Dat zou zeker een leuk idee zijn! Ik vind het al een gek idee dat ik in principe niet in hetzelfde ziekenhuis ga bevallen waar ik twee keer eerder bevallen ben.
Voor nu voelt het beter. Ik ben zo bang dat ik een negatieve test krijg, dan teleurgesteld ben, dan de hele tijd in onzekerheid zit omdat mijn menstruatie uitblijft en dan toch zwanger blijk te zijn. Dat weegt niet op tegen een paar dagen langer wachten en dan (een grotere kans) van een direct juiste test hebben. Maar zo denk ik er nu over, hahaha! Vraagt het me volgende week vrijdag nog eens.. misschien piep ik dan wel heel anders!
@BloemNH Ik zou zeker een vk kiezen in de plaats waar je naartoe gaat. Die afstand is te overzien. @Josje85 Welkom! En de eerste op het wachtbankje. Ik vind het zo spannend om dit mee te maken met een groepje! De eerste keer kwam ik pas op dit forum toen ik een positieve test had
Ik heb inmiddels de VK gesproken en een afspraak voor het verwijderen van mijn spiraaltje. 20 mei is het zo ver! Ik dacht eerst, pfffff dan pas. Maar ik heb een koperspiraaltje, geen hormonen dus. En mijn nieuwe cyclus verwacht ik op 22 mei. Dus ik kan dan gewoon gelijk aan ronde 1 beginnen. Komt goed uit zo!
Haha, nou zo lijkt het inderdaad ja. Niet te doen soms :roflmao: Wat fijn dat je een verloskundige hebt kunnen vinden en je dan daarna meteen ronde 1 in kan! :D Ja hier ook begin van het jaar :p Maar het was nu eigenlijk rustig tot vannacht :roflmao: Je onderbewuste is er stiekem gewoon in je slaap nog steeds mee bezig :rolleyes: Het wachtbankje duurt altijd lang. Vooral als je nog aan het begin zit dan lijken de dagen voorbij te kruipen tot frustratie aan toe. Ongeduld is héél herkenbaar :roflmao: Succes met inhouden :D Welkom en heel veel succes! ;) Hier vandaag de Clearblue testen binnen gehad, nu nog wachten op de rest!
@Josje85 Welkom! @Jori88 Fijn dat je toch iemand hebt gevonden Ik heb een mirena, dus zou gelijk zwanger kunnen worden. Gezien mijn menstruatie zou ik aankomend weekend mijn eisprong krijgen. Maar geen idee of deze menstruatie echt een menstruatie was...zou ook zomaar een doorbraakbloeding kunnen zijn aangezien ik normaal geen menstruatie heb... @Salvatore Ik heb ook nog nooit eerder echt meegepraat voordat ik zwanger werd. Wel nadat ik zwanger was, daar tot op de dag van vandaag een appgroep aan overgehouden.
Ja ik ook, super leuk is dat. We spreken met een aantal van die appgroep ook geregeld af om elkaar en de kindjes te zien.
Hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje? @LiefsteWens heb jij je eisprong al gehad of wacht je nog?
@LiefenLeed Ah oké, toen mijn mirenaspiraal er 8 jaar geleden uitging duurde het nog een hele tijd tot mijn cyclus weer normaal was. Maar goed, ik reageer sowieso heftig op hormonen. Daarom nu een koperspiraal. En daarmee heb ik als het goed is mijn eigen cyclus kunnen behouden. Zit nu op exact 28 dagen al een jaar, dus ben benieuwd! @Salvatore Zo’n appgroep heb ik inderdaad ook. Dat afspreken gebeurt gelukkig altijd met de leukste mensen, hahaha.
Hahaha @Jori88 tegenwoordig wel ja. De eerste meeting waren er veel meer aanwezig. Vandaag was het weer weegdag. Ondanks de oranje tompouce en thuis uit eten geweest van de Griek, was er toch 1 kg af Ik heb het nu ook in mijn handtekening staan zoals @Sylva.
Hier is het rustig nog maar heb dan ook nog maar pas m'n ei gehad. Ik droom wel heel maf maar weet niet of dat dat er persee mee te maken heeft Netjes hoor! Je bent al heel veel afgevallen, die laatste 4,8 gaan je ook lukken als je zo door gaat
Je bent lekker bezig! Op dit tempo kom je er met gemak! Merk je het al aan je kleding of spiegelbeeld? Het gaat hier op het moment een beetje sloom met afvallen. Slechte combinatie van cyclus en een man die alleen maar ongezond wil eten Had gehoopt nu m'n tweede einddoel bereikt te hebben (79 kg), maar zat maandag nog op 80.1 kg. Wie weet lukt het komende week om dat laatste beetje kwijt te raken. Kan ik daarna door naar derde doel Haha, dat is waar. Maar ik merkte in de ronde dat ik zwanger was al vanaf 3 dpo maffe dingen rond m'n eierstok waar m'n eisprong was. Dus alles kan
Ja ik voel wel wat rommelen/steekjes in m'n onderbuik / liesregio maar geen idee wat dat is... Heel onhandig, het ontbreken van ervaring We wachten maar geduldig af. Nouja geduldig... Ik heb nog net geen aftelkalender gemaakt
@Salvatore Wat goed! Weer een kilo kwijt! Op dit tempo ben je er idd zo! @Sylva Het komt vast goed met afvallen! Soms de teugels even een beetje laten vieren is niet zo slecht @Caya Haha, ik kan je uit ervaring juist vertellen dat ervaring vrij weinig zegt. Bij mijn tweede voelde ik alle rondes van alles, maar was ik niet zwanger. En toen het eenmaal raak was, voelde ik niks en ging ik er vanuit dat ik ongesteld ging worden. Je hoofd maakt je gewoon gek als je graag zwanger wil worden Al hoop ik echt van harte dat ik er deze keer wat nuchterder in kan staan. Maar vrees het ergste
Ja in het begin gaat het altijd hard hè Herkenbaar, een man die niet meehelpt Die van mij kocht vorige week 2 grote zakken M&M's. Daar was ik wel heel eventjes pissig om. Gelukkig heb ik het aardig weten te weerstaan. Ik merk het een klein beetje aan mijn broeken. Verder nog niet echt enorm verschil voor mijn gevoel. Ik wist niet dat je nog een 3de doel had. Als die 10 er bij mij af is zie ik wel wat er nog wil lukken. En hopen dat ik tijdens de zwangerschap niet helemaal los ga
Nog ongeveer 6 dagen tot mijn eisprong *wacht ongeduldig* Alvast proberen kan geen kwaad tochweet alleen niet of het nut heeft.
@Salvatore Goed bezig! Erg knap @Caya Al een idee wanneer je gaat testen? Ik begin vandaag of morgen met ovulatietesten whaaaa kan gewoon niet wachtten tot enthousiast ben ik. Gelukkig staat mijn man daar 100% achter! Het verwijderen was trouwens super goed te doen!
Ach ervaring zegt ook niets hoor. Je hoofd doet een hoop met je als je eenmaal bezig bent met zwanger worden. Dan voel je ineens dingen die je (nooit) gevoeld hebt. Althans, dat dacht je. Die dingen zijn er altijd geweest, alleen nu zoek je naar dingen die je misschien iets kunnen vertellen of er wat gebeurd daar binnen. Haha Aftellen doe je straks toch wel, let maar op als je NOD in de buurt komt! Mwua, ik voel me er juist goed bij dat ik zo streng ben voor mezelf. Daarmee zie ik resultaat. Eenmaal beland op m'n echte einddoel is het zoeken naar balans zodat ik mooi op gewicht blijf. Maar na m'n eisprong en menstruatie gaat het altijd hard, dus we gaan het zien! Dat gaat het zeker ja! Het is zo lief hè dat ze dan aan je denken en iets meenemen, maar je zit er gewoon niet op te wachten. Kan me voorstellen dat je not amused was, was ik hier ook niet Heb nu ook even gezegd dat er even geen verassingen meer hoeven van mij en dat ik gewoon even gezond wil blijven eten. Wel goed van je hoor dat je niet helemaal los bent gegaan! Komt vanzelf nog wel dat je het gaat merken. Die 10 kilo maakt echt een wereld van verschil. En met het huidige tempo van afvallen, gaat dat snel. Die doelen geven mij houvast en iets om naartoe te blijven werken. M'n officiële einddoel was 73, maar ik wil eigenlijk terug naar het gewicht waar ik op zat toen ik m'n man leerde kennen. 1e doel was 85.8 kg (-15 kg) > alle zwangerschapskilo's eraf 2e doel is 79 kg (-6.8 kg) 3e doel is 73 kg (-6 kg) 4e doel is 68 kg (-5 kg). Of ik dat 3e en 4e doel ga halen is natuurlijk de vraag, hoop van niet Maar dat is dan een mooi streven voor na de zwangerschap. Kan prima hoor! Zijn zat vragen die zwanger zijn geraakt van seks 7 dagen voor de eisprong. Dus proberen kan zeker geen kwaad Veel plezier! Spannend! Succes met zoeken! Super fijn dat het verwijderen goed te doen was.