje90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina