Zwanger worden vanaf November/December 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessicaw, 20 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @LaQueen nog van harte gefeliciteerd!

Aan alle nieuwe meiden welkom gezellig!

Beetje weinig online geweest, wat kan het leven soms chaotisch zijn Haha! Vandaag als goed is me eisprong! Spannend nu maar afwachten :(:rolleyes:

Magnolia29 en LaQueen vinden dit leuk.
  2. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    347
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Ik ga nu ochtend en avond testen (om de 12 uur) tot dat ik me ei gevonden heb..

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Hier zou ik volgens de flo app mijn ei maandag gehad moeten hebben..
    ik was torn misselijk en had hoofdpijn..
    Sindsdien wordt ik elke nacht wakker o.a omdat ik loet plassen en slaap ik slechter, zit precies ook met zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel in mn buik, heel veel afscheiding, steekjes in mijn linkerkant en vannacht plots ook in mijn vagina wat steekjes

Het stomme is dat zijn dingen die ik anders niet voel.. en die maken me nu gek. ik kan nu toch nog geen symptomen hebben? of wel?

Vogeltje90 en LaQueen vinden dit leuk.
  4. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Dan wijzig ik dat even zodra er nog een wijziging moet worden toegepast, okay?

Je hemt samen met @roever jullie NOD. Spannend!

Eef31 vindt dit leuk.
  5. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Gezellige dag gehad, maar wel gewoon de hele dag les gegeven. Voordeel is dat ik met 5 Tony Chocolony repen en 4 chocoladeletters ben thuis gekomen.... ik moet die pubers echt minder vaak vertellen dat chocola echt lekker is. :roflmao: En L. heeft idd een tekening gemaakt! Verder ff met een paar lekkere snacks op de bank gezeten gisteren, man en filmpje. Verder niets bijzonders, dat doen we volgend jaar wel weer in het nieuwe huis!

Magnolia29 en roever vinden dit leuk.
  6. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Mijne ook! Maar ja... ik moet nog 2 rondes geduld hebben. Over 8 weken is het de eisprong die we gaan benutten. :roflmao:

7. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @LaQueen gefeliciteerd nog met je verjaardag! Weekend ook nog visite?

@Lisalisalisa dat lijkt me te vroeg voor symptomen. Zit je nu op 5 dpo..

@Jessicaw hopelijk snel gevonden!

Hier is de jongste ziek.. Vanmorgen komt sinterklaas hier in dorp, hopelijk kunnen we daar wel even met de oudste naartoe.. Fijn weekend allemaal!

LaQueen vindt dit leuk.
  8. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, ja lastig. Ik ga nu dus bewust kijken Nasr de symptomen, zodat ik weet dat als het raak zou kunnen zijn, het niks betekent of juist wel. Ik heb ook wel eens steekjes bij mijn buik, maar dat kunnen ook je darmen zijn. Steekjes in je vagina lijken mij wel iets te betekenen hoor!

Lisalisalisa vindt dit leuk.
  9. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Nee, we wonen nu tijdelijk in een hele gehorige flat. Veel lawaai, weinig ruimte. Volgend jaar wonen we in ons nieuwe huis die ze nu aan het bouwen zijn, dan vieren we het wel weer.

exciting vindt dit leuk.
  10. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Dat kan wel hoor! Ik had dat ook. Al weet ik achteraf gezien natuurlijk niet of het echt zwangerschapssymptomen waren of dat ik gewoon sowieso al aan het hyperfocussen was op mijn lijf :p

@LaQueen ik ken het, dat je geen zin hebt om iets te vieren in een crappy huis. Hier precies hetzelfde. Heb niet eens zin om kerstversiering binnen op te hangen. Bij ons is de aannemer bezig, dus we duimen om ongeveer in april te kunnen verhuizen.

LaQueen vindt dit leuk.
  11. roever

roever Niet meer actief

@LaQueen nog gefeliciteerd!

Allememaggies!
    Gisteravond gewerkt tot 00.30 eer ik wat in slaap kon komen was t tegen tweeen en vanaf 04.00 begon jongste weer te ouwehoeren! En was niet erg geweest, als ik beetje kon uitslapen maar helaas werd Mn vriend voor 8en al opgehaald.... brak!!!!
    Dacht gister heeeeeel af en toe wazige klachten te voelen tijdens t werk...(en als ik werk dan ben ik echt niet met Mn lichaam bezig haha) werk zo nu en dan in horeca.
    In gevoel zegt niet zwanger te zijn...
    En twijfel of ik jog een predictie straks zal halen of gewoon eens verstandig die centen op Mn rekening laat staan! :/

We kunnen op het moment echt elke cent wel gebruiken voor boodschappen om fatsoenlijk boodschappen te doen, en toch presteer ik altijd geld over de balk te smijten aan tig verdomde testen!? :(

Jullie nog plannen t weekend?
    Wij vanavond naar een bruiloft en morgenochtend housewarming.
    En smiddags na lange tijd eindelijk weer ritje met de wagen maken na blessure paard. En dan savonds lekker chillen en BZV kijken!!! :D

LaQueen vindt dit leuk.
  12. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ik snap dat je wilt testen @roever ! Zijn die dingen niet ergens in de aanbieding of zo:roflmao:

Hier dressuurles met mijn paard (ernaast, want aangezien hij nog niet beleerd is heb ik besloten niet te rijden zolang ik zwanger ben) :D

En vanavond naar de nieuwe Fantastic Beasts-film!

En besloten om morgen toch maar aan mn ouders te vertellen dat we in verwachting zijn. Het is nog vroeg en ben ook nog best onzeker maar als t mis gaat zou ik het toch ook vertellen, dus dan is dit leuker :)

13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Die film is echt geweldig!!! We zijn vorige week geweest. Echt een aanrader. Maar ik hou dan ook enorm van de Harry potter films, dus ja... :roflmao:

En vertellen met 6 weken is niet per se heel vroeg hoor. Zeker niet aan familie die dicht bij je staat. Ik heb het toen met 7 weken verteld, op 1e kerstdag. Was een heel bijzonder moment! Wil je het nog op een speciale manier doen?

14. roever

roever Niet meer actief

Wij zijn wat dat betreft uitzondering op de regel denk ik haha

Laatste zwangerschap hebben we familie en rest vd wereld pas verteld na 3 maand!! :D

Magnolia29 en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  15. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @Magnolia29 mijn vader is jarig, dus ik heb een speentje met "I love opa" erop ingepakt:D en dan voor mn moeder en broertje ook een klein cadeautje van die trant.

Eerst wilden we het met de kerst vertellen met een ingepakte echofoto, maar ik merk dat ik t niet meer leuk vind om het niet te kunnen delen. En ik zou dan al 11,5 week zijn, dan ontzeg ik mn moeder ook wel een groot deel van de zwangerschap :) dus toch maar vertellen..

En wij zijn ook grote Harry Potterfans! :D :D

Magnolia29 en LaQueen vinden dit leuk.
  16. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wij vertelden het bij de eerste rond de 12w aan familie en vrienden na de combinatietest.
    Bij de tweede aan 8w aan de familie omdat er te veel gevist werd :$ bye bye zelf bekendmaken op onze eigen manier. vrienden 12w na de combinatietest.

Bij de derde graag na de nipt, tenzij weer iemand te veel vist met iedereen erbij en we niet anders kunnen. (balen trouwens! dat men dat niet door heeft dat dit echt niet tof is)
    Behalve als het nu al raak is, dan overweeg ik om het met de feestdagen de familie inlichten (als vriend akkoord is). Geen zin om kerstavond, kerstdag, oudejaarsavond én nieuwjaarsdag te smoezen in het bijzijn van telkens 10 à 20 personen o_O hen wel op het hart drukken het nieuws voor zich te houden tot wij het bekendmaken

LaQueen, Magnolia29 en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  17. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    #717 Fee89, 24 nov 2018
    Laatst bewerkt: 24 nov 2018
    Spannend om het morgen wel te vertellen Vogeltje. Tip: expliciet vermelden aan je ouders (en wie daar nog zou zijn?) dat ze het nog moeten zwijgen tot jullie het aan anderen bekend maken? (of zou je dat niet erg vinden?)
    hier baal ik zelf namelijk erg van haha - het is voor velen niet evident namelijk heb ik gemerkt in de loop der jaren

Magnolia29 en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  18. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Laqueen gefeliciteerd!

hier een pijnlijke bm sinds bijna een week nu of zo. echt beurs gevoel. En toch nog nu en dan doorzichtig slijm gespot en een verloren steek in een eierstok. zou bijna denken dat mijn ei toch later was, of nog moet komen. Maar goed laat die nod maar op 5dec staan. eerlijk gezegd ben ik er deze ronde niet zo veel mee bezig. een heel fel contrast met vorige twee zwanger schappen. wellicht omdat ik niet zo ongeduldig ben dit keer. toen kon het niet snel genoeg raak zijn.

LaQueen vindt dit leuk.
  19. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    We gaan ze inderdaad op het hart drukken om niks te zeggen, in ieder geval tot ik het ook op mijn werk heb gezegd. Want het lijkt me vreselijk als het op een of andere manier via facebook ofzo bij mn collega's terecht zou komen. Ik volg een opleiding dus mijn zwangerschap betekent dat ze mijn contract met 4 maanden moeten verlengen, en dat terwijl ze het eerder al met een half jaar moesten verlengen wegens mijn burn-out. Ze gaan dus niet blij zijn, dus ik wil dat vooral zelf voorbereiden en vertellen. Verder qua vrienden enzo denk ik dat we het rustig gaan vertellen als de echo goed is. De mensen van wie ik steun zou willen als t misgaat, weten het denk ik wel wat eerder :)

LaQueen, RobinBird en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Aanstaande dinsdag moet ik bij de huisarts want dan mogen de nietjes uit mijn zoon zijn hoofd. Ik zou erg graag dan al ren bloedtest laten afnemen :p maar ik ben nog maar 8/9dpo dan wss :( denk wel dat ik vannacht eventueel mijn innesteling heb gevoeld :eek: maar is sowieso nog te vroeger zeker dinsdag?

LaQueen en RobinBird vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina