Lijkt mij goed idee! Even bij topic titel STOP! Neerzetten. Ik wil het wel overnemen. Maar heb dan wel ff uitleg nodig hahahaha
Ik wil het best van je overnemen @LaQueen Ik heb genoeg tijd, en mijn ervaring is dat als iedereen er in gaat zitten rommelen dat er dan onbedoeld dingen worden gewijzigd of de dingen allemaal net weer verspringen per ongeluk waardoor het toch weer een rommeltje wordt. Dus laat maar weten of iedereen dat ok vind
@roever Jaaaaaaaaa!!!!! Super leuk voor jullie, gefeliciteerd!!! @LaQueen Ledenstop vind ik prima, moest nu na 1 dag werken al 4 pagina's bijlezen.. Niet te doen @Maritiem Lijkt me prima dat 1 iemand het overneemt, wel zo overzichtelijk
@roever YEAHH Wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd! @wolkje1994 Volgens mij sta je nog niet op de lijst omdat je degene die de lijst bijhoudt niet hebt getagd in je bericht. Dat kan vanaf nu volgens mij door @Maritiem in je bericht te zetten . Ga je voor je eerste kindje, tweede? Wanneer verwacht je je NOD(Niet-Ongesteldheids-Dag)? @Maritiem, bedankt, fijn dat jij het nu wil gaan bijhouden. @LaQueen Bedankt voor het bijhouden van de afgelopen weken, was heel fijn en overzichtelijk ! @Allemaal: Ledenstop lijkt mij prima. Ik had al heel snel dat ik het niet meer bij kon houden vandaar ook dat ik minder reageerde. Wat houdt een privégroep in op zwangerschapspagina? Wellicht kunnen we ook een privégroep op Facebook maken? Dat chat makkelijker denk ik. Of heeft niet iedereen Facebook?
Ik heb geen idee of dat nog kan, ik had 4 jaar terug een besloten groep met de oktober mama's. Daar kon dan niemand bij en kon zo goed als ik het weet niemand lezen. Behalve dan wie er in de groep zat.. Maar ik heb geen idee of dat nog mogelijk is. Ledenstop is ook prima.. Fb doe ik nu liever ook nog niet
Volgens mij kan je de tekst van de groep niet meer veranderen.. als iemand het weet,let me know.. aangezien ik die aangemaakt had toen.. Is nu alleen ff opletten of iedereen actief is, zoniet gaan we uitdunnen je kan trouwens zien wanneer iemand voor het laatst online was als je op de naam klikt Zo heb een hoop pagina`s moeten lezen, ga niet overal op reageren dan ben ik een hele dag bezig . Ik vind het goed dat het lijstje over genomen word.en ledenstop is oke. Weet alleen niet of je een privé pagina kan maken hier..we zouden een nieuw topic kunnen starten.. en dan een bepaalde naam erin ofZo Volgens mij heb ik een innesteling of ik verbeeld het me.. heel raar gevoel in me bm.. doet heel erg pijn..
Prima neem ik het over en vanaf nu de ledenstop vind ik dikke prima. @Jessicaw spannend!! Hopelijk heb je gelijk Hier deze ronde denk ik niet zwanger. En dat is prima.
Hey meiden! Stomme vraag misschien. Maar heb natuurlijk ondanks dat dit de tweede is totaal geen ervaring... Maar hoe klussen jullie? Ik heb zaterdag als het goed is mijn eisprong. Dus hebben nu maandag en woensdag gedaan. En zat hierna te denken aan vrijdag zaterdag zondag. Dit klinkt trouwens echt stom. Maar ondanks dat het wat meer geplande gezelligheid is is het ook echt heel leuk zeg maar. Dus niet dat we alleen voor baby doen hahahha.
@Summer1991 wij hebben het rondom de eisprong steeds om de dag gedaan, omdat dat beter blijkt voor de kwaliteit van het zaad. Wij vonden het klussen ook heel leuk, extra speciaal haha!
@wolkje1994 Volgens mij sta je nog niet op de lijst omdat je degene die de lijst bijhoudt niet hebt getagd in je bericht. Dat kan vanaf nu volgens mij door @Maritiem in je bericht te zetten . Ga je voor je eerste kindje, tweede? Wanneer verwacht je je NOD(Niet-Ongesteldheids-Dag)? Ooo thanks! Ja ik ben echt helemaal blanco en sinds kort pas op deze site. Ik ben gisteren ongesteld geworden en vanmiddag gaat mijn spiraaltje eruit. Eigenlijk heb ik altijd een cyclus van precies 26 dagen... Dus ga dan uit van weet eind december, 24 december uit mijn hoofd. Ik weet niet of ik nog op de lijst kan? Zie dat de groep al erg groot is ? @Maritiem
Ledenstop én besloten groep lijken mij ook ok. Hier vandaag weer getest maar geen succes. .De kv2v5 zijn hier trouwens en online al kei lang niet op voorraad. Ik zou ze graag is testen
Ik lees nu dat er een ledenstop is @Maritiem ... Begrijpelijk ! Weet iemand of er dan een nieuwe groep komt? Ik zou graag wel ergens bij willen zitten, ik zo geen ervaring met deze site, maar ook alles rondom zwanger worden
Het beste is om de dag. Dus als je zaterdag eisprong hebt zou ik vandaag en zaterdag nog proberen. Of morgen en zondag vroeg want een eitje kan paar tot een paar uur na de eisprong bevrucht worden.