Zwanger worden vanaf November/December 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessicaw, 20 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

roever Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

2. roever

roever Niet meer actief

Ik ben heeeeeeuuuuul benieuwd haha!! :)

3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dames, ik heb me nooit bezig gehouden met vruchtbaar slijm... maar volgens m'n app zou ik vanaf morgen m'n vruchtbare periode ingaan (eisprong de 20e) en sinds vandaag heb ik ineens last van wat wittige afscheiding. Is dat dan dat vruchtbaar slijm?

4. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @Lisalisalisa hier ook een pup, dus hou me hart vast pff!

En dat voor een meisje.. Ik kom niet meer bij:roflmao:
    Dus je mag als vrouw niet klaar komen? Waardeloos:roflmao:

Summer1991 en Jessicaw vinden dit leuk.
  5. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Magnolia29 en Jessicaw vinden dit leuk.
  6. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    348
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Zooo een heleboel te lezen:roflmao:

Even een update vanaf hier;
    B is gister na school geweest om te wennen, maar is weer van school af gehaald ivm overgeven, had toch iets onder de leden.. voelt zich nu weer beter, eet weer een boterham en gaat straks weer proberen op het Kdv.

Vriendlief had een verrassing voor dit weekend omdat we zaterdag 7 jaar samen zijn en ik maandag jarig ben:roflmao: we gaan na Duinrell en dan een overnachting in een hotel:rolleyes:

LaQueen, roever, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    Aah beterschap! Hopelijk gaat het beter!
    Heel veel plezier he! Genieten!!

8. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Vruchtbaar slijm lijkt een beetje doorzichtig en is glibberig. Soort van eiwit als het nog niet gekookt of gebakken is. :roflmao: Maar het is nu de 15e, dus kan wel dat het zich nu langzaam aan gaat opbouwen. De kans is groter dat je dat slijm ongeveer vanaf de 18e hebt.:D

Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, nou... ik heb gewoon een meisje op de wereld gezet hoor. :| Dus misschien is het de combi van alles, want dit puntje belemmerde het krijgen van een meisje bij mij niet.:o:

roever en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier ook een meisje zonder rare, buitensporige dingen te hebben gedaan :roflmao:.

Maar zonder gekheid, hopen jullie ergens op? Heb je een voorkeur? Behalve dat we natuurlijk hopen dat we allemaal gezonde kindjes op de wereld mogen zetten.

11. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Een meisje lijkt me echt de max... Maar een jongetje ook weer leuk op een andere manier! Maar op dit punt ben ik al vreselijk dankbaar voor überhaupt een gezond kindje. Dit haalt wel de neurotische kanten in mijn persoonlijkheid naar boven moet ik zeggen :p

10 december!! pas de echo. Heb gisteren en vandaag wat minder kwaaltjes (minder moe) en ben meteen bang dat het fout zit.

LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Hallo dames! Wat een gezellig topic hebben jullie. Zou ik ook mee mogen schrijven? Ik ben maritiem 28 jaar en wij gaan vanaf nu voor ons vierde kindje. Ik heb een cyclus tussen de 26 en 47 dagen geen pijl op te trekken. Gelukkig herken ik mijn eisprong wel dus dat scheelt al een stuk. Ik verwacht mijn ei deze of volgende week.

En hier is de eerste gewoon al zwanger! Gefeliciteerd hopelijk gaat alles goed en kun je van de zwangerschap genieten! En de kwaaltjes gaan op en neer en kun je niets aan afleiden. Kan maar zo zijn dat je morgen wenst dat je geen borsten had

Summer1991, LaQueen en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  13. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Haha ik denk ook niet dat het er toe doet hoor :p Maar het zijn geen kei moeilijke dingen :p Dus probeer ik even :p

Hier al een zoon, een sterrenzoon en een reutjespup en dan pijn man :p Ik ben dus ondergesneeuwd onder mannen :D Maar als het een jongen is, is het dat ook super fijn :p

Ik ben echt al hard bezig met al het babygedoe.. ik kan niet wachten :)

Ik vraag me qua producten ook kei vaak af of het de moeite is..
    Bij dz vorige hadden we geen babycook maar slaagde ook niet om verse papjes te maken(mislukte).. Zou nu erg graag wel verse papjes maken :D heeft iemand van jullie ervaring met een babycook/stoomkoker.. ? is dat de moeite?

Idem voor herbruikbare luiers en borstvoeding. Ik gaf de vorige flesjes en wegwerpluiers.. Maar wil liever wat anders..
    Iemand van jullie interessante ervaeingen?:)

14. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Wij gebruiken wasbare luiers. Voor new Born vond ik het niet prettig, maar ik zag laatst dat ze daar wel aparte luiers voor hebben. Verder ben ik er wel erg tevreden over. Onze jongste krijgt direct knal rode billen als ze een keer wegwerp omheeft. Wel moet je er beter om denken om op tijd te verschonen anders hebben (wij iig) ze direct lekkage. Ik verschoon nu 4x per dag (onze jongste twee zitten nog in de luiers) ik zou het je wel zeker aanraden. Het is een stuk minder vies dan je zou verwachten. Goed inlezen en gewoon wat proberen. Daar zijn wel pakketten voor. Over borstvoeding kan ik je niks vertellen helaas. Hier 3 flessenkindjes...

Voeding heb ik altijd zelf gemaakt. Gewoon gekookt in de pan en invriezen in ijsblokvormpjes. Zon cooker/stomer vind ik een Beetje onzin. In de pan is het ook met 10 min. Klaar

15. roever

roever Niet meer actief

Whaaaaaa!!!!!!!
    :(:(:(:(:(

Gister nog seks gehad, niet meer en niet minder.....
    Mijn man maakte echt de meeeeest stomme opmerking ever tijdens t vrijen...
    Nouja stom.. ik vind die drab van die mannen echt zooo ranzig!!! Haha dus hij vroeg of ie anders een condoom om moest doen.... zodat er een keer geen gesmeer was, best lief van m dus.
    Maar bij mij klonk het in de oren als: een excuus dat ie misschien toch nog geen derde wilde.

Nadat hij me echt zei dat ie zeker weten een derde wilt ... alsnog seks gehad. (Had gister of vandaag denk ik eisprong)
    Maar pfffff.... heb nu ineens mega twijfels!!! :(
    Willen we dit wel echt?
    En dan onze oudste is echt enorm dwars vandaag en mega aan het peuterpuberen begonnen.... HELLUP!!!!!!

Ik weet dat je uiteindelijk alles wel aan kan en doorkomt maar jeetje..... dit wil ik gewoonweg noet voelen omdat ik als sinds geboorte tweede kindje ook naar een derde verlangde! En er dus eindelijk voor gaan....

16. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    348
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Net een ovulatietest gedaan een digitale van CB.. en geloof dat me ei eraan gaat komen..:)

Vandaag een rondgespeeld gehad op de opvang van B. Haha ze maakte een opmerking van “ omdat B een goed eindresultaat heeft moet er eigenlijk volgend jaar een zusje of broetje komen”
    Ik gelijk “ Ehh daar word aan gewerkt:roflmao:” haha moest er wel om lachen

Bijgevoegde bestanden:

17. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Welkom, en bedankt! :)

@roever vervelend van die twijfels! Ik denk zelf dat een beetje koudwatervrees ook wel gezond is :D maar niet leuk als je ook twijfelt aan de wens van je man. Hoop dat jullie er goed over kunnen praten :)

18. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Jessicaw vindt dit leuk.
  19. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    @LaQueen hahahaha geniaal toch.. nou ik ga iig geen gekke dingen doen voor een meisje ofzi hoor!

@Maritiem welkom! Gezellig dat je mee schrijft.

@Magnolia29 zoonlief hoopt dus op een meisje. Ik vind mezelf echt een jongensmama en zou het dus heerl ijk vinden als er weer een jongen bijkomt. Maar een meisje ook prima hoor, even schakelen maar ook heel gezellig haha!

LaQueen vindt dit leuk.
  20. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    Haha die mannen :confused:
    Hier vandaag nog twijfels hoor.. zoonlief is lekker na zijn papa het weekend (wij hebben nog een hele goede band gelukkig) en toen bedacht ik me dat we dalijk nooit geen weekenden meer samen hebben. Kon wel janken. Dus weer twijfel wil ik wel haha. Maar manlief wil zo graag een kleintje van zichzelf dat ik het bijna niet kan maken om te zeggen zullen we het maar niet doen haha. Natuurlijk lijkt het mij ook heel leuk maar ik zou het zo ook prima vinden. Hoop niet dat het nu verkeerd overkomt ofzo alsof ik het niet wil haha!:oops:

LaQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina