Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Hoeveel dpo ben je nu dan?

2. Curlyblonde96

8 jul 2020
    60
    89
    18
    Vrouw
    Ah, echt heel rot :(!

3. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    11 dpo. Maar ik gebruik geen ovulatietesten dus zal ook korter kunnen zijn. Ik doe geen testen meer nu. Ik wacht gewoon maar mijn menstruatie af

4. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Kan me voorstellen dat een witte test wel echt een domper is als je wel goede hoop hebt qua klachten. Vervelend meid!

pinklady vindt dit leuk.
  5. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Wat ontzettend balen zeg! Kan me je teleurstelling goed voorstellen als je zoveel kwaaltjes hebt. Hopelijk was je toch gewoon nog te vroeg met testen, zal voor je duimen!

pinklady vindt dit leuk.
  6. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Ja ik vind die van Sensitest idd erg fijn! Ik verwacht mijn eisprong rond woensdag/donderdag denk ik. Al zijn mijn cyclussen dus wel wat onregelmatiger dan een tijdje geleden. Dus daarom wil ik weer gaan testen. Vorige maand niet testen maakte me érg onrustig. Dus hopelijk word ik hier wat relaxter van ;)

Wat ingewikkeld zeg! Kan me je twijfel wel voorstellen. Je kunt altijd wat vaker met hem afspreken en zien wat er van komt toch? Je hoeft niet binnen 2 weken te beslissen of je een relatie met iemand wil of niet ;) En ondertussen lekker verder gaan met het in vervulling brengen van je kinderwens. Op zich wel een beetje gek om te daten als je zwanger bent van iemand anders. Maar als jullie echt meant to be zijn, dan moet dat ook wel goed komen!

Salvatore en Lill vinden dit leuk.
  7. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Dank jullie wel @Jori88 en @LiefenLeed! Ik zie het allemaal wel. Nergens meer een krampjes te bekennen en ook geen licht roze bloedverlies. Allemaal gewoon zoals het moet. Alleen moet steeds last van mijn voorgeveltje:roflmao:

8. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Last van m’n voorgevel heb ik ook altijd als ik moet menstrueren. Is voor mij dus geen kwaaltje. Maar is ook niet te vergelijken met hoe het voelt tijdens een zwangerschap. En toch denk ik elke keer; zal het?!
    Word ik persoonlijk helemaal gek van :roflmao:

9. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Lastig he al die valse symptomen.
    Ik had juist nergens last van toen ik zwanger bleek. Soms wat steekjes in mn liezen en verder niks eigenlijk.

10. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Het is voor mij 10 jaar geleden dat ik zwanger was. Op een 1 of andere manier vergeet je ook een beetje hoe dat gaat. Maar we gaan het zien.

Last van mijn voorgevel heb ik ook altijd wel, maar niet op deze manier. Beetje apart dat lichaam van mij

11. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    10 jaar! Ja dan kan ik me voorstellen dat je het je allemaal minder goed herinnert. Jullie gaan echt voor een nakomelingetje dus? Super leuk!

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    True. Tis gewoon lastig. Heb dat deel van mezelf ook een beetje afgesloten nadat ik zwanger bleek.
    We zien wel.
    Dit is ook wel weer typisch voor mijn leven.
    Hij weet wel dat ik bezig ben met in mn eentje nog een kindje krijgen, maar niet hoe ver ik daar al in ben. Dat hou ik een beetje voor mezelf tegenover mensen die het weten. Maar maakt het in deze situatie wel lastig.

13. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Ik heb nu 3 jaar een nieuwe vriend en hij heeft geen kinderen. Ik heb 3 dochters van 18, 12 en 9. Dus best wel een nakomelingetje haha. Mocht het lukken dan is dit ook de laatste. Gezien mijn leeftijd zit er ook niet nog 1 in:)

14. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ahh leuk! Ik was 14 toen ik nog een (half) zusje kreeg. Vind dat zooo leuk. Was tot die tijd enig kind

pinklady vindt dit leuk.
  15. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    #2635 pinklady, 2 aug 2020
    Laatst bewerkt: 2 aug 2020
    De kinderen weten niet dat we bezig zijn (alleen de oudste kwam erachter:roflmao:) maar ze vragen met regelmaat of er nog eens een broertje of zusje komt:D

novemberzes en Salvatore vinden dit leuk.
  16. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Hmmm ja dat is wel lastig inderdaad. Is hij iemand die je daarover in vertrouwen zou willen/kunnen nemen?
    Ja met een nieuwe relatie ligt het dan toch een beetje anders he. Ik ben iets langer dan 1,5 jaar samen met mijn nieuwe vriend. En heb de leeftijd nog wel om wat langer te wachten, maar dat wil mijn hoofd niet :roflmao::roflmao::roflmao:
    En als het aan mijn vriend had gelegen waren we een jaar geleden al begonnen :oops: Mijn kinderen weten wel dat we graag nog een kindje willen, maar niet dat we ermee bezig zijn. Beter ook, ze vertellen het aan de hele wereld als het aan hun ligt :roflmao:

Lill, Salvatore en pinklady vinden dit leuk.
  17. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hahaha ja heel herkenbaar! En dat vind ik niet echt nodig:roflmao:

Jori88 vindt dit leuk.
  18. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Nou hier is de menstruatie doorgebroken. Stom lijf:mad::roflmao:. Op naar de volgende ronde. De cyclussen worden steeds korter. Begon op 28 dagen en nu 25...

19. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Wat jammer! :( En wat gek dat je cyclussen steeds korter worden.. Heb je dat wel eens vaker gehad in het verleden?

20. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Nee helemaal niet...was bij mij altijd heel regelmatig. Menstruatie zelf is ook maar 4 dagen terwijl dat eerst 7 dagen was. Ik heb net ovutesten bestelt. Even kijken hoe dat gaat en of alles het bij mij nog doet.

Ook zo fijn dat ik precies vanavond een slaapdienst heb...

Deel Deze Pagina