Zwanger worden vanaf November/December 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessicaw, 20 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    #601 RobinBird, 17 nov 2018
    Laatst bewerkt: 17 nov 2018
    Ja, dat was @MHS2018 :).

    Had ik onthouden omdat ik het wel leuk vond dat er nog iemand bijkwam die voor eerste kindje gaat, naast @Vogeltje90 en mij :)
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  2. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    @Vogeltje90
    Jeujjj wat een spannende tijd moet het voor jou zijn :D Ik kan mij zo voorstellen dat je het ene moment heeeeel blij bent en even later juist wat bang/onzeker. Althans, dat zou ik zijn :)
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  3. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ik denk dat dat een goede regel is ja :).

    Ik merk alleen aan mijzelf dat ik minder behoefte heb aan in dit topic schrijven toen ik ongesteld was, maar ik schrijf dan weer wel graag mee rond mn ei tussen ei en ongesteldheid :) Ook vind ik het lastig om soms heeeel veel terug te moeten lezen en reageren, dus dat laat ik een beetje los vanaf nu :) Goed? Is absoluut niet uit desinteresse hoor want ik lees alles, maar overal op reageren lukt gewoon niet icm druk leven.
     
    Summer1991 vindt dit leuk.
  4. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
     
  5. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Dat klopt wel ja! En er is natuurlijk geen enkele bevestiging dat het goed zit. Ook niet dat het fout zit gelukkig..

    Ik ben trouwens al anderhalf uur WAKKER zonder reden. Dat zou wel iets met de zwangerschap te maken kunnen hebben :rolleyes:

    @LaQueen wat mij betreft ook een goede regel hoor.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  6. roever

    roever Niet meer actief

    Hier ook al ff wakker :/
    Hond die misselijk is en geregeld spuugd en jongste telg wat onrustig...

    En t is zo kouddddd om elke x je bed uit te moeten!! Haha
     
    LaQueen en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  7. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Hier ook al vanaf 5 uur wakker door B, die niet meer kon slapen.. die dus de iPad onder de neus geduwd zodat wij nog even konden slapen en die stil was..
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  8. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.101
    113
    Vrouw
    D
    M
    Klopt, maar ze heft vervolgens niet meer gereageerd en ook niet alle gegevens doorgegeven. Dus dan wacht ik eerst tot iemand weer reageert. ;) Volgens mij had ik iets gereageerd in de trant van dat ze dit weekend maar ff moest laten weten of ze positief getest heeft.
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  9. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.101
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hoeft ook niet, doe ik ook niet. Dan is het wel heel lastig. Daarom like ik soms ook gewoon alleen dingen. Maar tussen een weekje niet meeschrijven of een hele maand zit wel verschil hè. :p
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  10. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.101
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hier heeft dochter weer eens tot 07.50 uur geslapen, normaal maar tot ongeveer 06.30/06.45 uur, dus dik tevreden!
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  11. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Ik reageer ook niet op alles, lees bijna wel alles, reageer meestal wel met een like..
     
    kly073 vindt dit leuk.
  12. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Wie van jullie heeft de kerstboom al op staan?? Ik niet:roflmao: maar mijn schoonzus waar we nu op bezoek zijn wel:eek::roflmao: ik ga hem 4 december pas opzetten, want wij doen toch geen pakjesavond vieren.
     
    Summer1991 vindt dit leuk.
  13. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.101
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hier niet, maar komt er ook niet. Dit is niet ons huis, zo voelt het dus ook niet. Gaan hier ook geen kerst vieren dit jaar. Wel bij ouders & schoonouders. Geen behoefte om hier een kerstboom neer te zetten. Volgend jaar daarentegen.... :D Helaas helaas geen ruimte om hier alvast dingetjes op te slaan, anders zou ik misschien wel wat in de sale willen kopen. Misschien zet ik het bij mijn ouders ofzo en doe ik het alsnog.:rolleyes::roflmao: Volgend jaar denk ik gewoon zodra de Sint het land heeft verlaten. Ze is dan 3, dus denk dat ze anders in de war raakt.

    Zo ff dochter wakker maken en dan richting Ikea om vervolgens even een bakkie te doen bij onze toekomstige buren die daar op dit moment tegenover wonen.:thumup: Echt leuk dat we alvast wat contact hebben en dat er een klik is.:)
     
    Magnolia29 en Jessicaw vinden dit leuk.
  14. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen

    Hier staat ie sinds vanochtend! Doe ik al jaren zo en zoonlief is blij. Ook hangen er sint vlaggetjes en versiering hoor haha
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  15. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Haha fanatiek met kerst allemaal.vind dat gedoe maar allemaal niks. Hier geen kerstboom en kerstmuziek wordt zoveel mogelijk gemeden.

    Vandaag krampen van mijn eisprong. Dus over 13/14 dagen nod. Mag op 2dec gezet worden @LaQueen.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  16. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.101
    113
    Vrouw
    D
    M
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Wachtend op een mooi wondertje


    roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 30 november

    Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 - NOD 2 december
    Jessicaw - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 5 december
    Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 5 december
    Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 5 december
    Lisalisalisa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 6 december
    kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 6 december
    RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 9 december
    Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD ?? december
    Summer1991 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 15 december
    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 2 februari (WOD 8 december / 5 januari)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    ZWANGERRRRR!

    Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    Wil je ook op het lijstje of heb je wijzigingen die moeten worden doorgevoerd? Zet @ LaQueen (aan elkaar) dan even in je berichtje!
     
  17. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Welkom aan de nieuwe dames!

    Summer wat leuk,, een maand eerder al, veel succes

    Kerstboom naahhh hoeft voor mij niet, een vaas met wat lichtjes en ballen erin op de kast, meer moet niet. Maar zo begin/half dec zal de kerstboom er wel staan, onder druk van vriend :roflmao::roflmao: kerstboom in combi met dreumes, katten, krijg al de kriebels ervan
     
    LaQueen en Jessicaw vinden dit leuk.
  18. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik kreeg ook de vraag waarom t beter uitkomt om nog even 1 of meer maanden te wachten en had daar nog niet op gereageert. Ik wil eigenlijk niet hoogzwanger zijn in de zomer, kan niet goed tegen hitte. thats all :o: maar goed, dan helpt 1 maand uitstellen niet echt, en wil ook geen halfjaar meer uitstellen zeg maar, dus we zien wel wanneer t gebeurt :p had graag uitgerekend geweest tussen november en maart, maar datdat betekent groter leeftijdsverschil tussen de kids dan we voor ogen hadden. We zien wel, laten allen gewoon zn gangetje gaan. Als we nu nog maanden uitstellen, en het lukt dan niet snel,is de uitgerekende datum alsnog terug in de zomer :roflmao: Je kan t niet echt plannen he.

    Voor nu maak ik me geen zorgen. Denk dat mijn lichaam toch niet heel veel aan het doen is. Voel geen ei aankomen, kreeg geen bloeding na pilstopt, geen vruchtbaar slijm, geen kramp of steek momenteel, geen pms, geen puistjes op kin, niks. Nu bijna 2,5w gestopt met de minipil. Durf nog niet goed cyclusdagen tellen? Als ik echt dag 1 zonder pil begin tellen, dan is vandaag cd 16 maar ik denk dat alles wat ik de war is en nog moet op gang raken. Wil graag ongie zijn en officieel dag 1 kunnen tellen en een nod inschatten:roflmao:
     
    LaQueen, Jessicaw en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Hier ook nog geen kerstboom. We weten ook niet waar hij moet staan. Speelgoed staat in de weg, haha.
     
    Summer1991 en Jessicaw vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Zo, eerst even een half uur terug lezen :roflmao:

    @LaQueen Die wijk ken ik, super leuk dat jullie daar een huis laten bouwen! In 't nieuwe jaar eens meteen lijkt me gezellig, houden we even in de gaten haha. En nieuwe regel; helemaal mee eens. Houden we 't overzichtelijk.

    @Maritiem Leuk dat je hier ook in de buurt woont! Onze provincie wordt goed vertegenwoordigd in dit clubje ;).

    @kerstboom... Denk dat ik hem in het weekend van 1 december op ga zetten. Vriend gaat dan 10 dagen naar zijn dochter in Portugal, kan ik het huis mooi gezellig maken :roflmao:
     
    LaQueen en Jessicaw vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina