Herkenbaar!! Ik heb dat ook vaak. Mijn cyclus nu is ook enorm in de war. Hoop voor ons allebei dat het snel doorbreekt. Dan gaan we komende maand hopelijk op roze
Wow je dacht ik gooi er gelijk 3 tegenaan hahaha Gefeliciteerd!!!! Ik had ook 2-3 weken op mijn test staan dinsdag. Dan lopen we gelijk op.
Nou, ik had eerst de plus van CB gedaan, toen ik een plusje zag dacht ik "dat geloof ik niet" de 2v5 had ik nog liggen en toen die ook positief uitsloeg ben ik als een gek naar de drogisterij gereden voor de weken indicator . Leuk dat we gelijk oplopen, heb jij al wat kwaaltjes?
Regelmatig wat krampen in mijn buik. Trekkend gevoel rond mijn navel en richting mijn lies, schijnt bandenpijn te zijn volgens een vk website. En niet zo'n trek in eten (wat nogal gek is voor mij ) misselijk is niet het juiste woord maar gewoon geen behoefte om te eten. Ik doe het wel want je hebt het natuurlijk nodig. En anders word ik wel misselijk denk ik.
Wat grappig, ik heb precies hetzelfde, vooral dat trekkende gevoel in je buik... soort spierpijnachtig gevoel.
Heel vreemd maar als ik smorgens niet eet, word ik weer misselijk. Net als toen ik zwanger was. Dat kan ik nu absoluut niet zijn en maak me dus weer zorgen dat er misschien weer wat weefsel groeit. Of kun je ook zoiets hebben als je ongesteld moet worden?
Nou hehe, eindelijk lijkt mn menstruatie door te breken. Tot nu toe vooral oud bloed. Maar denk/hoop dat het morgen wel verder doorzet.
Thanks meiden!! Stelt gerust @Lill yesssss wat fijn!! Dan moet volgende maand wel onze maand zijn! Haha
Ik hoop het anders word t wel een eenzame bedoening hier Dat hoop ik ook. Maar ga pas over 4 weken op vakantie. Dus als mn lijf t nu normaal oppakt moet ik me eerder zorgen maken dat ik op vakantie ongesteld word of moet gaan testen. Zou wel een grappige traditie zijn, met A. Was ik ook een midweek weg toen op maandags mn menstruatie uit bleef. Vrijdags thuis meteen getest (zat in een stacaravan met mijn moeder en aangenomen opa en oma) en de rest is gechiedenis Maar t is nu in elk geval goed doorgebroken. Niet alleen oud bloed meer. Dus ik ben happy Nu jij nog @novemberzes
Ik ben ongesteld!!! Een LF van 11 of 12 dagen, maar het lijkt alsof ik dat altijd al had. 11 dagen is prima toch? Cyclus van 31 dagen en ook dat had ik altijd.