Ik heb vanmorgen de laatste test die ik had ook nog maar even gedaan. Ik heb gister een slechte bloeduitslag gehad, schildklierwaarde was absoluut niet goed, dus ondanks dat dit beeld geruststellend is ben ik dat (nog) niet.. hopelijk komt het goed! @LiefenLeed gefeliciteerd!
Hier gister gelukkig een goede termijnecho gehad maakte me vooraf onbewust wel beetje zorgen. Teveel slechte verhalen gehoord kindje bewoog heerlijk en alles zag er voor nu goed uit @LiefenLeed gefeliciteerd! zo fijn dat er steeds meer mensen op roze belanden. Hopelijk straks iedereen uit ons groepje op roze
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje: Fissie - 32 jaar- tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 5 augustus Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - ronde 4 LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - ronde 4 6 augustus Bintje83 - 36 jaar - derde kindje - ronde 1 20 augustus BloemNH - 27 jaar - eerste kindje - ronde 5 23 augustus Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 4 25 augustus Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 4 31 augustus Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - ronde 1 na MA Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 2 Babywens95 - 25 jaar - eerste kindje - ronde 4 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, 11 Februari 2021 Caya - 33 jaar- eerste kindje - 14 Februari 2021 Twoflowers - tweede kindje - februari 2021 Josje85 - eerste kindje - maart 2021 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - april 2021 Curlyblonde96 - 24 jaar - eerste kindje - april 2021 Mooncalf - 30 jaar - tweede kindje - april 2021 Afspraken: Salvatore - 24 augustus - 1e echo Caya - 4 september - controle VK Salvatore - 10 september - termijn echo Chantaa89 - 28 september - 20 weken echo Totaal: (18) Wachtbankje (3), Zwanger (7), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Mijn man maakt daar ook steeds grapjes over Ik heb op 13 dpo niet getest. Alleen 12 en 14 maar die waren ook al erg duidelijk.
@Lill wel fijn dat je donor er een beetje rekening mee houdt qua planning. Die Z&K testen zijn prima hoor, maar ik heb wat moeite met m'n piek vinden de laatste tijd. Maar dat kan net zo goed zijn omdat m'n piek gewoon laat is en heel kort is. Oooh jeetje. Wat een ingewikkelde situatie zo. Je kinderwens opzij zetten hiervoor is ook zo rigoureus, zeker als je niet weet of je er wel wat mee wilt doen. Ben het wel eens met wat @Jori88 zegt. Je kunt altijd een paar keer afspreken en kijken waar het heen gaat. Heb je er dan nog geen goed gevoel bij, dan weet je dat. Je hoeft natuurlijk helemaal niets @pinklady wat shit zeg dat je ongesteld bent geworden Niet meteen zorgen gaan maken hoor, het hoeft niets te betekenen. Ik heb soms ook wel eens korte cycli en dan weer normaal. Ben benieuwd wat ovulatietesten voor je gaan doen. @LiefenLeed gefeliciteerd!! Wat moet dat toch heerlijk zijn dat je positief test en eigenlijk helemaal niets merkt Je hebt een prachtige oploop! Je streepje is precies goed hoor voor 13 dpo! Heb de foto's van mijn testen bijgevoegd van 12/13 en 14 dpo, ik dacht ook aan tweeling maar het was er toch echt maar één @Mooncalf wat shit dat je schildklierwaardes niet oké zijn. Hebben ze direct je medicatie aangepast? Hopelijk blijft alles goed gaan met je zwangerschap en zijn de waardes de volgende keer wel goed! Aan je HCG waardes zal het in ieder geval niet liggen. @Chantaa89 superfijn dat je echo helemaal goed was! Mooie echo hoor! Je kleintje vertelt je dat je moet vertrouwen op hem/haar! Als het termijn klopt kan ik ook al zien of het een jongetje of een meisje is! @alle zwangeren hoe voelen jullie je? Gaat alles goed? @hier probeer ik nog steeds een beetje afstand te houden door niet elke dag op het forum te komen. Dat doet me goed en zorgt ervoor dat ik nuchter kan blijven. Voel zoveel rust op het moment en dat is echt heel erg fijn. Inmiddels op cyclusdag 6 en m'n menstruatie is gelukkig weer voorbij. Nu is het afwachten tot m'n eisprong
@novemberzes @Sylva inderdaad 12 + 3. Ik ben 1 dag naar achter verplaatst maar dat klopt ook met de ovulatietesten. Dus nu 11 Februari uitgerekend. Wij zaten ook al te kijken en denken meisje ? En wat denken jullie? Wij willen straks wel weten dus met de 20 weken echo zullen we het zeker weten
@Sylva ik reageer even heel kort hoor want ik volg een beetje je voorbeeld en wil ook wat afstand houden. Merk dat al dat roze me een beetje aanvliegt soms. Ook al gun ik het alle zwangeren natuurlijk onwijs ❤ Mja, we hebben elkaar de laatste 2 weken een paar keer gezien. En hij doet veel met me als ik het toelaat. (Qua gevoel dan, voordat iedereen weer door gaat denken ) Het is gewoon heel lastig. Weet het gewoon even niet allemaal.