Pff ik heb echt even een gigantische dip hoor. Op mijn facebook maakte echte de 1 na de ander afgelopen week bekend zwanger te zijn. Ook weer 2 kindjes geboren in de appgroep van de zwangerschapscursus waar ik met A. In zat. En ik gun het iedereen, echt. Maar ik word er ook gewoon heel verdrietig van Kan alleen maar hopen dat ik er zo extreem op reageer omdat mn menstruatie er aan komt.
Ach.. *knuffel* Ik hoop met je mee dat het eraan komt! @novemberzes als ik het zo lees wijst alles er toch op dat het binnenkort doorbreekt..! Hoop het voor je!
Heel begrijpelijk en je mag je zeker zo voelen hoor. Tuurlijk gun je het iedereen, maar jezelf ook! Hopelijk snel ongesteld, dan kun je door
Hoop het ook! Heb wel last van krampen rond mijn baarmoeder. Maar weet nu niet of het ook daadwerkelijk mijn bm is of dat het mijn darmen zijn haha
@Lill knuffel! Het is allemaal niet makkelijk @novemberzes Hoop het voor je! @Curlyblonde96 Test nou maar gewoon ik ben nieuwsgierig haha. Nee, grapje doen wat voor jou goed voelt!
Haha, ik ook Mocht ik vandaag niet ongesteld worden, doe ik morgen ochtend een test. Dus nog even duimen draaien!
De eerste rondes testte ik ook op z'n vroegst, maar zo'n spierwitte test vind ik toch pijnlijker dan ongesteld worden.
Ik zei vanmorgen heel stoer dat ik zou wachten, maar ook ik ben gezwicht... zie hier het resultaat . Ongelooflijk.