@Mooncalf spannend hoor! @Salvatore ja me too. Ik heb echt werkelijk geen idee deze cyclus. Zit nu op dag 14 en normaal wisselt m'n eisprong tussen dag 13 en 15. Maar ik verwacht hem sowieso niet vandaag en ook niet morgen. @Jori88 ja, gelukkig wel. Was echt even bang dat dit weer een verloren ronde ging zijn. @Twoflowers wat vervelend dat je het gevoel hebt dat het niet goed zit. Maar symptomen komen en gaan, dat hoeft niet meteen te betekenen dat het niet goed zit. Ik had rond 7 weken ook een week dat ik niks merkte en alles kwam daarna ineens dubbel zo hard terug. Hopelijk heb je vrijdag een hele mooie echo en mag je een kloppend hartje zien.
Jeetje 2 faceboekgroepen! Ik snap dat het wat teveel is. Fijn om te horen dat het wel goed met je gaat. Ik had de eerste maanden niet het gevoel dat ik zwanger was. Ik was wel moe maar verder niks. Komt vast goed vrijdag, geniet ervan! Zo bijzonder de echo's.
Hij is er bijna! Morgen de knaller en dan is m'n eisprong waarschijnlijk in de avond. Zeker als ik afga op m'n ovulatiepijn.
Zo, jeetje. Ik kreeg geen meldingen meer ik ga morgen even alles bij lezen hoor. Zag al een paar mooie ovu testen langskomen. Ik wens jullie veel plezier
Hoi allemaal, ook ik heb al even niet meer gereageerd. Ik ben de laatste week echt zo ontzettend moe dat ik savonds nergens puf meer voor heb. Ook al 2 weken niet te sporten geweest helaas. Toch ben ik blij dat ik naast vermoeidheid geen andere klachten heb. Want moe zijn en de hele dag spugen lijkt me helemaal een hel. Gelukkig nog 2 dagen werken en dan heb ik even lekker vakantie. Als trouwens nog iemand interesse heeft in mijn testjes (die uit China haha, die het prima doen) moet die het maar even laten weten. Ik heb nog rond de 11 ovulatietesten en zn 18 zwangerschapstesten. Ideaal voor als je test dwang hebt dan hoef je je teminste niet te schamen dat je ze verspild.
@novemberzes drukkende en kramperige pijn bij m'n eierstokken. Alsof ze worden opgeblazen en ze constant op hoge spanning staan. Heel onplezierig eigenlijk
Dat lijkt me rot.. Had je dat altijd al? Ik heb sinds gisteren wat krampjes/steekjes links onderin mijn buik. Mijn ovulatietesten zijn echt mega negatief, dus geen eisprong in aantocht. Ik dacht namelijk ook dat ik ei pijn had, maar misschien had ik gewoon toevallig buikpijn, geen idee. Als mijn lichaam weet een normale cyclus aan zou nemen, zou ik over 2 dagen mijn eisprong hebben. Komt dit dan overeen met de pijn?
Had gisterenavond een ovulatietest gedaan en na 1 minuut al weggedaan omdat er niks stond, en nu keek ik net in de prullenbak, zijn het twee super donkere streepjes Maar ik kan er niet vanuit gaan dat, dat mijn ei was toch? Want dat is dus eigenlijk een indroog lijntje of werkt dat niet zoals bij zwangerschapstesten? De ovulatietest van eergisteren is wel heel licht op gedroogd.
Wauw kan me goed voorstellen dat je overprikkeld raakt ja van zoveel gesprekken hahaha! Duim voor een mooie echo vrijdag. Yeeeeeey, ei bijna gevonden dus! Om te vergelijken gebruik je ook de opgedroogde, dus zou zeker vandaag in de ochtend ook nog testen!
Ja, echt? Ik heb net getest, maar geen donkere 2e streep. Het is meer voor mezelf zodat ik weet wanneer ik ongesteld ga worden, dit eitje moet ik helaas nog laten schieten.
Tijdje niet op de pagina geweest. Weer heel wat bij moeten lezen. Hier gaat het z'n gangetje en ben even weinig bezig met zwanger worden. Lekker aan het genieten van het laatste stukje vakantie
@novemberzes ja altijd. Alleen wisselt de pijn wel hoor . Ene maand wat erger dan de andere. Deze maand is het wel pittig, zelfs vannacht flink last ervan gehad. Wat je benoemt zou heel goed ovulatiepijn kunnen zijn! Wat bedoel je na 1 minuut je test weggegooid? Je hebt toch wel ongeveer 10 minuten gewacht met aflezen? Als je nu een knaltest in de vuilnisbak hebt liggen, zou ik zeggen dat je rond je piek zit en je eisprong één deze dagen komt. @Jori88 yes! Toch binnen de marge van eisprong tussen dag 13 en 15. Hoe is het bij jou? @pinklady lekker genieten!
Ik ben gewend van ovulatietesten dat ze meteen kleuren, maar bij deze van z&k is dat niet. Zga na 1 minuut nog niks, maar keek vanmorgen in de prullenbak en toen was ie aardig donker. Volgens mijn vorige cyclussen, zou ik over 2 dagen een positieve ovulatietest moeten hebben en dus over 4 dagen mijn ei. Ik test nog even door
Met die van Z&K moet je echt tot 10 minuten wachten met aflezen. Dus ik vind het spannend hoor! Zou fijn zijn als je eisprong er nog is deze week, dan mag je over twee weken weer een nieuwe ronde in! Normaal test ik pas later rond 12:15, maar heb er net maar een gedaan omdat ik nieuwsgierig was
Ja, las al dat het enorm lang duurt met oplezen. Ik test altijd 's avonds pas positief, dus ik ga ook niet meer testen in de ochtend haha. Ik hoop zó dat ik over twee weken ongesteld word Jij hebt ook de Z&K testen toch?
Dan ben ik benieuwd naar je testje van vanavond. Hoop het ook voor je! Ja heb ook die van de Z&K. Bij mij worden ze alleen op een één of andere manier niet meer super knal. Maar volgens mij ligt dat ook aan het tijdstip van testen. Misschien maar eens wisselen qua tijd.
Ja! Dus ik hoop ergens deze week een positieve ovulatietest te hebben en dan over twee weken bij menstruatie, dan kunnen we door