Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie Fissie - 32 jaar- tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 20 juli Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 3 25 juli BloemNH - 27 jaar - eerste kindje - ronde 4 26 juli Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 28 juli Mooncalf - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 29 juli Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 3 Curlyblonde96 - eerste kindje - ronde 3 5 augustus Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - ronde 4 LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - ronde 4 Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Babywens95 - 25 jaar - eerste kindje - ronde 4 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, +/- 10 Februari 2021 Caya - 33 jaar- eerste kindje - +/- 15 Februari 2021 Twoflowers - tweede kindje - februari 2021 Josje85 - eerste kindje - maart 2021 Afspraken: Caya - 20 juli - termijn echo Josje85 - 21 juli - Eerste echo Chantaa89 - 3 augustus - termijn echo Wachtbankje (5), Zwanger (3), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Haal ik hem nog een keertje naar voren dan staat hij mooi op de nieuwe pagina Aaahhh, ik wil op roze! Maar ik weet nog niets!
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie Fissie - 32 jaar- tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 20 juli Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 3 25 juli BloemNH - 27 jaar - eerste kindje - ronde 4 26 juli Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 28 juli Mooncalf - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 29 juli Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 3 Curlyblonde96 - eerste kindje - ronde 3 5 augustus Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - ronde 4 LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - ronde 4 Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Babywens95 - 25 jaar - eerste kindje - ronde 4 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, +/- 10 Februari 2021 Caya - 33 jaar- eerste kindje - +/- 15 Februari 2021 Twoflowers - tweede kindje - februari 2021 Josje85 - eerste kindje - maart 2021 Afspraken: Caya - 20 juli - termijn echo Josje85 - 21 juli - Eerste echo Chantaa89 - 3 augustus - termijn echo Wachtbankje (6), Zwanger (3), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Welkom op de loungebank! Ben toch wel echt benieuwd hoe het gaat met @Jori88 en met @BloemNH. Meiden, laat eens van je horen!
Ik ben toch heerlijk naar Blijdorp geweest en vrijwel niet met zwanger worden/zijn bezig geweest. Ik heb niet het idee dat ik last van maagzuur heb gehad. Twijfel enorm of ik zal testen morgen. Geen symptomen dus waarom testen? Maar ja met O had ik ook nergens last van.... En wie weet komt mijn menstruatie door het late ei maandag pas. Zo lang wil ik ook weer niet in onzekerheid zitten. Edit: mijn man zegt gewoon testen morgen
@Salvatore oooh superleuk! Tja blijft onzeker nu hè hoe je cyclus gaat verlopen. Ik ben heel erg benieuwd! We gaan dus beide testen morgen. Spannend! Hopelijk twee mooie positieve testen!
Ik heb voor jou wel hele goede hoop hoor. Nog steeds geen bruin toch? Op dit moment zijn zulke symptomen toch wel handig hoor!
Nee nog steeds niets. Wel een nat gevoel de hele tijd, dus dan denk ik dat er van alles uitloopt en wordt maar dan is het slechts wat waterige afscheiding gelukkig. Ben ook echt doodop en heb het gevoel of m'n baarmoeder soms uit elkaar wordt getrokken. Jij merkt toch eigenlijk helemaal niets voor je ongesteld wordt? Dat lijkt me echt zo lastig omdat het dan zo plots kan gebeuren.
Is ook heel lastig. Toen ik nog aan de pil was wist ik het wel wanneer het kwam. Daarna niet, en ik heb vorig jaar zomer in de rij van de Action gestaan (buiten ons dorp) toen het ineens begon. Vet grote vlek in mijn broek en we zouden nog uitgebreid gaan wandelen. Toen ben ik teruggegaan de winkel in voor een setje nieuwe onderbroeken en een nieuwe korte broek. En bij vrienden omgekleed
Oh shit Dat is dus zo ongeveer de horror situatie die ik in gedachte had. Wel fijn dat je snel andere kleding kon fixen en kon omkleden. Wel een fijne dag verder gehad toen?
Jawel, lekker gewandeld maar wel eerder naar huis gegaan. De tampon hield het niet heel lang, ik liep echt leeg die dag Edit: kom net van de wc. Heb wat witte afscheiding. Geen idee of dat iets betekent. Maar het viel me op.
Dat is wel jammer Maar gelukkig kon je in ieder geval iets doen. Zou zo jammer zijn als je meteen weer naar huis moest ofzo. Hoe is je afscheiding normaal vlak voor je ongesteld moet worden? Ik had hier veel witte afscheiding toen ik zwanger was van J.
Ik ben daar nooit zo bewust mee bezig. Ik houd nu alles bij in mijn cyclus app voor eventueel volgende maand.
Spannend meiden! Hopelijk allemaal zwanger. Ik wist het deze keer eigenlijk bijna gelijk dat het wel raak was. Ik kon opeens tussen de middag slapen en was echt moe. En daarna die rare krampen weer die deden denken aan dat in ongesteld moest worden, maar dan langer dan aantal uren aanhouden. Ik hoop ook ontzettend voor jullie dat alle kleine dingetjes de positieve kant op wijzen. Deze maand iedereen op roze Ik moet nu afwachten tot de termijnecho maar duurt zo lang dat wachten. Gelukkig zit ik op de camping op dit moment. Toch moet ik mij inhouden om geen pretecho in te plannen
Ik wist dat ik zwanger was omdat ik heel levendige dromen had. Mijn dpo lijstje staat nog ergens op t forum. Zal zo eens zoeken.