Ik heb ovulatietesten gedaan en deze was 18 nov positief. Dus ben er vanuit gegaan dat de 19e mijn eisprong was. Heb hem ook gevoeld. Ik had de vorige ronde (ronde 1) een korte lf en werd met 11 dpo ongesteld. Dus vandaar dat mijn nod nu op vrijdag is en dat is dan 11 dpo. Nu dus 9 dpo.
Ik denk maar zo. Bij kerst heb ik later hopelijk een tafel vol. Aanhang erbij. Daar word IK gelukkig van! Ik kan jammer genoeg helemaal niet delen met mijn moeder. Ook dus niet dat we voor tweede gaan. Dat mis ik wel een beetje. Ze verteld nooit iets over haar zwangerschap aangezien ik ongepland en ongewenst was. Dat verklaart ook haar rare reactie. Op de kleinkinderen is ze dol. Maar oh wee als haar kinderen kinderen krijgen
Vreemd he.. Mijn moeder was bij de eerste 2 toen we het vertelden niet heel erg enthousiast. Maar tijdens de zwangerschap deed ze alles voor me, en ze passen ook op, onze kinderen zijn hun alles. Die reactie is dan zo jammer.. Ze gaan er nu ook echt niet vanuit dat we nog graag 1 willen als ons dat gegeven is. Dus ben nu zeer benieuwd naar haar reactie
Ik zag een vraag of mijn kramp aan 1 kant zat. Neen. Vanaf eisprong overal in de bm beurs en pijnlijk Sinds enkele dagen heel de dag op en af matig tot pijnlijke ongiekrampen in gans de bm onderaan. En ook bijna niet kunnen plassen van onderbuik die te gevoelig aan voelt. Sinds deze avond ook bandenpijn erbij waahhwaahh ook gehad bij vorige zs! En nu lig ik al 5-10 minuten krom met een volledig verkrampte baarmoeder, 1 lange wee van 5-10 minuten al zeg maar. Alles schreeuwt zwanger eigenlijk ondertussen. Hopelijk houdt mn lijf me niet voor de gek. Ik check zoveel keer op een dag maar echt geen druppel bloed te bespeuren. Was het al maar weekend om te testen
Als je klachten komen door een zwangerschap dan zou er nu ook al hcg gemeten kunnen worden misschien? Heb je geen blaasontsteking? Of last van obstipatie? Wanneer ga je testen? Spannend zeg
Neen geen blaasontsteking voor zover ik weet, heb geen geprikkel, pieken, of aandrang of bloed of wat dan ook, enkel regio bm en liezen last. Obstipatie ook niet Testen heeft nog geen zin vermoe ik, al kriebelt het wel. Gezien we niet echt ons best deden deze ronde kan, mocht het raak zijn dat is, ik maar +/- 1 week bevrucht zijn nu. De andere "pogingen" waren wanneer er geen enkel eisprongsymptoom te bespeuren was. Kan natuurlijk ook allemaal nog ontpillen zijn, cyclus die weer opstart na 1,5 jaar pillen zonder stopweken, cyclus en kwalen verkeerd inschatten, mijn lijf die me in de maling neemt enz hoe dan ook zal binnenkort wel of ongie of posi test volgen, we zien wel wat de tijd ons brengt. Mezelf zo voorgenomen er niet mee bezig te zijn, maar tja
Oh je laatste vraag vergeten. Ik ga denk ik zaterdag een test ertrgenaan gooien. Of vrijdag. Sowieso morgen er gaan inkopen. Ik lees vaak dat kruidvat 2v5-niet meer zijn zoals ze geweest zijn, maar heb geen zin in clearblue of predictor early aan 15€/stuk.. welke hebben of hadden jullie? Niet online, dat heb ik niet meer in huis op het moment dat ik wil
Jaa dat zou ook nog kunnen, maar ik houd voor nu 9 dpo aan om het even makkelijk te houden. Zie ik morgen niks op de test dan is het afwachten op me ongi vrijdag. Komt die niet kan ik altijd nog een keer testen dit weekend.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wachtend op een mooi wondertje ♥ Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 30 november ♥ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 - NOD 2 december ♥ SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 4 december ♥ Jessicaw - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 10 december ♥ Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 5 december ♥ Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 5 december ♥ Lisalisalisa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 6 december ♥ kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 6 december ♥ RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 12 december ♥ Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 5 december ♥ Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 15 december ♥ Emma1995 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 16 december ♥ exiting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 17 december ♥ Buko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD ?? december (ICSI) ♥ LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 2 februari (WOD 8 december / 5 januari) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZWANGERRRRR! ♥ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019 ♥ ♥ roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019 ♥ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wil je ook op dit lijstje of heb je een wijziging? Klik op ‘reageer’ en haal de quote tekst boven en beneden dan weg.
Woooow, ik heb zoooooveel gelezen. Weet gewoon niet waar allemaal op te reageren. Misschien moeten we een soort van ‘ledenstop’ gaan toepassen? Het is gewoon lastig om elkaar ander te volgen.
Vanaf nu mag iedereen het zelf gaan bijhouden, lijkt mij toch beter. Of iemand anders moet het stokje willen overnemen? Ik heb het deze maand echt te druk op het werk, niet te doen anders.
Wie haar status of datum of ronde wil aanpassen in de lijst, kan volgens mij gewoon zelf de meest recente post quoten en aanpassen. bedankt om het afgelopen tijd zo goed bij te houden zo zien we vanzelf wie na verloop van tijd niet meer reageert (data die te ver in het verleden komen te liggen, enz? )