Ja lompe donders zijn het! Haha En hij wilt echt wel graag ons gezin uitbreiden! Dat scheelt alweer... Laat ik het dan maar op “gezonde” spanningen/twijfelen gooien! Oahhh ook al twijfeltjes!! Ja, ik snap goed wat je bedoeld denk ik haha al heb ik sinds geboorte vd oudste nog niet 1 nachtje Onder kids geweest. Al snap ik wel dat als ze eenmaal weekendjes naar papa gaan, je daar zelf ook weer van kunt genieten!!! Gewoon lekker alle tijd en ruimte voor jezelf! “Helaas” zit dat er hier de komende jaren nog niet in... hihi Maar voor je het weet, zijn ze al zo groot dat ze de deur uit vliegen!! En dan heb je weer genoeg tijd voor jezelf en elkaar!
Voorkeur, mwah niet echt. Ik zou een jongen leuk vinden, dan heb ik beide. Maar een meisje is ook welkom en daar hebben we al veel meer leuke namen voor. Ik hoop idd vooral op een gezond kindje. Ik heb heel erg vaak geroepen dat ik er 3 wil. Misschien is dat alleen als de 2e een meisje is. Ik weet het nog niet. Ik vind het zo lastig inschatten wat mijn man nou wil. Ene dag wel, andere dag niet. We hebben daarover afgesproken dat we het wel gaan beslissen als de 2e ongeveer 1 jaar is.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wachtend op een mooi wondertje ♥ roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 30 november ♥ Jessicaw - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 5 december ♥ Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 5 december ♥ Lisalisalisa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 6 december ♥ kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 6 december ♥ RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 9 december ♥ Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD ?? december ♥ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 - NOD ?? december ♥ Summer1991 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 12 januari ♥ LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 2 februari (WOD 8 december / 5 januari) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZWANGERRRRR! ♥ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019 ♥ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wil je ook op het lijstje of heb je wijzigingen die moeten worden doorgevoerd? Zet @ LaQueen (aan elkaar) dan even in je berichtje!
Ongeduldig, haha. Ik hoop dat het vandaag de laatste dag van m’n menstruatie is.. duurde echt lang, nu al 7?! dagen. Ik hoop vooral dat ik dan nu wel daadwerkelijk een cyclus heb. Het voelt dubbel. Balen dat het nu dus 2 weken later wordt, maar tegelijkertijd ook erg blij dat ik mijn implanon alvast heb laten verwijderen en we sowieso eerst willen afwachten. Stel dat ik het pas had laten doen als we ervoor willen gaan, dan was ik pas echt boos, verdrietig en teleurgesteld geweest! Maar het ‘down’ voelen is gelukkig wel weer verdwenen, maar wel nog steeds druk. Las dat jij bang bent dat het mis is, het komt goed hoor! Is normaal die schommelingen! En qua timing van echo.. meestal tussen 10 en 12 weken doen ze de termijnecho. Maar idd, duuuuurt lang! Is zo fijn om te kijken!
@Maritiem Welkom, leuk dat je mee komt schrijven! @LaQueen 7 dagen alweer?! Vind ik best lang.. Ben benieuwd wanneer het stopt en hoe je cyclus dan is. Wel fijn dat je implanon er nu alvast uit is, scheelt weer stress. @Vogeltje90 Niet onzeker zijn, komt allemaal goed! Heb je je ook opgegeven voor Moeders voor Moeders?
Nou..... Mijn menstruatie duurt altijd 6/7 dagen Ik denkkkk dat ik plaats ga nemen op t wachtbankje! Heb niet getest oid maar denk wel dat Mn ei geweest is. Maar we houden het nog wel even gezellig tussen de lakens voor t geval dat.!
Meen je, dat lijkt mij vreselijk. Ik haat ongesteld zijn, haha. Spannend hoor, over ongeveer 2 weken weet je hoe de eerste ronde verlopen is.
Wat spannend @roever! Gelukkig een drukke tijd nu met Sinterklaas dus flink veel afleiding voor je hoop ik . Ik zit nu heerlijk bij de kapper, nieuwe highlights en knippen. Vanmiddag naar de intocht met ons Pietje en vanavond gaan vriend en ik naar een Latijns dansfeest in Groningen. Heerlijk uit eten vanavond. Even quality time, verheug me er enorm op! Jammer dat m'n ei pas dinsdag of woensdag springt . Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
Haha! Ja! Dorpje 30 km van de Stad af met een haven . Ik wist helemaal niet dat je ook in Groningen woonde, wat leuk! Dat wordt een peuter en binnenkort hopelijk babydate plannen
Haha, leuk! Op dit moment woon ik ook 30km ongeveer van de stad af, met een haven.... maar als ons huis klaar is wonen we in die ene woonwijk met allemaal water waar ze flink aan het bouwen zijn, aan de buitenkant van de stad. Tussen Ten Boer en stad in zeg maar. Misschien als ik het zo omschrijf, is het niet te googlen (i.v.m. herkenbaarheid), maar misschien wel te begrijpen. Moeten we eigenlijk wel doen hè! Is leuk om te doen als we de drukke feestdagen achter de rug hebben. En hopelijk dan met een zwangere buik. Als we nou gewoon samen verlof hebben, dat zou pas gezellig zijn. Haha En jij kan gewoon mee baby-daten! Haha, hoe toevallig dit.
Dames, is het mogelijk om nog aan te sluiten? We zitten in ronde 2 en NOD staat op 5 december. Hebben al een dochter en hebben het lange tijd uit gesteld vanwege baanwisselingen en omdat we dit jaar een nieuw huis hebben gekocht maar die moeten ze nog gaan bouwen.
Ja, tuurlijk! Welkom! Wil je ook je leeftijd met ons delen? Ook een kindje uit 2016, hebben meerdere in dit clubje! En.... huis gekocht, moeten ze nog bouwen, check! Bij ons zijn ze 2 weken geleden net begonnen met heien, eeeeeeindelijk gestart! Oplevering juni/juli. Daarom wil partner in januari pas starten, zodat we pas vanaf oktober een kindje eventueel mogen krijgen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wachtend op een mooi wondertje ♥ roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 30 november ♥ Jessicaw - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 5 december ♥ Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 5 december ♥ Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 5 december ♥ Lisalisalisa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 6 december ♥ kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 6 december ♥ RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 9 december ♥ Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD ?? december ♥ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 - NOD ?? december ♥ Summer1991 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 12 januari ♥ LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 2 februari (WOD 8 december / 5 januari) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZWANGERRRRR! ♥ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019 ♥ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wil je ook op het lijstje of heb je wijzigingen die moeten worden doorgevoerd? Zet @ LaQueen (aan elkaar) dan even in je berichtje!
30 jaar. Met het huis, dat is bij ons wel een ding. Oplevering eind volgend jaar. We hebben er nu vooralsnog voor gekozen om 4 pogingen te doen. En dan een pauze inlassen en dan vanaf een later moment weer starten. Omdat we anders met de oplevering van de woning zitten. (Dat zeggen we nu, geen idee hoe het over een paar weken / maanden is)
Ja vind t ook vreselijk!!!! Maja,wat doe je er an he! Haha :/ Jaaa ben heel benieuwd! Ik ga er maar van uit dat noet zo snel raak is! Anders word t alleen maar n domper ...