@Salvatore Jeetje wat een domper voor nu! Snap dat je nu nog niks weet wat zijn de ervaringen met beide testen? Maar er is hoop meid Vind het streepje namelijk echt wel duidelijk! @Sylva wat balen heel jammer! Hoe ben je er onder?
Ja digitaal ga ik nog niet gebruiken. Denk dat mijn NOD ook opgeschoven is. Lees net op ZP wat negatieve ervaringen met de Z&K zwangerschapstesten. Dat geeft weer wat hoop terug.
@Salvatore Ohh wat maak je het spannend!! Je action test ziet er inderdaad veelbelovend uit, spannend! Hoop voor je dat je volgende test is opgelopen. @Sylva Nahh vind ik niet leuk! Het leek een goede ronde te zijn deze keer..
Ik ben echt zwaar teleurgesteld Dat m'n lichaam me zo in de maling kan nemen is niet tof. Het gevoel bekruipt me ook ineens dat het dit keer wel een jaar kan gaan duren en ik de laatste zal zijn die op roze gaat. Ik word daar echt depri van
Een heel vervelend gevoel Natuurlijk super jammer dat het niet gelukt is. Maar dat zegt niks over een volgende ronde... Als deze negatieve uitslag een beetje geland is kijk je er vast weer wat positiever tegen aan.
Het is ook gewoon *** maar ik ben het eens met Liefenleed. Het hoeft echt niet te betekenen dat het een jaar gaat duren. Maar ik snap heel goed dat je het nu moeilijk kunt relativeren. Ga je nog iets leuks doen vandaag? Even je zinnen verzetten.
Ik hoop het.. De kans is echt verkeken. Heb roze en bruinverlies met krampen die ik altijd heb voor m'n menstruatie. Dat gecombineerd met een negatieve test betekent dat ik over een dag of 3 ongesteld ga worden. Nee klopt en dat weet ik ook wel, maar reageer ook vooral uit m'n emoties op het moment. M'n dochtertje zei van de week ook ineens, mama ook baby buik? Komt omdat de buurvrouw en m'n schoonzusje zwanger zijn. Ik ook broertje of zusje? Dus dan hoop je extra dat het raak is. Mja, ze zal nog even moet wachten
*dikke knuffel* herkenbaar gevoel. Maar dat hoeft helemaal niet. Je kunt alleen maar aan voorwaarden voldoen en de rest moet de natuur regelen. En dat kan even duren, maar tegelijkertijd kan het ook net zo snel raak zijn. Snap dat het nu echt even heel kut voelt.
Ik weet het Ergens blijf ik ook nog steeds iets van hoop hopen omdat ik me nog steeds vreemd voel. Mja, ik weet wel beter. Ergens ben ik ook bang dat het niet goed zit van binnen door de keizersnede omdat ik steeds zo'n pijn heb aan de kant waar die niche zit. Misschien volgende maand bij het contactmoment met de gynaecoloog vragen of ze weer een hysteroscopie wil doen.
Dat gevoel snap ik heel goed. Het is werkelijk onmogelijk dat ik zwanger ben. En toch schiet het zelfs mij weleens door mn hoofd. Zo van: zouden de testen het niet toch fout kunnen hebben? Heel stom is dat. Maar geeft gewoon aan hoe groot het verlangen is. En je kunt het altijd vragen. Maar tis niet gek dat het bij een 2e kindje wat lamger duurt. Ik herken je gevoel wel hoor. Helemaal als de 1e makkelijk ging hoop je dat dat stiekem nu ook zo is en is elke maand extra 1 te lang
Dit is het dus precies. En het stomme is, sta er ook echt op ingesteld dat een gemiddeld stel er 8 maanden over doet en dat het ook makkelijk een jaar kan duren of langer. Maar jemig, die gedachte alleen al. Het duurt dan echt een eeuwigheid. Elke maand waarin het niet lukt is inderdaad een maand te lang. Maar goed, mag pas klagen als we de 8 maanden voorbij zijn denk ik al is dat ook nog relatief kort. Ondertussen zit ik hier maar te klagen en jij weet helemaal niet waar je zit. Dat moet nog veel erger zijn Voelt meteen zo ego..
Haha oeps ja zat op het wachtbankje maar nu is het donderdag al doorgebroken ineens. Op naar de volgende ronde weer. Wel goed nieuws is dat mijn menstruaties normaler lijken te worden. Net nadat de spiraal eruit was was het echt de horror qua pijn en hoeveelheid. Nu kan ik prima gewoon m'n normale bezigheden voortzetten. Hoe is het met jou? *edit* Lees nu net bij en zie dat het bruinverlies begonnen is en je negatieve test Wat shit zeg! Ik hoop voor je dat het snel raak gaat zijn. Voor allen hier trouwens. De wens is voor de meesten hier zo groot dat elke maand extra er als 1 te lang voelt. Sterkte en kop op! En wie weet was je toch te vroeg met testen
Nee joh tuurlijk niet iedereen heeft zn rotmomenten en dat mag je er gewoon lekker uitgooien. We hebben allemaal weleens een dipje. En dat ligt niet op een weegschaal dus lekker eruit gooien meid. Misschien helpt het je wat *dikke knuffel* Enne als ik denk aan dat ik alleen maar van dit soort cyclussen zou hebben ga ik ook janken bij de gedachte aan hoe lang het dan gaat duren. Dus das niet gek. Het liefst zou je willen dat iedereen die besluit zwanger te willen raken de 1e maand meteen raak is. Maar zo werkt het helaas niet
Ik heb even een post gemaakt buiten dit groepje over mijn test gedoe. Het hoeft niet allemaal over mij te gaan hier En iemand zei dat de testen van Z&K nogal traag zijn. Ik was al naar de winkel gesjeesd om een predictor te halen voor sluitingstijd toen ik dat las. En ja hoor er is een streep te zien op de Z&K test!
Overduidelijk woehoe Ik bedenk me net dat ik deze testen ook heb gebruikt de laatste 2 keer Kijk @Sylva zo makkelijk maak je jezelf dus gek