1 dpo niks 2 dpo niks 3 dpo niks 4 dpo lichte steekjes waar mijn ei is geweest 5 dpo lichte steekjes waar mijn ei is geweest, koud 6 dpo lichte steekjes onderbuik, misselijk wakker geworden, koud, slecht humeur, heel rare droom gehad 7 dpo koud, snachts heel heet, verkouden en daardoor heel moe 8 dpo koud, zwaar gevoel/steekjes in onderbuik moe, nog steeds verkouden/niet lekker, realistische dromen, meer afscheiding, 9 dpo koud, moe, misselijk in de ochtend, lichte steekjes in onderbuik, meer afscheiding. Getest: een 2e streepje te zien 10 dpo moe, misselijk met vlagen, steekjes in onderbuik, opgeblazen gevoel, meer afscheiding
Ooh! Ik zie ook wat ja! Waaah, spannend! Hier nog niet getest. Durf niet haha. Ga het zo doen als ik m'n bed uit ga
Ik moest om 6 uur al en nu hield ik het niet meer . Dit is een action early test. Ik lees vaak dat een action normaal beter werkt. Ik heb ook nog een ultra gevoelige liggen van Z&W zal ik nogmaals testen of morgen weer?
Vaak gaat dat om grijze streepjes. Deze is roze, althans zover ik kan zien. Als je nog een normale action ook hebt, zou je die kunnen doen. Ligt eraan wat je fijn vindt. Als je twijfelt, zeg ik test nog een keer.
Och lieverd, dat snap ik. Die eerste ziet er echt hoopvol uit. Kan het te maken hebben met niet geconcentreerd genoeg urine bij de2de test?
Ik heb dezelfde urine gebruikt want ik vang het altijd op om de test erin te houden. Ik moest me echt inhouden om niet nóg een test te doen. Wat een domper dit, nu weet ik nog niks . Morgenochtend maar weer testen. Ik heb ook nog een cb digital als er echt geen duidelijkheid komt.
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje: Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie Fissie - 32 jaar- tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 20 juli Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 3 25 juli BloemNH - 27 jaar - eerste kindje - ronde 4 26 juli Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 28 juli Mooncalf - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 29 juli Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 3 Curlyblonde96 - eerste kindje - ronde 3 5 augustus Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - ronde 4 LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - ronde 4 Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Babywens95 - 25 jaar - eerste kindje - ronde 4 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, +/- 10 Februari 2021 Caya - 33 jaar- eerste kindje - +/- 15 Februari 2021 Twoflowers - tweede kindje - februari 2021 Josje85 - eerste kindje - maart 2021 Afspraken: Caya - 20 juli - termijn echo Josje85 - 21 juli - Eerste echo Chantaa89 - 3 augustus - termijn echo Wachtbankje (6), Zwanger (3), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1)
Bah Dat is echt ruk Hier ook negatief getest en precies na het plassen bruinverlies Dus ik geef de hoop ook op.
Ja nogal. Ik test morgen nog een keer voor de zekerheid. Maar weet eigenlijk wel dat het niet meer gaat gebeuren. Duim nog even verder voor jou.
Dat is balen zeg Das ook wel rot ja maar tis ook nog vroeg. Zou persoonlijk nog even wachten met digitale. Die hebben geloof ik ook best wat hcg nodig dacht ik.
@Salvatore ik zie hem ook hoor ! Ik hoop dat je morgen een duidelijkere test in hadden hebt. Ik heb goede moed met dit streepje